דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

תרופות שלא כלולות בסל הבריאות

אתם או בני משפחתכם זקוקים לתרופה שלא כלולה בסל הבריאות? קודם כל, אנחנו מאחלים לכולכם הרבה בריאות. 

אם יש לכם פוליסה שמעניקה כיסוי ביטוחי למימון תרופות שאינן בסל הבריאות, תוכלו להגיש בקשה למימון התרופה. כדאי לבדוק קודם מה גובה ההשתתפות העצמית שקבוע בפוליסה שלכם – כי יש טעם לבקש מימון רק אם מחיר התרופה גבוה מסכום ההשתתפות העצמית.   

רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

שלב 4

מעקב אונליין

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

ממלאים טופס תביעה, מצרפים את המסמכים ושולחים.

מסמכים שעליי לצרף

  1. מרשם רפואי חודשי שבו מופיע מינון התרופה.
  2. במידת הצורך, טופס 29 ג' חתום על ידי הרופא המטפל.
  3. מכתב מהרופא המטפל בקופת חולים הכולל היסטוריה רפואית של המבוטח וכמו כן מידע רפואי אודות נטילת תרופות.
  4. קבלות - יועברו במקרה שבו אתם רכשתם את התרופה הדרושה.
  5. צילום המחאה (צ'ק) מבוטלת או אישור על ניהול חשבון בנק או מס טלפון לצורך העברה דיגיטלית - באפליקציית Bit (אם סומן בטופס התביעה).
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור רופאים
    מצאו בקלות רופאים בהסכם עם מנורה מבטחים
  • ארכיון פוליסות
    כאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
  • תגמולי ביטוח בריאות
    גלו מה תגמולי הביטוח המגיעים לכם
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
אזור הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • צפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון מבוטחים
    כאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום

כל האמור כפוף לתנאי הפוליסות, לסייגיהן, ולנהלי קבוצת מנורה מבטחים כפי שיקבעו מעת לעת. האמור לא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסות, והתנאים המחייבים את קבוצת מנורה מבטחים הינם תנאי הפוליסות בלבד. קבוצת מנורה מבטחים לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה כלשהי ו/או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שיגרמו, למאן דהוא, כתוצאה מההסתמכות על המידע.המידע כפוף להוראות כל דין, ולהסדרים התחיקתיים הרלוונטיים.בכל מקרה של סתירה בין המידע שאקבל במסגרת השירות באתר לבין המידע המצוי במשרדי ובספרי קבוצת מנורה מבטחים, יהיה המידע המצוי בידי מנורה מבטחים המידע המחייב.