דלג לתוכן הדף
קישור לדף הבית של מנורה
לאזור האישי

סיפור מבוטח - ביטוח תאונות אישיות

אוכלוסייה החשופה מאוד לתאונות אישיות הינה אוכלוסיית הבוגרים. הנפילות בגילאים הללו הן מהותיות יותר מאשר בגיל צעיר יותר, ומרתקות את המבוטחים לזמן רב יותר למיטתם. לרוב בגילאים הללו המבוטחים יצאו ממאגר העבודה והם נוטים להסתמך על הביטוחים הפרטיים עבורם הם משלמים ושילמו לאורך חייהם ממיטב כספם. כמו כן, לפציעות שכאלה ישנן הוצאות נלוות מרובות הן מבחינה רפואית והן מבחינה שיקומית. תהליך השיקום הינו ארוך פי כמה וכמה ודורש מהמבוטחים השקעה כספית ניכרת.

סיפור בלתי נשכח בקרב מיישבי התביעות הוא מקרה של מבוטחת מבוגרת כבת 70 אשר באופן שיגרתי בעת ירידה מהאוטובוס, נפלה ושברה את הקרסול. המבוטחת קיבלה מאיתנו פיצוי בגין השבר בקרסול. בהמשך, המבוטחת התאשפזה לצורך טיפול ניתוחי וקיבלה תגמולי ביטוח נוספים בגין ימי האשפוז. סך התגמולים הסתכם בכ-13,000 ש"ח.

במסגרת פוליסת הביטוח "תאונות אישיות Top" ישנם כיסויים נוספים שאנחנו מעניקים למבוטחים בקרות מקרה ביטוחי. הכיסויים הנ"ל מותנים בקרות מקרה ביטוח: שבר, כווייה, אשפוז, מצב סיעודי כתוצאה מתאונה. בין הכיסויים ניתן למצוא שכר אחות פרטית, פינוי באמבולנס, הוצאות פינוי אווירי במטוס או מסוק, הוצאות שהייה של קרוב מדרגה ראשונה, טיפולי רפואה משלימה או פיזיותרפיה לאחר מקרה ביטוח, החזרים בגין אביזרים הנדרשים בעקבות מקרה ביטוח והחזרים בגין טיפולי שיניים משקמים הנדרשים בעקבות מקרה ביטוח. כיסויים מעין אלו מעניקים למבוטחים כיסוי מלא ורחב תוך דאגה לפרטים הקטנים ולאופן שבו המבוטח יוכל להשתקם לאחר התאונה.

המבוטחת המדוברת המציאה הרבה מאוד קבלות בגין אביזרים אורתופדיים, פינוי באמבולנס והחזר בגין אחות פרטית, שהסתכמו בסך של כ-2000 ₪. בהרבה מאוד סבלנות ונחישות עברנו עם המבוטחת טלפונית על הקבלות והוסברו לה התנאים לקבלת החזרים בכל סעיף שבו ביקשה לתבוע. עוד צויין בפניה כי על הקבלות להיות מקוריות, ובנוסף במידה וקיבלה החזר מגורם אחר (כגון קופת חולים) יש להמציא אסמכתא על גובה ההחזר ואנו נוכל לשלם בגין ההפרש את ההחזר המבוקש.

חברת הביטוח הפגינה רגישות ומסירות תוך דאגה והבנה שגם הכיסויים הללו יכולים לתת למבוטחים שלנו מענה שיקומי. המבוטחת זכורה במיוחד כי ההתעקשות שלה וסבלנות מיישבת התביעות זיכתה אותה בסכום לא מבוטל של החזרים. בסופו של דבר המבוטחת השאירה הודעה במוקד ובה מסרה תודה על הטיפול הטוב והמסור. בדיוק בנקודות הללו מבינים את העוצמה והגדולה של תפקיד מיישבי התביעות בחברת ביטוח.

מקרה נוסף ובלתי נשכח בטווח הגילאים הבוגרים הינו מבוטח בסוף שנות ה-60 לחייו, אשר היה ידוע כחולה דיאליזה, ובתאונה נפל ונחבל בראש. כתוצאה מהתאונה ולאור סיבוכיה, המבוטח נפטר והותיר אלמנה מתאבלת וללא אמצעים כלכליים. במהלך הטיפול בתביעה התגלה כי לפני מספר שנים הזוג איבד בתאונת דרכים את בנם הבכור ומות המבוטח הכביד עוד יותר על סבלה של האלמנה. תוך התחשבות במצב הקשה ובסיפור האישי של המבוטחת, נעשה כל שאפשר על מנת לזרז את הטיפול בתביעה ובמהרה נמסרה לידי האלמנה המחאה בסך כ-400,000 ₪, פיצוי בגין מוות מתאונה.

מנורה מבטחים מציעה מגוון תוכניות ביטוח בריאות באמצעות סוכני הביטוח העובדים עם החברה. אם הנכם מבוטחים שלנו, אנו ממליצים כי תפנו לסוכן הביטוח שלכם לקבלת פרטים נוספים ולרכישה. באפשרותכם לאתר סוכן באיתורן הסוכנים או לפנות אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם.