- לקבל הצעת מחיר
- להצטרף לפנסיה וחיסכון
- לקבל משכנתא
- להגיש תביעה
- למשוך כסף
- לבצע פעולה
- לבדוק סטטוס תביעה
- לקבל מידע
- למצוא שירות
פוליסת הביטוח שברשותכם הינה נכס כלכלי - אנו ממליצים לשמור עליה. הפוליסה מבטיחה לכם רשת ביטחון כלכלית בעת קרות מקרה ביטוח המכוסה על פי הפוליסה.
בטרם תעבירו בקשה לביטול הפוליסה/הכיסוי, אנו מציעים שתפנו לסוכן הביטוח שלכם, או למוקדי שירות לקוחות בטלפון 2000*, או לטלפון 03-7107777 לצורך הבנת משמעויות הביטול.
לתשומת לבכם כי קיימת חשיבות לרצף ביטוחי וכי העדר כיסוי מתאים עלול לחשוף אתכם ו/או את בני משפחתכם המבוטחים לנזק עצמי (במקרים של נזק גוף או רכוש), או לחבות כלפי צד שלישי.
אם תבוטל הפוליסה או הכיסוי הביטוחי, בקרות מקרה ביטוח לא תהיו זכאים לתגמולי ביטוח. כמו כן, אם ולאחר הביטול תהיו מעוניינים לחדש ו/או להצטרף לפוליסה או כיסוי ביטוחי דומה לאלה שבוטלו, הנכם עלולים להידרש לחיתום רפואי מחדש וזאת בהתאם למצבכם הרפואי בעת החידוש או ההצטרפות ולא תהיו זכאים לרצף ביטוחי. בנוסף, ההצטרפות תהא בהתאם לתנאים הקיימים בחברה בעת ההתקשרות ולא בהתאם לתנאי הפוליסה או הכיסוי הביטוחי שבוטלו על ידכם.
לצורך הגשת בקשת הביטול, עליכם למלא טופס בקשה לביטול פוליסה או כיסוי ביטוחי (ראה סעיף 'מסמכים וטפסים' לעיל) ולהעבירו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
אם לאחר ביטול הפוליסה או הכיסוי, הנכם מתחרטים ומעוניינים לחדש את הפוליסה, אנו מציעים לפנות לסוכן הביטוח שלכם או למוקד קשרי הלקוחות של החברה.
לצורך הגשת בקשת הביטול, עליכם למלא טופס בקשה לביטול פוליסה (ראו סעיף 'מסמכים וטפסים' לעיל) ולהעבירו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
עם קבלת בקשתכם בחברתנו באחת הדרכים שפורטו לעיל, תקבלו הודעה המאשרת את קבלתה. הביטול יבוצע תוך 3 ימי עסקים בכפוף לקבלת בקשה תקינה וצירוף מסמכים נדרשים. בסיום הטיפול בבקשה, תישלח אליכם הודעה נוספת המודיעה על ביצוע הביטול.