נזקי מים
נזקי מים
אירע נזק מים לרכושך? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה- לחץ כאן.
הנחיות להגשת תביעה
מה עליי לעשות?
בקרות אירוע מסוג נזק מים, יהיה עלייך לעיין בפוליסת הביטוח שלך, על מנת לברר מהו סוג הכיסוי אותו רכשת.
בחברתנו קיימים מספר כיסויים אפשריים עבור נזקי מים, כמפורט להלן:
1. פניה לחברת הניהול:
כאשר מדובר בנזק מים אשר נגרם לרכושך, יש לבדוק בדף הרשימה המצורף לפוליסת הביטוח שלך את סוג הכיסוי אשר נרכש על ידך במועד עשיית הביטוח וכן לבדוק מי חברת הניהול המצוינת בפוליסה.
אם נרכש כיסוי לנזק מים ע״י ספק "בלו", וקיים כיסוי לנזק מים, יש לפנות באופן מיידי אל המוקד שלהם ולדווח להם אודות האירוע:
חברת בלו: 6337*
אם נרכש כיסוי לנזק מים ע״י ספק "נתב", וקיים כיסוי לנזק מים, יש לפנות באופן מיידי אל המוקד שלהם ולדווח להם אודות האירוע.
חברת נתב: 073-3912610
לפתיחת תביעה (*למעט קריאת חירום) יש להקליק כאן ולמלא את פרטי התביעה.
מיד עם פתיחת התביעה אצל אחת מן החברות המצוינות לעיל, תדאג החברה לשלוח שרברב אל מקום האירוע והטיפול בתביעתך יבוצע על ידם.
יודגש כי לא יינתן כיסוי ביטוחי לאירוע אשר התיקון בגינו בוצע ע"י בעל מקצוע פרטי.
2. פנייה להחזר הוצאות בגין שרברב פרטי:
במידה ונרכש כיסוי לתיקון נזקי מים באמצעות שרברב פרטי, יש לפנות למוקד הטלפוני של חברתנו בטלפון 2000*. עם קבלת הדיווח, תבחן התביעה ע"י בקר חברתנו או ימונה שמאי.
3. מסמכים שיש להעביר במקרה של כיסוי לשרברב פרטי:
- טופס תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו, לרבות דרישה בכתב.
- הצעות מחיר/אסמכתאות/ צילומים בדבר תיקון הנזק, לרבות ציון מועד פירעון התשלום.
- בתביעת צד ג' - אישור אי הגשה במידה ויש למבנה הניזוק גם פוליסת מבנה וגם פוליסת משכנתא.
- טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. אם המבוטח הינו חברה בע״מ - יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה.
את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:
ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700
באמצעות שירות מייל ייעודי - לכתובת המייל t-prat@menora.co.il
באמצעות פקס 03-5663969
באמצעות הדואר לכתובת:
מנורה חברה לביטוח בע"מ,
מחלקת תביעות דירה ורכוש,
זאב ז'בוטינסקי 23, רמת גן
ת.ד 1927
מיקוד 5211801
מה יקרה בהמשך?
עם קבלת המסמכים המבוקשים, תועבר התביעה למיישבת התביעה להמשך טיפול.
התיישנות:
עפ"י חוק חוזה הביטוח, התשמ"א 1981, תקופת ההתיישנות של תביעת מבוטח לתגמולי ביטוח היא 3 שנים ממועד קרות מקרה הביטוח. עצירת מרוץ ההתיישנות מתקיימת רק ע"י הגשת תביעה לבית משפט.
יצירת קשר
לחברתנו מוקד טלפוני הממוקם במטה החברה ברמת גן. המוקד מספק מידע בקשר לטיפול בתביעה ועדכון בנוגע לשלב בו התביעה נמצאת.
המוקד פועל בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00, בימי ו', ערבי חג וחוה"מ בין השעות 8:00-12:00. מספר הטלפון של המוקד: 2000*.
באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא, בין היתר, מעקב אחר התביעה ופירוט השלב בו נמצא הטיפול בתביעתך. לבדיקת סטטוס תביעתך
מערכת כללים ליישוב תביעות
למערכת הכללים ליישוב תביעות החל מה-01.07.2022 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 30.06.2022 - 01.09.2021 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.08.2021 - 01.09.2019 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.08.2019 - 01.05.2018 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 30.04.2018 - 01.08.2014 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.07.2014 - 01.01.2013 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.12.2012 - 01.03.2012 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 29.02.2012 - 01.06.2011 - לחצו כאן
לידיעתך, תקנות הקרן מתעדכנות מעת לעת ובכל מקרה של סתירה בין האמור במידע המפורט לעיל לבין תקנות הקרן, הנוסח הקובע יהא זה הקבוע בנוסח תקנון הקרן כפי שיהיה במועד האירוע המזכה (הגשת הבקשה). בכל מקרה של הגשת בקשה יש לפנות לבירור במוקד השירות הטלפוני שמספרו 2000*