לוגו קבוצת מנורה מבטחים
EN
X

לחצו כאן לביצוע חיפוש.

07.12.2019
  • מידע אישי
    • כניסה למידע האישי
    • הזדהות-דף הבית
    • שגיאה
    • שכחתי סיסמא
    • הרשמה
    • הרשמה למידע לחברות
    • עוד במידע אישי
  • ביטוח
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח דירה
    • ביטוח רכב
    • ביטוח עסק
    • ביטוח תאונות אישיות
    • עוד בביטוח
  • פנסיה, חסכון והשתלמות
    • גמל והשתלמות
    • פנסיה
    • ביטוח וחסכון לשכירים ועצמאים
    • הנחיות למשיכת כספים (פדיון)
    • פוליסות חיסכון
    • מסלולים מותאמי גיל
    • עוד בפנסיה חסכון והשתלמות
  • תביעות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • תביעות חיים
    • תביעות בריאות ושיניים
    • תביעות פנסיה
    • תביעות דירה
    • תביעות עסקים
    • תביעות תאונות אישיות
    • תביעות רכב
    • תביעות גוף ביטוח חובה
    • חבויות
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • עוד בתביעות
  • שירות לקוחות
    • מידע אישי
    • טפסים להורדה
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • אמנות שירות
    • דוחות בקליק
    • סטטוס פניות
    • חסכון לכל ילד
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • עדכון פרטים אישיים
    • פוליסות ותקנונים
    • איתור נותני שירות
    • איתור רופאים
    • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
    • צירוף לביטוח
    • מחשבונים
    • תמיכה טכנית
    • שאלות ותשובות
    • אימות שוברי תשלום לדירות
    • טופס ייפוי כוח
    • מידע אישי
    • ביטול פוליסה קיימת
    • ניוזלטר
    • איסוף מידע סטטיסטי
    • חוק ה- FATCA
    • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
    • נגישות
    • ממונה על פניות הציבור
    • מילון מונחים
    • שירות בקליק
    • הקוד האתי
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • הודעה לציבור-הסכם פשרה
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
    • טפסים דיגיטליים לשירותך
    • עוד בשרות לקוחות
    • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
  • שירות עצמי
    • דוחות שנתיים ורבעוניים
    • חיפוש טפסים להורדה
    • עדכון פרטים אישיים במידע האישי
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • הגשת בקשה לפדיון פוליסת top finance
    • בדיקת צבירה - חיסכון לכל ילד
    • איתור מוסכי הסדר
    • איתור סוכנים
    • עוד בשירותים עצמיים
פנה אלינו
  • כניסה לפורטלים
    • פורטל מעסיקים
    • פורטל סוכנים
    • מערכת מ.מ.ש
English
לחצו כאן לביצוע חיפוש.
   
תביעות
תביעות חיים
נכות מקצועית
  • בדיקת סטטוס תביעות
  • תביעות חיים
    • פטירה
    • נכות מתאונה
    • נכות מקצועית נבחר נוכחי
    • אובדן כושר עבודה
    • בדיקת סטטוס תביעה
  • תביעות בריאות ושיניים
  • תביעות פנסיה
  • תביעות דירה
  • תביעות עסקים
  • תביעות תאונות אישיות
  • תביעות רכב
  • תביעות גוף ביטוח חובה
  • חבויות
{}
Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J810S3

נכות מקצועית


על מנת לאפשר לנו לטפל בתביעתכם ביעילות, נבקשכם למלא את השאלון המצ"ב ולצרף את המסמכים הרלבנטיים המפורטים בלשונית "הנחיות להגשת תביעה". 

(לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader. אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה- לחץ כאן).

 

באפשרותכם לצפות בסטטוס התביעות שהגשתם בחברתינו באזור המידע האישי.

רשומים למידע האישי? לחצו כאן לכניסה. עדיין לא רשומים? לחצו כאן להרשמה.  

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J81020
  • הנחיות להגשת תביעה
  • הליך בירור ויישוב תביעות
  • מערכת הכללים ליישוב תביעות

מה עליי לעשות?

