דלג לתוכן הדף
קישור לדף הבית של מנורה

הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים

חשוב לנו להעניק שירות שוויוני, מכבד ומקצועי לכלל לקוחותינו בכל החברות בקבוצת מנורה מבטחים.

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח – 1998, ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו מבצעים באופן שוטף סקירה מקיפה של כל יחידות השירות על מנת לוודא שהן עומדות בתקנות ומאפשרות גישה מלאה לכל אדם.

נגישות מרכז השירות ברמת גן

  • יש לתאם תור מראש דרך מוקד השירות בטלפון 2000* (אין קבלת קהל באופן שוטף אלא בכפוף לתור שנקבע מראש).

  • מרכז השירות נמצא ברחוב ז'בוטינסקי 23, רמת גן, בבית מנורה מבטחים.

  • בבניין נמצא חניון מונגש הכולל 6 קומות, כאשר בכל קומה 2 חניות נכים תקניות במיקום הקרוב ביותר למעליות, במרחק של כ-15 מטר מהן.

  • כל המעליות בבניין מונגשות.

  • החניה ללא תשלום ויש לתאם אותה במעמד זימון וקביעת התור במוקד השירות.

  • קיימת גישה רציפה מהחניון ומהכניסה לבניין ועד לעמדה בה ניתן השירות.

  • ניתנת עזרה במילוי טפסים לפי בקשה.

  • קיים תא שירותים מונגש בכל קומה והוא ממוקם באזור בו מצויים כלל תאי השירותים.

  • ניתן להגיע עם חיית שירות.

נגישות השירות

  • ניתן ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות שלנו בטלפון 2000*, בדוא"ל ובפקס, לפי הרשימה המופיעה בקישור זה.

  • ניתן לקבל מידע בפורמטים נגישים באמצעות מוקדי שירות הלקוחות.

נגישות באינטרנט

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

  • התאמות הנגישות בוצעו על-פי המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו-Esc, ליציאה מתפריטים וחלונות.

  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים על שימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזי הנגישות בקבוצת מנורה מבטחים ואנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת לאנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכזי הנגישות של החברה שפרטיהם מופיעים בהמשך ההצהרה.

  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט.

רכזי נגישות – אופן התקשרות

אנו פועלים באופן שוטף על מנת לשפר את הנגישות בקבוצת מנורה מבטחים בע"מ. אם יש לכם בקשות או שאלות בנושאי נגישות, אל תהססו לפנות אלינו:

  • ליאור טהורי ושלי סער בכתובת המייל negishut@menoramivt.co.il.
     
  • משרדינו יושבים בבניין מנורה מבטחים, רחוב ז'בוטינסקי 23, רמת גן.

  • הטלפון של ליאור : 03-7553948.

  • הטלפון של שלי : 03-7107855.

פרסום הצהרת נגישות 

הצהרת נגישות עודכנה ביום 09.05.2021