דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

תביעות – עסקים / פריצה

היתה פריצה לעסק שלכם? אנחנו מצטערים לשמוע. אם יש לכם פוליסת ביטוח לעסקים שיש בה כיסוי לפריצה, עליכם להגיש תביעה כדי שנבחן את הזכאות שלכם לקבלת פיצוי.

אנחנו מתחייבים להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.

מה עלי לעשות?

1. התקשר/י מיידית לסוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה ו/או למוקד המרכזי בטלפון 2000*, כדי להודיע על הנזק וכדי לקבל הנחיות, ייעוץ והסברים. עם קבלת הדיווח נפתח תביעה חדשה ונשלח שמאי להערכת הנזק במידת הצורך.
2. חובה לציין – תאריך אירוע, שם מבוטח, מספר פוליסה, תיאור האירוע ופרטי צ"ג (ככל שיש).
3. עוד חובה למסור – כתובת דואר עדכנית, כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, מספרי טלפון (קווי ונייד), מספק פקס וכן למלא ולהחזיר טופס פרטי חשבון בנק, שיישלח אלייך עם פתיחת התביעה.

רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

מילוי טופס תביעה

להורדת הטופס
שלב 2

צירוף מסמכים

שלב 3

הגשת התביעה

שלב 4

מעקב אונליין

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

מילוי טופס תביעה

ממלאים את טופס התביעה

להורדת הטופס

טפסים ומסמכים להגשת התביעה

טפסים להורדה

טופס תביעה

מסמכים שעליי לצרף

  1. קבלות תיקון/אסמכתאות בדבר תיקון הנזק.
  2. אישור משטרה מפורט.
  3. אישור אי-הגשה אם יש למבנה הניזוק פוליסה נוספת.
  4. טופס "פרטי חשבון בנק" מלא וחתום לצ ורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבון לבחירתכם, במקרה שיגיע לכם פיצוי כספי. אם המבוטח הוא חברה בע"מ – צילום שיק מבוטל.
  5. אישורים בדבר זכאות לקיזוז מע"מ, אם יש.
  6. במידה ולא קיים ביטוח מבנה, יש להגיש תצהיר בעל המבנה בגין היעדר ביטוח למבנה.

לאן שולחים את מסמכי התביעה?

לשירותכם
לקוח שלנו, כאן תוכל למצוא כל מה שאתה צריך, שירות, טפסים והסברים
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור סוכנים
    רוצים לעבוד עם סוכן ביטוח? חפשו במאגר שלנו
  • ארכיון פוליסות
    כאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
אזור הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • צפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון מבוטחים
    כאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום

האפשרות להגיש תביעה מוגבלת בהתאם לסעיף 31 לחוק חוזה הביטוח, התשמ"א – 1981 ל- 3 שנים מיום האירוע, כאשר לאחר מועד זה התביעה תתיישן, אלא אם הוגשה לביהמ"ש. "האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.".