דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

אי כושר או נכות כתוצאה מתאונה

תאונות עלולות להתרחש בכל רגע. אם חס וחלילה התרחשה תאונה ונפגעתם כתוצאה ממנה ברמה שנגרמו לכם אי כושר (חלקי/מלא) או נכות (חלקית/מלאה), ביטוח תאונות אישיות של מנורה מבטחים יאפשר לכם לקבל פיצוי ולהתרכז בהחלמה.

אם יש לכם פוליסת ביטוח תאונות אישיות שלנו ויש בה כיסוי לאי כושר או נכות כתוצאה מתאונה, עליכם להגיש תביעה כדי שנאשר את הזכאות שלכם לקבלת פיצוי.

אנחנו מתחייבים להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.

רוצים לדעת עוד? למידע נוסף 

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

שלב 2

מעקב אונליין

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

ממלאים את טופס תביעה ומצרפים את המסמכים הרלוונטיים

מסמכים שצריך לצרף

  1. מסמכים רפואיים המתעדים את הפגיעה ואת אי הכושר.
  2. חוות דעת רפואית, אם קיימת.
  3. במקרה שנקבעה נכות קבועה: העתק מתיק המוסד לביטוח לאומי המציין את הנכות הקבועה.
  4. במקרה של שכיר: אישור היעדרות מהעבודה, חתום על ידי המעסיק.
  5. במקרה של עצמאי: תצהיר מאומת בנוגע להיעדרות מעבודה.
  6. מסמכי השתכרות לשלושת החודשים האחרונים טרם האירוע.
  7. טופס "פרטי חשבון בנק" מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבון לבחירתכם, במקרה שיגיע לכם פיצוי כספי.
לשירותכם
לקוח שלנו, כאן תוכל למצוא כל מה שאתה צריך, שירות, טפסים והסברים
  • בדיקת סטטוס תביעות
    הגשתם תביעה? בדקו אם יש עדכון!
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור סוכנים
    רוצים לעבוד עם סוכן ביטוח? חפשו במאגר שלנו
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
אזור הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • צפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון מבוטחים
    כאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום

"האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.".