נזק תאונתי למבנה ו/או תכולה
נגרם לרכוש שלכם נזק עקב רשלנות של אדם שמבוטח במנורה מבטחים? אנחנו מצטערים לשמוע.
עליכם להגיש תביעה כדי שנבחן את הזכאות שלכם לקבלת פיצוי. אנחנו מתחייבים להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.
רוצים לדעת עוד? למידע נוסף
מסמכים שצריך להגיש
- הצעות מחיר/אסמכתאות בדבר תיקון הנזק, כולל מועד פירעון התשלום.
- אישור מכבי אש (במקרה של שריפה).
- אישור אי-הגשה.
- טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונכם, במידה ויגיע לכם פיצוי כספי. אם המבוטח הוא חברה בע״מ, יש לצרף גם צילום שיק מבוטל.
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
- בדיקת סטטוס תביעותהגשתם תביעה? בדקו אם יש עדכון!
- ספריית טפסיםחפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
- מוקדי שירות לקוחותצרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
- איתור שירותי דירהכאן תוכלו למצוא את נותני שירותי הדירה העובדים עם מנורה מבטחים
- ארכיון פוליסותכאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
- שאלות נפוצותמאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
אזור הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
- צפייה בפוליסהכל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
- עדכון מבוטחיםכאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
- עדכון פרטיםצריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום
האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.