- לקבל הצעת מחיר
- להצטרף לפנסיה וחיסכון
- לקבל משכנתא
- להגיש תביעה
- למשוך כסף
- לבצע פעולה
- לבדוק סטטוס תביעה
- לקבל מידע
- למצוא שירות
רכבך נגנב ולא נמצא במשך 30 ימים? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר, וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול התביעה.
לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה- לחץ כאן.
1. מומלץ לפנות באופן מיידי לסוכן הביטוח לקבלת ייעוץ והסבר לגבי תהליך התביעה.
2. לחברתנו מוקד דיווח טלפוני המקבל דיווחים על אירועי נזק לרכב ולרכוש שלגביהם החלטת להפעיל את הפוליסה בחברתנו. עם קבלת הדיווח, נפתחת תביעה חדשה על ידי המוקד ונשלח שמאי על פי בחירתך למקום האירוע. מספר הטלפון של המוקד: 2000*.
3. בכדי שנוכל לטפל בתביעה במהירות וביעילות, עלינו להעביר את כל פרטי התאונה לשמאי שיבחר על ידך או שיבחר באופן אקראי לחלוטין לבקשתך. המוקד הטלפוני יעביר את כל הפרטים של האירוע למשרד השמאי.
תאריך האירוע, שם המבוטח, מספר הרכב, מספר הפוליסה, שם הנהג, תאור האירוע. בנוסף, בכדי שנוכל ליצור עמך קשר באופן מהיר ויעיל, חובה לציין: כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, ככל שקיימת, מס׳ טלפון קווי ונייד, מס׳ פקס וכתובת עדכנית למשלוח מכתבים באמצעות הדואר.
1. טופס הודעה על תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו לרבות דרישה בכתב. לחץ לטופס הודעה
2. צילום ת.ז. של בעל הרכב הרשום ברשיון הרכב.
3. רשיון הרכב המקורי .
4. אישור משטרה מפורט בדבר הגשת תלונה.
5. אישור היעדר תביעות מלא ל־3 שנים האחרונות, ככל שקיים.
6. דוחות שמאי לגבי תאונות קודמות, אם היו.
7. ייפוי כוח להעברת בעלות, חתום ע״י בעל הרכב .
8. מפתחות הרכב המקוריים והרזרביים כולל שלטים בצירוף קוד אישי סודי.
9. אישור מהמוסך המטפל בדבר טיפולים אחרונים ברכב טרם הגניבה.
10. אישור בדיקת מיגון עדכני, קריא וברור.
11. טופס פרטי חשבון בנק מעודכנים לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. במידה והמבוטח הינו חברה בע״מ – יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה. לטופס פרטי חשבון בנק.
את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:
עפ"י חוק חוזה הביטוח, התשמ"א 1981, תקופת ההתיישנות של תביעת מבוטח לתגמולי ביטוח היא 3 שנים ממועד קרות מקרה הביטוח. עצירת מרוץ ההתיישנות מתקיימת רק ע"י הגשת תביעה לבית משפט.
פרטי האירוע והמסמכים שהעברת יועברו לבדיקה על ידינו. עם השלמת הבדיקה של הכיסוי הביטוחי וגובה הנזק - אנו נעביר לחשבון הבנק שלך את הפיצוי שאושר בניכוי השתתפות עצמית, כמפורט בפוליסה. במקביל, יישלח אליך העתק מדו"ח השמאי המפרט את אופן החישוב של הפיצוי. אם תהיה בעיה לגבי הכיסוי הביטוחי או לגבי גובה הנזק - אנו נודיע לך על כך.
לחברתנו מוקד טלפוני הממוקם במטה החברה בתל-אביב. המוקד מספק מידע בקשר לטיפול בתביעה ועדכון בנוגע לשלב בו התביעה נמצאת.
המוקד פועל בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00, בימי ו', ערבי חג וחוה"מ בין השעות 8:00-12:00. מספר הטלפון של המוקד: 03-7108083.
באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא, בין היתר, מעקב אחר התביעה ופירוט השלב בו נמצא הטיפול בתביעתך. לבדיקת סטטוס תביעתך.
למערכת הכללים ליישוב תביעות החל מה-01.09.2021 - לחצו כאן.
למערכת הכללים ליישוב תביעות החל מה- 01.05.2018 - לחץ כאן.
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 01.08.2014 -30.04.2018 לחץ כאן.
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.07.2014 -01.01.2013 - לחץ כאן.
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 01.03.2012-31.12.2012 - לחץ כאן.
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 01.06.2011-29.02.2012 - לחץ כאן.
האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.