תביעות - נזקי מים
נגרמו נזקי מים לדירה או לרכוש שלכם? אנחנו מצטערים לשמוע. אם יש לכם פוליסת ביטוח עם כיסוי מתאים המכסה צד ג', עליכם להגיש תביעה כדי שנבחן את הזכאות שלכם לקבלת פיצוי. אנחנו נפעל להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.
בהתאם לתיקון הוראות החוזר המאוחד בענף ביטוח דירה, באפשרותכם לבחור שרברב מתוך רשימת שרברבים של חברת הניהול המצוינת בפוליסה:
בלו איכות - לפתיחת תביעה יש לפנות באופן מיידי אל המוקד הטלפוני ולדווח על האירוע: 6337*. לרשימת שרברבים - לחצו כאן
נתב - לפתיחת תביעה יש לפנות באופן המיידי אל המוקד הטלפוני ולדווח על האירוע: 073-3912610. לרשימת שרברבים - לחצו כאן
רוצים לדעת עוד? למידע נוסף
מסמכים שצריך להגיש
במקרה של כיסוי לשרברב הסדר:
- אם דובר בתביעה צד ג': אישור אי הגשה מהחברה המבטחת (במידה וקיימת).
- טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. אם המבוטח הינו חברה בע״מ – יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה. לטופס פרטי חשבון בנק.
במקרה של החזר הוצאות על שרברב פרטי:
- אם אין דו"ח סקר - קבלות רכישה של הרכוש הניזוק או אסמכתאות בדבר שווי הרכוש שניזוק.
- אישור אי-הגשה אם יש למבנה הניזוק גם פוליסת מבנה וגם פוליסת משכנתא.
- טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונכם, במידה ויגיע לכם פיצוי כספי. אם המבוטח הוא חברה בע״מ, יש לצרף גם צילום שיק מבוטל.
- בדיקת סטטוס תביעותהגשתם תביעה? בדקו אם יש עדכון!
- ספריית טפסיםחפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
- מוקדי שירות לקוחותצרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
- איתור שירותי דירהכאן תוכלו למצוא את נותני שירותי הדירה העובדים עם מנורה מבטחים
- ארכיון פוליסותכאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
- שאלות נפוצותמאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
- צפייה בפוליסהכל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
- עדכון מבוטחיםכאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
- עדכון פרטיםצריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום
האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.