דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

מחלות קשות

אם אתם או היקרים לכם אובחנתם כחולים במחלה קשה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של המצב. מבוטחי מנורה מבטחים שיש להם כיסוי ביטוחי למחלה קשה זכאים לפיצוי כספי חד פעמי בהתאם לפוליסה. כדי שנוכל לאשר את הזכאות שלכם יש להגיש תביעה לאחר גילוי המחלה או האבחון.



רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

שלב 4

מעקב אונליין

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

ממלאים טופס תביעה, מצרפים את המסמכים ושולחים

מסמכים שצריך להגיש

  1. סיכומי אשפוז או מסמכי שחרור
  2. סיכום מידע רפואי מרופא משפחה בקופ"ח
  3. אישורים רפואיים מרופא מומחה מטפל ומסמכים רפואיים רלוונטיים
  4. במקרה של מחלת סרטן - ממצאי בדיקה פתולוגית ותוצאות ביופסיה או היסטולוגיה
  5. ויתור על סודיות רפואית חתום על ידי המבוטח בלבד (מצורף לטופס התביעה)
  6. צילום המחאה (צ'ק) מבוטלת או אישור על ניהול חשבון בנק
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור רופאים
    מצאו בקלות רופאים בהסכם עם מנורה מבטחים
  • ארכיון פוליסות ביטוח בריאות
    כאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • צפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום
  • עדכון מבוטחים
    כאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות

כל האמור כפוף לתנאי הפוליסות, לסייגיהן, ולנהלי קבוצת מנורה מבטחים כפי שיקבעו מעת לעת. האמור לא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסות, והתנאים המחייבים את קבוצת מנורה מבטחים הינם תנאי הפוליסות בלבד. קבוצת מנורה מבטחים לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה כלשהי ו/או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שיגרמו, למאן דהוא, כתוצאה מההסתמכות על המידע.המידע כפוף להוראות כל דין, ולהסדרים התחיקתיים הרלוונטיים.בכל מקרה של סתירה בין המידע שאקבל במסגרת השירות באתר לבין המידע המצוי במשרדי ובספרי קבוצת מנורה מבטחים, יהיה המידע המצוי בידי מנורה מבטחים המידע המחייב.