נזק לצד ג' - תיקון במוסך הסדר
נגרם לרכבכם נזק על ידי רכב שמבוטח במנורה מבטחים? אנחנו כאן כדי לעזור לכם באופן המקצועי ביותר.
אם עדיין לא תיקנתם את רכבכם, יש לכם את האפשרות לתקן את הרכב במוסך הסדר של חברתנו. מוסכי הסדר הם מוסכים מורשים ועצמאיים שנבחרו על ידנו בקפידה במטרה שהמבוטחים שלנו יקבלו טיפול מקצועי מפוקח.
תיקון במוסך הסדר נותן לכם מגוון הטבות, וביניהן:
1. אנחנו נשלם ישירות למוסך ולשמאי עבור עבודתם, מבלי שתצטרכו לממן את הנזק (מותנה באישור מראש מטעמנו).
2. טיפול מהיר, יעיל ונוח במוסכים מורשים ומקצועיים.
3. "מפתח תמורת מפתח": רכב חלופי מיידי, החל מהיום הראשון (אם יש חוסר בחלק המצריך החלפה – תוגבל התקופה לקבלת רכב חילופי ל-7 ימים ממועד הגעת החלק עד לגמר התיקון).
מה שעליכם לעשות עכשיו זה להגיש לנו תביעה במסגרת הפוליסה שלכם אצלנו. הדרך המהירה והנוחה ביותר היא הגשת טופס תביעה דיגיטלי או הגשת תביעה דרך אפליקציית וואטסאפ במספר 054-7108198.
רוצים לדעת עוד? למידע נוסף
מסמכים שצריך להגיש
- טופס בקשה להסדר צד ג' המפרט את תאריך האירוע, תיאור האירוע ותרשים ברור של התאונה, מיקום הפגיעות ברכבכם ומיקום הפגיעות ברכב מבוטחנו וכן את מספרי הרכב המעורבים ופרטי הנהגים, כולל מספרי טלפון
- צילום רשיון הרכב
- אישור מקורי וחתום מחברת הביטוח שלכם כי לא תבעתם מהם דבר בגין התאונה. לחלופין, אם רכבכם מבוטח בביטוח חובה בלבד – יש להעביר תצהיר על כך, כשהוא חתום ומאושר על ידי עו"ד
- במקרה ואתם תובעים ירידת ערך או את ערכו של הרכב (במקרה של אובדן גמור או אובדן להלכה) – יש להעביר את עבר התביעות של הרכב ל-3 השנים האחרונות. אם היו תאונות – גם העתק דו"ח שמאי המתייחס לכל תאונה בנפרד
- טופס פרטי חשבון בנק מעודכנים לצורך העברת תשלום ירידת הערך ישירות לחשבונכם, אם יגיע לכם פיצוי כספי. אם המבוטח הוא חברה בע"מ – יש לצרף גם צילום שיק מבוטל
- האם הרכב שלי מבוטח במנורה?בדקו במהירות האם רכבכם מבוטח במנורה
- בדיקת סטטוס תביעותהגשתם תביעה? בדקו אם יש עדכון!
- ספריית טפסיםחפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
- מוקדי שירות לקוחותצרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
- איתור נותני שירותי רכבכאן תוכלו למצוא נותני שירותי רכב העובדים עם מנורה מבטחים
- ארכיון פוליסות ביטוח רכבכאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
- שאלות נפוצותמאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
- לצפייה בפוליסהכל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
- עדכון מבוטחיםכאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
- עדכון פרטיםצריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום
לידיעתך, תקנות הקרן מתעדכנות מעת לעת ובכל מקרה של סתירה בין האמור במידע המפורט לעיל לבין תקנות הקרן, הנוסח הקובע יהא זה הקבוע בנוסח תקנון הקרן כפי שיהיה במועד האירוע המזכה (הגשת הבקשה). בכל מקרה של הגשת בקשה יש לפנות לבירור במוקד השירות הטלפוני שמספרו 2000*