דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

נזק לצד ג' - תיקון במוסך שאינו בהסדר

נגרם לרכבכם נזק על ידי רכב שמבוטח במנורה מבטחים? אנחנו כאן כדי לעזור לכם באופן המקצועי ביותר.

אם תבחרו לתקן את רכבכם במוסך לפי בחירתכם, ולא במוסך הסדר, תוכלו לתבוע מאיתנו החזר על הנזק.

מה שעליכם לעשות עכשיו זה להגיש לנו מכתב דרישה. הדרך המהירה והנוחה ביותר היא הגשת טופס תביעה דיגיטלי או הגשת תביעה דרך אפליקציית וואטסאפ במספר 054-7107050.

רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

טופס תביעה דיגיטלי
שלב 2

מעקב אונליין

לבדיקת סטטוס

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

ממלאים טופס תביעה, מצרפים - מסמכים ושולחים דרך המחשב או הטלפון

טופס תביעה דיגיטלי

מסמכים שצריך להגיש

  1. חוות דעת של שמאי מוסמך בצירוף תצלומי נזק מקוריים
  2. צילום רשיון הרכב
  3. אישור מקורי וחתום מחברת הביטוח שלכם כי לא תבעתם מהם דבר בגין התאונה. לחלופין, אם רכבכם מבוטח בביטוח חובה בלבד – יש להעביר תצהיר על כך, כשהוא חתום ומאושר על ידי עו"ד
  4. במקרה ואתם תובעים ירידת ערך או את ערכו של הרכב (במקרה של אובדן גמור או אובדן להלכה) – יש להעביר את עבר התביעות של הרכב ל-3 השנים האחרונות. אם היו תאונות – גם העתק דו"ח שמאי המתייחס לכל תאונה בנפרד
  5. חשבוניות תיקון וקבלות מקוריות. אם אתם זכאים להחזר מע"מ באופן מלא או חלקי - צילום אישור משלטונות המע"מ או מרואה חשבון על גובה קיזוז זה
  6. קבלה על תשלום בפועל, בנוסף לחשבונית
  7. טופס הודעה על תאונת דרכים המפרט את תאריך האירוע, תיאור האירוע ותרשים ברור של התאונה, מיקום הפגיעות ברכבכם ומיקום הפגיעות ברכב מבוטחנו וכן את מספרי הרכב המעורבים ופרטי הנהגים, כולל מספרי טלפון
  8. צילום ברור וקריא של תעודת הזהות שלכם
  9. צילום תיק המשטרה, אם יש
  10. טופס הסכמה למסירת מידע ממשרד הרישוי על עברו של הרכב
  11. עבור תביעת הפסדים שנגרמו עקב הפעלת פוליסת הביטוח אצל מבטחת רכבכם, יש להמציא בנוסף: אישור הפסדים מהחברה המבטחת, גיליון היעדר תביעות והעתקי פוליסות רלוונטיות מהן ניתן ללמוד על הפסד הנחת היעדר התביעות, אם היתה
  12. טופס פרטי חשבון בנק מעודכנים לצורך העברת תשלום ירידת הערך ישירות לחשבונכם, אם יגיע לכם פיצוי כספי. אם המבוטח הוא חברה בע"מ – יש לצרף גם צילום שיק מבוטל
  13. אם הנכם עו"ד המייצג תובע – ייפוי כוח ממרשכם
לשירותכם
לקוח שלנו, כאן תוכל למצוא כל מה שאתה צריך, שירות, טפסים והסברים
  • בדיקת סטטוס תביעות
    הגשתם תביעה? בדקו אם יש עדכון!
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור שירותי דירה
    כאן תוכלו למצוא את נותני שירותי הדירה העובדים עם מנורה מבטחים
  • ארכיון פוליסות
    כאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע שאתם צריכים
  • לצפייה בפוליסה
  • עדכון מבוטחים
    כאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום

לידיעתך, תקנות הקרן מתעדכנות מעת לעת ובכל מקרה של סתירה בין האמור במידע המפורט לעיל לבין תקנות הקרן, הנוסח הקובע יהא זה הקבוע בנוסח תקנון הקרן כפי שיהיה במועד האירוע המזכה (הגשת הבקשה). בכל מקרה של הגשת בקשה יש לפנות לבירור במוקד השירות הטלפוני שמספרו 2000*