כללים לבירור וליישוב תביעות לפנסית נכות או שארים ולטיפול בפניות הציבור
בהתאם להוראות חוזר גופים מוסדיים 2016-9-9 מפורטת להלן מערכת הכללים לבירור ויישוב תביעות במנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ 1. (להלן – "החברה המנהלת"). מבלי לגרוע מהוראות כל דין, גוף מוסדי יברר ויישב תביעות ויטפל בפניות ציבור בתום לב, בענייניות, ביסודיות, ביעילות, במקצועיות, בשקיפות ובהוגנות.
אם ברצונך לקבל העתק ממערכת כללים זו, יש באפשרותך לפנות לשם כך אל מוקד קשרי הלקוחות בטלפון 2000*, או להדפיס אותה ישירות מאתר האינטרנט של החברה המנהלת שכתובתו www.menoramivt.co.il
החברה תפעל בכל הקשור לבירור ויישוב תביעות ולטיפול בפניות הציבור על פי האמור במערכת כללים זו
הגדרות במערכת כללים זו יהיו למושגים הבאים הגדרות כדלהלן:
- "יום" - כהגדרתו בתקנון קרן הפנסיה;
- "החברה המנהלת" או "החברה" – מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ;
- "תובע" - מי שהציג תביעה לחברה המנהלת, למעט גוף מוסדי ולמעט מי שהיטיב במסגרת עיסוקו נזק שנגרם לאחר ובא בתביעה כלפי החברה המנהלת להיפרע את הטבת הנזק האמור;
- "מומחה" - בין אם הוא עובד של החברה המנהלת ובין אם לאו, ובין אם הוא נפגש עם התובע ובין אם לאו, כגון מומחה רפואי, אך למעט יועץ משפטי, רופא הקרן, וועדה רפואית, וועדה רפואית לערעורים, הפועלים בהתאם להוראות תקנון הקרן;
- "אירוע מזכה" – פטירת עמית או האירוע שבשלו נקבע כי עמית מבוטח נכה לפי תקנון הקרן
- מועד תחילה תחילתה של מערכת כללים זו ביום כ"ד בטבת תשע"ט (1 בינואר 2019). מערכת הכללים תחול על תביעה שהוגשה לאחר המועד האמור לעיל. ביחס לתביעה שהוגשה לפני המועד האמור לעיל תחול מערכת הכללים המפורטת בנספח י' של מהדורת ינואר 2018 של תקנון קרן הפנסיה
- פנה אדם בקשר להגשת תביעה לחברה או למי מטעמה, תמסור החברה לו או למי מטעמו, בהקדם האפשרי, את המסמכים המפורטים להלן, אשר יפורסמו גם באתר האינטרנט של החברה: העתק ממערכת כללים זו
- שמירת דינים למען הסר ספק, מובהר בזאת כי הוראות החוזר האמור לעיל ומערכת כללים זו מוסיפות על הוראות כל דין, לרבות ההוראות הקבועות בחוזרים אחרים, ואין בהן כדי לגרוע מהוראות כל דין כאמור.17.2. אין בהוראות החוזר האמור לעיל ומערכת כללים זו כדי לגרוע מזכותו של המבוטח על פי
מונחים
מונחים בנושא ביטוח דירה
- בהתאם להוראות חוזר גופים מוסדיים 2016-9-9 מפורטת להלן מערכת הכללים לבירור ויישוב תביעות במנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ 1. (להלן – "החברה המנהלת"). מבלי לגרוע מהוראות כל דין, גוף מוסדי יברר ויישב תביעות ויטפל בפניות ציבור בתום לב, בענייניות, ביסודיות,
ביעילות, במקצועיות, בשקיפות ובהוגנות. אם ברצונך לקבל העתק ממערכת כללים זו, יש באפשרותך לפנות לשם כך אל מוקד קשרי הלקוחות - בטלפון 2000*, או להדפיס אותה ישירות מאתר האינטרנט של החברה המנהלת שכתובתו www.menoramivt.co.il
