דלג לתוכן הדף
קישור לדף הבית של מנורה
לאזור האישי

פריצה

פריצה

אירע נזק לרכושך? אל דאגה, בדיוק לשם כך אתה מבוטח בחברתנו. יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.

לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader. אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה - לחץ כאן.

הנחיות להגשת תביעה

מה עלי לעשות?

1. התקשר/י מיידית לסוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת את הפוליסה ו/או למוקד המרכזי בטלפון 2000*, כדי להודיע על הנזק וכדי לקבל הנחיות, ייעוץ והסברים. עם קבלת הדיווח נפתח תביעה חדשה ונשלח שמאי להערכת הנזק במידת הצורך.
2. חובה לציין – תאריך אירוע, שם מבוטח, מספר פוליסה, תיאור האירוע ופרטי צ"ג (ככל שיש).
3. עוד חובה למסור – כתובת דואר עדכנית, כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, מספרי טלפון (קווי ונייד), מספק פקס וכן למלא ולהחזיר טופס פרטי חשבון בנק, שיישלח אלייך עם פתיחת התביעה.

אילו מסמכים לצרף?

ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
1. טופס תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו, לרבות דרישה בכתב.
2. קבלות תיקון/אסמכתאות בדבר תיקון הנזק.
3. אישור משטרה מפורט.
4. אישור אי הגשה במידה ויש למבנה הניזוק פוליסה נוספת.
5. טופס "פרטי חשבון בנק" מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי.
6. במידה והמבוטח הינו חברה בע"מ – צילום שיק מבוטל כדוגמה.
7. ככל שקיימים - אישורים בדבר זכאות לקיזוז מע"מ

מה יקרה בהמשך?

ברוב המקרים, יהיה צורך בביקור של שמאי בביתך להערכת הנזק. סוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת הפוליסה או מוקד השרות באזור מגוריך, יתאמו את ביקור השמאי. לאחר שנקבל את טופס ההודעה על תביעת רכוש, את דוח השמאי, ומסמכים נוספים אם נדרשו, נבדוק את זכאותך על פי תנאי הפוליסה.

בחלק מהמקרים, ייתכן שנצטרך לבדוק מספר פרטים או לבקש ממך מסמכים נוספים כדי לטפל בתביעתך. במקרים אלה, אנו נפנה אליך באמצעות סוכנך לאחר קבלת החומר הנ"ל.
אם לאחר הבדיקה יתברר שהנך זכאי לתגמולי הביטוח, תפוצה על פי דוח שמאי, בכפוף לתנאי הפוליסה. הסכום יופקד ישירות בחשבונך, תוך זמן סביר מהמועד בו נקבל את כל המסמכים הדרושים לברור התביעה.

יצירת קשר

לחברתנו מוקד טלפוני הממוקם במטה החברה בתל-אביב. המוקד נועד לצורך דיווח על אירוע ביטוחי והן כדי לספק מידע בקשר לטיפול בתביעה ועדכון בנוגע לשלב בו התביעה נמצאת.

המוקד פועל בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00, בימי ו' , ערבי חג וחוה"מ בשעות 8:00-12:00. ניתן להתקשר למוקד בטלפון: 03-7108083.

באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא, בין היתר, מעקב אחר התביעה ופירוט השלב בו נמצא הטיפול בתביעתך.

האפשרות להגיש תביעה מוגבלת בהתאם לסעיף 31 לחוק חוזה הביטוח, התשמ"א – 1981 ל- 3 שנים מיום האירוע, כאשר לאחר מועד זה התביעה תתיישן, אלא אם הוגשה לביהמ"ש. "האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח."