תביעות רכב - גניבות
רכבכם נגנב ולא נמצא? אנחנו מצטערים לשמוע. איזה מזל שיש לכם ביטוח!
מה שעליכם לעשות עכשיו זה להגיש לנו תביעה במסגרת הפוליסה שלכם אצלנו. הדרך המהירה והנוחה ביותר היא הגשת טופס תביעה דיגיטלי או הגשת תביעה דרך אפליקציית וואטסאפ במספר 054-7108198.
אנחנו נפעל להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.
רוצים לדעת עוד? למידע נוסף
מסמכים שעליי לצרף
- צילום תעודת זהות (צבעוני) של בעל הרכב הרשום ברשיון הרכב.
- רשיון הרכב המקורי.
- אישור משטרה מפורט על הגשת תלונה.
- אישור היעדר תביעות מלא ל-3 שנים האחרונות, אם קיים.
- דו"חות שמאי לגבי תאונות קודמות, אם היו.
- ייפוי כוח להעברת בעלות חתום על ידי בעלי הרכב.
- מפתחות הרכב המקוריים והרזרביים, כולל שלטים, בצירוף קוד אישי סודי.
- אישור מהמוסך המטפל בדבר טיפולים אחרונים ברכב לפני הגניבה.
- אישור בדיקת מיגון עדכני, קריא וברור.
- טופס פרטי חשבון בנק מעודכנים לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונכם, אם יגיע לכם פיצוי כספי. אם המבוטח הוא חברה בע"מ – יש לצרף גם צילום שיק מבוטל.
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
- האם הרכב שלי מבוטח במנורהבדקו כאן האם רכבכם מבוטח במנורה
- בדיקת סטטוס תביעותהגשתם תביעה? בדקו אם יש עדכון!
- ספריית טפסיםחפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
- מוקדי שירות לקוחותצרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
- איתור נותני שירותי רכבכאן תוכלו למצוא נותני שירותי רכב העובדים עם מנורה מבטחים
- ארכיון פוליסותכאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
- שאלות נפוצותמאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
אזור הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
- צפייה בפוליסותקבלו את כל המידע שצריך לגבי הביטוחים שלכם
- עדכון פרטיםמעדכנים לבד מידע אישי ופרטים שהשתנו
- עדכון מבוטחיםמוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.