החברה תפעל בכל הקשור לבירור ויישוב תביעות ולטיפול בפניות הציבור על פי האמור במערכת כללים זו - הגדרות במערכת כללים זו יהיו למושגים הבאים הגדרות כדלהלן: • "יום" - כהגדרתו בתקנון קרן הפנסיה; • "החברה המנהלת" או "החברה" – מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ; • "תביעה" - דרישה מן החברה המנהלת למימוש זכויות לפי תקנון קרן פנסיה או לפי הוראות הדין הרלבנטיות למימוש זכויות כאמור; • "תובע" - מי שהציג תביעה לחברה המנהלת, למעט גוף מוסדי ולמעט מי שהיטיב במסגרת עיסוקו נזק שנגרם לאחר ובא בתביעה כלפי החברה המנהלת להיפרע את הטבת הנזק האמור; • "מומחה" - בין אם הוא עובד של החברה המנהלת ובין אם לאו, ובין אם הוא נפגש עם התובע ובין אם לאו, כגון מומחה רפואי, אך למעט יועץ משפטי, רופא הקרן, וועדה רפואית, וועדה רפואית לערעורים, הפועלים בהתאם להוראות תקנון הקרן; • "אירוע מזכה" – פטירת עמית או האירוע שבשלו נקבע כי עמית מבוטח נכה לפי תקנון הקרן תחולה מערכת כללים זו חלה על תביעות בגין סיכוני נכות ומוות בלבד במסגרת תקנון קרן הפנסי
- פנה אדם בקשר להגשת תביעה לחברה או למי מטעמה, תמסור החברה לו או למי מטעמו, בהקדם האפשרי, את המסמכים המפורטים להלן אשר יפורסמו גם באתר האינטרנט של החבר העתק ממערכת כללים זו שמירת דינים למען הסר ספק, מובהר בזאת כי הוראות החוזר האמור לעיל ומערכת כללים זו מוסיפות על הוראות
- כל דין, לרבות ההוראות הקבועות בחוזרים אחרים, ואין בהן כדי לגרוע מהוראות כל דין כאמור אין בהוראות החוזר האמור לעיל ומערכת
- כללים זו כדי לגרוע מזכותו של המבוטח על פי כל דין
ביטוח פנסיוני שלנו בהתאמה אישית
מה יקרה כאשר תפרשו ותצאו לגמלאות? מה קורה ח"וח במקרה נכות או אולי אפילו מוות?
במנורה מבטחים אנו מספקים סל שירותים פנסיונים גם למעסיקים וגם לעובדים, כאשר אנו שמים דגש על מתן סל מוצרים רחב ואיכותי ושירות אישי ומקצועי, תוך שימת דגש על טובת הלקוח. מומחי הפנסיה של מנורה מבטחים ישמחו ללוות בעלי עסק ביצירת פלטפורמה איכותית לניהול תחום הפנסיה, תוך ביצוע מעקב ובקרה בצורה קבועה, ולהתאים תמהיל איכותי של מוצרי פנסיה לכל עובד, לפי צרכיו.
כיסוי בסיסי
הרחבות
החל מ 1.2 $
החל מ 1.5 $
החל מ 1.7 $
מועדים
תקופה | תשואה מינימלית | הרכב תשואה | ||
---|---|---|---|---|
הנחיות נוספות
פנה אדם בקשר להגשת תביעה לחברה או למי מטעמה, תמסור החברה לו או למי מטעמו, בהקדם האפשרי, את המסמכים המפורטים להלן
אשר יפורסמו גם באתר האינטרנט של החבר העתק ממערכת כללים זו
שמירת דינים למען הסר ספק, מובהר בזאת כי הוראות החוזר האמור לעיל ומערכת כללים זו מוסיפות על הוראות

חשוב לנו שתדע
אנחנו תמיד לשירותך ונשמח לסייע בכל היידרש
לבירורים נוספים התקשר בכל עת 2008