דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

מחלות קשות

מחלות קשות

לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader. אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה - לחץ כאן.

הנחיות להגשת תביעה

מה עליי לעשות?

טרם הגשת תביעה אנא וודאו כי בידכם פוליסה המעניקה כיסוי בגין מחלות קשות. ניתן לבדוק זאת במוקד השירות של חברתנו בטלפון מספר 03-7107957 או באמצעות המידע האישי. רשומים למידע האישי? לחצו כאן לכניסה.

אנו ממליצים להשתמש במערכת למילוי טופס תביעה דיגיטלי, הדרך הקלה והמהירה להגשת תביעה. לחילופין, באפשרותכם להגיש תביעה לחברה באמצעות סוכן הביטוח או ישירות לחברה.

באם הנכם מעוניינים שסוכן הביטוח הקבוע בפוליסה יטפל בתביעתכם יש למלא ולחתום על פיסקת המינוי המיועדת לכך בטופס התביעה.

מסמכים שיש לצרף

עליכם למלא את טופס התביעה לתשלום בגין מחלה קשה ולשלוח אלינו עם המסמכים הבאים:
1. סיכומי אשפוז / שחרור ככל שישנם.
2. סיכום מידע רפואי מרופא משפחה בקופת החולים.
3. אישורים רפואיים מרופא מומחה מטפל, מסמכים רפואיים רלוונטיים.
4. במקרה של מחלת סרטן - ממצאי בדיקה פתולוגית תוצאות ביופסיה או היסטולוגיה.
5. צילום המחאה מבוטלת או אסמכתא מהבנק בנוגע לפרטי חשבון בנק המבוטח.
6. ויתור על סודיות רפואית חתום על ידי המבוטח בלבד (מצורף לטופס התביעה).

את המסמכים הנדרשים עליכם לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:

  • ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
  • באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל t-sickness@menora.co.il
  • באמצעות הדואר לכתובת:
    מנורה חברה לביטוח בע"מ
    מחלקת תביעות בריאות
    ת.ד 927
    ת"א 6100802
  • באמצעות פקס: 03-7606744

מה צפוי בהמשך?

לאחר קבלת כל המסמכים שנדרשו, נודיעכם בכתב את החלטתנו באשר לתביעתכם לקבלת תגמולי ביטוח בהתאם להוראות הפוליסה. אם נאשר את זכאותכם לכיסוי ביטוחי בהתאם לתנאי הפוליסה אנו נשלם לכם את תגמולי הביטוח בהמחאה או בהעברה בנקאית עד 30 יום מקבלת כל המסמכים הדרושים לבירור התביעה בהתאם לתנאי הפוליסה.

אם יתברר כי הפוליסה אינה מכסה את האירוע, אנו נשלח אליכם הודעה מתאימה המפרטת את נימוקי הדחייה עד 30 יום ממועד קבלת כל המסמכים הנדרשים לבירור התביעה.

מוקד טלפוני לשאלות ובירורים בנושא התביעה: 03-7107957.
שעות פעילות המוקד בימים א-ה בין השעות 8:00-16:00.

בדיקת זכאות לתשלום תביעות בגין התקף לב חריף.

התיישנות

תקופת ההתיישנות הינה 3 שנים מיום קרות מקרה הביטוח ועבור קטינים 3 שנים מיום הגעתם לגיל 18 - בכפוף להוראות הדין. בעבור פוליסות שנרכשו לאחר 12/2020 תקופת ההתיישנות הינה 5 שנים. מודגש בזאת כי הגשת תביעה לחברתנו אינה עוצרת או מאריכה את תקופת ההתיישנות אלא רק הגשת תביעה לבית המשפט.
לצורך הגשת התביעה עליכם למלא ולהגיש את טופס תביעה לפיצוי מחלות קשות.

מערכת הכללים

  • למערכת כללים ליישוב תביעות החל מ-22.08.2021 - לחצו כאן.
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 1.9.2019 עד תאריך 21.08.2021 - לחץ כאן.
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.08.2014 עד תאריך 31.08.2019 - לחץ כאן.
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.01.2013 עד תאריך 31.07.2014 - לחץ כאן.
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.06.2011 עד תאריך 31.12.2012 - לחץ כאן.

כל האמור כפוף לתנאי הפוליסות, לסייגיהן, ולנהלי קבוצת מנורה מבטחים כפי שיקבעו מעת לעת. האמור לא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסות, והתנאים המחייבים את קבוצת מנורה מבטחים הינם תנאי הפוליסות בלבד. קבוצת מנורה מבטחים לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה כלשהי ו/או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שיגרמו, למאן דהוא, כתוצאה מההסתמכות על המידע.המידע כפוף להוראות כל דין, ולהסדרים התחיקתיים הרלוונטיים.בכל מקרה של סתירה בין המידע שאקבל במסגרת השירות באתר לבין המידע המצוי במשרדי ובספרי קבוצת מנורה מבטחים, יהיה המידע המצוי בידי מנורה מבטחים המידע המחייב.