דלג לתוכן הדף
קישור לדף הבית של מנורה
לאזור האישי

ניתוחים פרטיים באמצעות השב"ן

ניתוחים פרטיים באמצעות השב"ן

אם עליכם לעבור ניתוח ויש באפשרותכם לעבור את הניתוח בבית חולים פרטי במימון הביטוח המשלים של קופת חולים בה אתם חברים (שב"ן - כללית מושלם/פלטינום, מכבי זהב, לאומית זהב, מאוחדת עדיף/שיא) - אפשרות זאת עשויה להיות עדיפה מבחינתכם משום שאז תבצעו את הניתוח בהתאם לבחירתכם וגם תזכו לפיצוי מיוחד מאתנו בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותכם.

לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader. אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה - לחץ כאן.

הנחיות להגשת תביעה

מה עלי לעשות?

אנו ממליצים להשתמש במערכת למילוי טופס תביעה דיגיטלי, הדרך הקלה והמהירה להגשת תביעה.

עליכם להעביר אלינו את טופס התביעה לפיצוי בגין ניתוח. את הטופס יש לשלוח עם המסמכים הבאים:

1. שאלון למילוי על-ידי הרופא המקצועי המטפל ועל ידי הרופא המנתח - ככל שבחרתם רופא מנתח (חלק ב' לטופס התביעה).

2. טופס ויתור סודיות רפואית חתום על ידי המבוטח (חלק מטופס התביעה).

3. אנא ציינו על גבי טופס התביעה כי הנכם עתידים לעבור את הניתוח באמצעות קופת החולים שלכם. אם כבר עברתם את הניתוח, יש לצרף דו"ח ניתוח וסיכום אשפוז או מכתב שחרור. אם שילמתם השתתפות עצמית - יש לצרף קבלה.

4. צילום המחאה מבוטלת או אסמכתא מהבנק בנוגע לפרטי חשבון בנק המבוטח.

את המסמכים הנדרשים עליכם לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:

  • אנו ממליצים להשתמש במערכת למילוי טופס תביעה דיגיטלי, הדרך הקלה והמהירה להגשת תביעה.
  • ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
  • באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל t-surg@menora.co.il.
  • באמצעות הדואר לכתובת:
    מנורה חברה לביטוח בע"מ
    מחלקת תביעות בריאות
    ת.ד 927
    ת"א 6100802
  • באמצעות פקס: 03-7606744.

מה צפוי בהמשך?

לאחר קבלת כל המסמכים שנדרשו, נודיעכם בכתב את החלטתנו באשר לתביעתכם לקבלת תגמולי ביטוח בהתאם להוראות הפוליסה שברשותכם ותוך 30 יום מקבלת כל המסמכים הדרושים לבירור התביעה. כאשר מדובר בניתוח שמועדו קרוב ומסמכי התביעה הוגשו כנדרש, משך בדיקת התביעה עשוי להסתיים בתוך 5 ימי עסקים.

אנו נודיע לכם מהו סכום הפיצוי לו תהיו זכאים בהתאם לסוג הניתוח שבוצע. תגמולי הביטוח יועברו לחשבון הבנק שלכם תוך 30 יום ממועד קבלת כל המסמכים הדרושים לטיפול בתביעתכם.

בירורים נוספים

לעיתים נבקשכם להיבדק על ידי רופא שימונה על ידנו. הבדיקה הנה על חשבוננו ותתואם אתכם מראש. ישנם מקרים אשר יהיה עלינו לעיין במסמכים רפואיים נוספים כגון תיקים רפואיים מקופת חולים / בית חולים בטרם נוכל לקבל החלטה בתביעה. אנו נודיעכם על כך. פנייה כאמור לאיסוף תיקים רפואיים עשויה להאריך את משך הטיפול בתביעה, אולם אנו נעשה ככל שביכולתנו לזרז את הטיפול בתביעתכם.

מוקד טלפוני לשאלות ובירורים בנושא התביעה: 03-7107957.
שעות פעילות המוקד בימים א-ה בין השעות 8:00-16:00.

התיישנות

תקופת ההתיישנות הנה 3 שנים מיום קרות מקרה הביטוח ועבור קטינים 3 שנים מיום הגעתם לגיל 18 - בכפוף להוראות הדין. מודגש בזאת כי הגשת תביעה לחברתנו אינה עוצרת או מאריכה את תקופת ההתיישנות.

מערכת הכללים

  • למערכת הכללים ליישוב תביעות החל מ-1.9.2019 - לחץ כאן
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.08.2014 עד תאריך 31.08.2019 - לחץ כאן.
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.01.2013 עד תאריך 03.07.2014 - לחץ כאן
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.06.2011 עד תאריך 31.12.3012 - לחץ כאן