- לקבל הצעת מחיר
- להצטרף לפנסיה וחיסכון
- לקבל משכנתא
- להגיש תביעה
- למשוך כסף
- לבצע פעולה
- לבדוק סטטוס תביעה
- לקבל מידע
- למצוא שירות
פוליסות פרט הנן פוליסות ביטוח שאינן מאושרות כקופות גמל. בפקודת מס הכנסה מוגדרות פוליסות פרט כתוכניות חיסכון והרווחים שנצברים בהן מוגדרים כהכנסה מריבית ויתכן ויחויבו במס רווחי הון.
פוליסת הביטוח שברשותך הינה נכס כלכלי - אנו ממליצים לשמור עליה. הפוליסה מבטיחה לך רשת ביטחון כלכלית בעת קרות מקרה ביטוח המכוסה על פי הפוליסה.
במקרה של משיכת הסכומים שנצברו לזכותך בחלקם או במלואם, הכיסויים הביטוחיים, לרבות רכיב הריסק שבה יוקטנו או יבוטלו בהתאם.
לתשומת לבך, קיימת חשיבות לרצף ביטוחי, וכי העדר כיסוי מתאים, עלול לחשוף אותך ואת בני משפחתך המבוטחים לנזק.
בטרם תעבירו בקשה לפדיון, אנו מציעים שתפנו לסוכן הביטוח שלך או למוקדי שירות לקוחות בטלפון 2000* או לטלפון 03-7107777 לצורך הבנת משמעויות הפדיון.
באפשרותכם לבדוק האם ברשותכם פוליסת חיסכון במנורה מבטחים ואת הסכום שנצבר בפוליסה עד כה באזור המידע האישי:
באפשרותכם לבצע משיכה חלקית או מלאה של הכספים בפוליסה.
באפשרותכם להגיש בקשה לפדיון פוליסת פרט באופן מקוון בקישור הבא.
באפשרותכם להגיש בקשה לפדיון פוליסת Top Finance באופן מקוון בקישור הבא.
אפשר לשלוח את המסמכים דרך אחד מאמצעי התקשורת הבאים:
פוליסות ביטוח מסוג פרט הכוללות מרכיב חסכון כפופות לצווים המחייבים זיהוי המבוטח:
במועד פדיון פוליסות פרט, הרווחים שנצברו בפוליסות חייבים במס רווחי הון בגין כספים שהופקדו החל מ-1.12.2002 ואילך. להלן שיעור המס לניכוי לפי התקופות השונות:
תקופה | תאריך ערך הכסף | תאריך ערך הכסף | ||
---|---|---|---|---|
בפוליסות Top Finance חסכון והשקעה בבעלות חברה ינוכה מס חברות.
בעת פדיון מלא של פוליסה שיש בה חוב פרמיות במועד הפדיון, ינוכה מתוך הצבירה חלק הריסק בגין הפרמיות שלא שולמו.
במידה וקיים עיקול על כספי המבוטח, הפדיון יבוצע בניכוי גובה העיקול העדכני בתוספת 20% מסכום זה. עלייך להמציא את המסמכים הבאים:
ככל שמדובר בעיקול של הוצל"פ: רשימת תיקים ארצית מהלשכה להוצאה לפועל וגובה חוב נכון להיום.
ככל שמדובר בעיקול לא של ההוצל"פ: גובה חוב נכון להיום.
במידה ובעת ביצוע הפדיון קיימת לבעל הפוליסה הלוואה, סכום ההלוואה יקוזז מסכום הפדיון.
זמן הטיפול בבקשה הינו כ-14 יום מעת הגעת המסמכים התקינים למשרדנו. בתום ה-14 יום יישלח לביתכם אישור על סיום הטיפול.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת במוקד השירות של מנורה מבטחים בטלפון 2000* בין השעות 08:00-17:00. כמו כן, באפשרותכם לפנות אלינו בכל שעה באמצעות פנה אלינו.