  1. עליך לפנות לחברה ולהודיע על האירוע בכתב באמצעות טופס התביעה. באפשרותך להיעזר בסוכן הביטוח שלך.
  2. באפשרותך להגיש תביעה באופן דיגיטלי מהמחשב או מהטלפון הנייד שלך. לחץ כאן  
  3. בטופס התביעה, הנך מתבקש לבחור את אופן משלוח ההודעות בדבר מהלך הבירור בתביעתך. האפשרויות הקיימות הן דואר ישראל או דואר אלקטרוני (מייל מאובטח). אם לא תבחר את אופן הדיוור, ההודעות יישלחו בדואר ישראל. ככל שהינך מיוצג על ידי עורך דין, ההודעות יישלחו אליו. אם הנך מבקש לשלוח הודעות אלו באמצעות דואר אלקטרוני, אנא הקפד על מילוי כתובת המייל של עורך הדין.
  4. את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:
    • ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700. 
    • באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל  tviotlife@menora.co.il
    • באמצעות הדואר לכתובת:  
      מנורה מבטחים ביטוח בע"מ
      מחלקת תביעות חיים
      ת.ד 927  
      ת"א 6100802
    • באמצעות פקס מספר 03-7608032
  5. עם קבלת פנייתך בחברה, יישלח אליך מכתב המציין את מספר התביעה ומספר הפוליסה הרלוונטית. מכתב זה יכלול את המידע אודות המסמכים החסרים והנחיות להמשך הבירור.
 

אילו מסמכים לצרף?

להלן הנחיות בכל הנוגע למסמכים ולמידע שיש להגיש לחברת הביטוח, על מנת שנוכל לטפל בתביעתך במהירות האפשרית ולשביעות רצונך.
  1. טופס ההודעה על תביעה במקרה של אובדן כושר עבודה ו/או נכות מקצועית, כולל את החלקים הבאים:
    • חלק א' - כולל את פרטיו האישיים של המבוטח וכן את פרטי מקרה הביטוח.
    • חלק ב' - “שאלון לרופא מטפל" ימולא על ידי רופאו המטפל של המבוטח, ובו התייחסות למידע הרפואי על מקרה הביטוח.
    • חלק ג' - "טופס בקשת מידע רפואי וויתור סודיות" ייחתם על ידי המבוטח ועל ידי עד לחתימה.
    • חלק ד' - פרטי חשבון הבנק של המבוטח, לצורך העברת תשלום תגמולי הביטוח. יש לצרף העתק שיק מבוטל או אישור על חשבון בנק, לשם מניעת טעויות.
  2. במקביל למילוי טופס ההודעה על תביעה במקרה של אובדן כושר עבודה ו/או נכות מקצועית, יעביר המבוטח לחברה את האישורים הבאים:
    • אישורים רפואיים
      • אישורים רפואיים על חופשת מחלה, לתקופות מוגדרות מרופא מקצועי או מרופא תעסוקתי מעבר לתום תקופת ההמתנה הנקובה בפוליסה.
      • סיכומי מחלה מבית החולים.
      • אם הוגשה תביעה למוסד לביטוח לאומי: אישורים מהמוסד לביטוח לאומי והעתקי פרוטוקולים מלאים של הועדות הרפואיות שעברת. יש לציין כי אין בהחלטת המוסד לביטוח לאומי בכדי לקבוע את חבותנו בתביעה.
      • אישורים ממוסדות ממשלתיים כגון: משטרת ישראל, משרד הבטחון וכד' המעידים על נסיבות האירוע, אם קיימים.
    • אישורים על שכר/תקופת עבודה - מבוטח עצמאי
      • אישור רואה חשבון על הכנסה שנתית אחרונה מיגיעה אישית לפני קרות מקרה הביטוח.
      • אישור רואה חשבון המעיד כי המבוטח אינו מקבל שכר עבודה בתקופת אי הכושר הנטענת.
    • אישורים על שכר/תקופת עבודה - מבוטח שכיר
      • 12 תלושי שכר חודשיים אחרונים לפני קרות מקרה הביטוח או טופס 106.
    • אישורים על שכר/תקופת עבודה - אישור מהמעביד
      • אישור מהמעביד על מועד הפסקת עבודה, בציון גובה השכר המשולם על ידי המעביד בתקופת אי-הכושר.
      • אישור מעביד על מועד החזרה לעבודה, במקרה והמבוטח חזר לעבודה מלאה או חלקית. במקרה של חזרה לעבודה חלקית, המעסיק יציין באישור את תקופת העבודה החלקית ואת היקף המשרה.
    • אישורים ממס הכנסה
      מקבלי תשלום פיצוי חודשי לאובדן כושר עבודה חייבים בדיווח לשלטונות מס הכנסה. על פי החוק חלה על חברת הביטוח חובת ניכוי מס במקור מתשלומיה למבוטחיה בגין פיצוי חודשי. עם קבלת תביעתך בחברה, תישלח אליך הפנייה לפקיד השומה. עם הפניה זו, עליך לגשת לפקיד השומה באזור מגוריך ולקבל אישור עבור מנורה מבטחים חברה לביטוח בע"מ. את האישור שתקבל עליך לשלוח למשרדנו. אם לא יהיה בידינו אישור ממס הכנסה, אנו נאלץ לנכות מס מירבי.
    • צילום תעודת זהות כולל הספח
 
ברצוננו להדגיש כי לאחר הגשת המסמכים שצויינו לעיל, עשויה החברה לדרוש פרטים ומסמכים נוספים לפי הצורך.
אנו מודים מראש על שיתוף הפעולה להשגת המידע והמסמכים האמורים לעיל לשם קידום הטיפול בתביעה.
 
טופס תביעה
 

מה יקרה בהמשך?

תוך 30 יום מהרגע שיהיה בידנו את כל הדרוש לבירור התביעה נודיע לך את החלטנו בתביעה. בכל מקרה של בעיה או שאלה, הנכם מוזמנים לפנות למוקד תביעות ביטוח חיים בטלפון 03-7107680.

להגשת ​בקשת ערעור על תביעה:  לחץ כאן. 

 
 
באיחוליי החלמה מהירה ובריאות שלמה!
Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J81022

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J81023

מוקד תביעות חיים


טלפון2000*
פקס03-7608032
שעות פעילותימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
דוא''ל moked-health@menora.co.il
כתובתת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802

טפסים

דפי הסבר-הליך בירור ויישוב תביעות ביטוח חיים

לשירותך

ספריית טפסים
פנה אלינו
מוקדי שירות
קבלת קהל
איתור סוכנים
ארכיון פוליסות ביטוח חיים
  • אודות
    אודות
  • דרושים
    דרושים
  • נגישות
    נגישות
  • שאלות ותשובות
    שאלות ותשובות
  • קשרי משקיעים
    קשרי משקיעים
  • 2000*
    2000*
    2000*
    2000*
    • ביטוח

    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח רכב
    • ביטוח דירה
    • ביטוח עיסקי
    • ביטוח תאונות אישיות

      פנסיה, חסכון והשתלמות

    • פנסיה
    • גמל והשתלמות
    • ביטוח וחסכון לעצמאים ושכירים
    • TOP FINANCE
    • ביטוח משולב חסכון
    • ילדים
    • קופת גמל להשקעה

      תביעות

    • דירה
    • בריאות ושיניים
    • חיים
    • ביטוח נסיעות לחו"ל
    • פנסיה
    • רכב

      שירות לקוחות

    • איתור נותני שירות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • טפסים להורדה
    • שאלות ותשובות
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • אמנת שירות

      אודות מנורה

    • מנורה מבטחים החזקות בע"מ
    • מנורה מבטחים ביטוח בע"מ
    • מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ
    • מנורה מבטחים והסתדרות המהנדסים ניהול קופות גמל בע''מ
    • מנורה מבטחים חיתום וניהול בע"מ
    • מחוזות
    • אמפא קפטיל בע"מ
    • ERN סליקת תשלומים בע"מ
    כל הזכויות שמורות למנורה מבטחים
    Complementary Content
    • ${title}
    ${loading}
    • ${title}
    ${loading}
    ibmCfg.controllers.navigation true true true
    sharePage viewMorePage
    ibmCfg.controllers.navigation
    reorderPage
    true true
    wireInterface autoWiringManager