דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

נזק לצד ג' (גוף)

נגרם לכם נזק גופני בזמן שהתארחתם או עבדתם בדירה שמבוטחת במנורה מבטחים? אנחנו מצטערים לשמוע.

עליכם להגיש תביעה כדי שנאשר את הזכאות שלכם לקבלת פיצוי. אנחנו מתחייבים להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.

רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

שלב 2

מעקב סטטוס תביעה

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

ממלאים טופס תביעה, מצרפים את המסמכים ושולחים

מסמכים שצריך להגיש

  1. מכתב דרישה מפורט ובו תיאור האירוע (תאריך, המיקום המדויק, אופן התרחשות, ציון שמות עדים, האחריות המיוחסת למבוטח שלנו) והנזק שנגרם כתוצאה ממנו. לטופס הודעה.
  2. תצלום תיעוד רפואי ותיק הביטוח הלאומי (אם קיים) מלאים.
  3. תלושי שכר או דו״חות שומה משלושה חודשים הקודמים לאירוע ועד היום.
  4. טופס ויתור על סודיות רפואית חתום ומאומת במקור.
  5. אסמכתאות בדבר נסיבות האירוע והנזק, אם קיימות.
  6. צילום תעודת זהות, כולל ספח פרטים אישיים.
  7. אם אתם מיוצגים על ידי עורכי דין, יש להעביר ייפוי כוח חתום על ידכם עם תאריך עדכני.
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
  • בדיקת סטטוס תביעות
    הגשתם תביעה? בדקו אם יש עדכון!
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור שירותי דירה
    כאן תוכלו למצוא את נותני שירותי הדירה העובדים עם מנורה מבטחים
  • ארכיון פוליסות
    כאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
אזור הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • צפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון מבוטחים
    כאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום

האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.