דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

תנאי שימוש – אפליקציית ON

מסמך זה יפרט את תנאי השימוש באפליקציית ON מבית מנורה מבטחים ביטוח בע"מ (להלן: "מנורה" או כל פנייה בגוף ראשון ו"האפליקציה", בהתאמה).

 

1. תנאים לגבי השימוש באפליקציה עבור פוליסות שונות

האפליקציה מאפשרת קבלת שירותים במסגרת פוליסות ביטוח (להלן: "הפוליסות"), אלו:

1.     פוליסת ביטוח מקיף לרכב "ON" או הרחבת כיסוי "ON" לפוליסת ביטוח מקיף לרכב (להלן: "פוליסת הרכב"), המבוססת על תשלום מותאם אישית לפי אופי נהיגה, היקף השימוש בפועל ונסיבות שונות (כמו למשל נהיגה בשעות מסוימות).

2.     פוליסת נסיעות לחו"ל של מנורה הכוללת שירותי on demand (להלן: "פוליסת on demand"), אותה ניתן לרכוש דרך האפליקציה בלבד, והמאפשרת למבוטח להפעיל את הפוליסה כאשר הוא יוצא מגבלות מדינת ישראל ולכבות אותה ידנית, או אוטומטית עם זיהוי חזרה לארץ. בפוליסת on demand המבוטח יהיה המשתמש באפליקציה ואין אפשרות לקיומם של מבוטחי משנה.  

3.     פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של מנורה (להלן: "פוליסת הנסיעות"), אותה ניתן להזמין מראש, לפרק זמן ידוע, גם דרך האפליקציה וגם דרך המוקד הטלפוני או אתר מנורה. 

 

פוליסת on demand ופוליסת הנסיעות ייקראו יחדיו "פוליסות נסיעות לחו"ל".

תנאי שימוש אלה ומדיניות הפרטיות של האפליקציה חלים על השימוש באפליקציה במקביל לדף פרטי הביטוח של פוליסת הרכב, פוליסת on demand ופוליסת הנסיעות, לפי העניין. במקרה של סתירה בין מסמכים שונים, יגבור האמור בדף פרטי הביטוח.

 

עיבוד מידע בקשר עם האפליקציה והפוליסות

סוגי המידע שנאספים דרך האפליקציה, השימושים במידע כאמור, אבטחתו וזכויותיך לגביו מפורטים במדיניות הפרטיות של האפליקציה.

 

1.1 האפליקציה בפוליסת הרכב

כדי לקבל את השירות הניתן בפוליסת הרכב, כל אחד מהנהגים ברכב המבוטח בפוליסת הרכב נדרש להוריד את האפליקציה למכשיר הטלפון הנייד שלו. האפליקציה משמשת בעיקר לזיהוי הנסיעה ולאיסוף מידע לצורך תמחור דמי הביטוח וניתן לצפות דרכה בהיסטוריית נסיעות שביצע הנהג, לצבור באמצעותה נקודות, לקבל הטבות ולהשתתף באתגרים, כפי שיפורט להלן. 

 

הרישום לאפליקציה

הכניסה הראשונה לאפליקציה מצריכה הליך רישום קצר הכולל הזדהות של הנהג.

 

הפעלת האפליקציה

הכיסוי הביטוחי לשימושי נהיגה מותנה, בין היתר, בהפעלה תקינה של האפליקציה. לשם כך, על הנהג להתקין את האפליקציה במכשיר הטלפון הנייד שלו; לוודא שקיימת יתרה כספית בחבילה בה הוא רשום כנהג; לוודא שיתרת הסוללה של מכשיר הטלפון הנייד עומדת על מעל 20%; שקיימת הרשאה תקפה ל"ביטול מיטוב סוללה" במכשיר הטלפון הנייד שלו; שקיימת הרשאה תקפה ל"פעילות גופנית" במכשיר הטלפון הנייד שלו; ששירותי המיקום בהגדרות מכשיר הטלפון הנייד שברשותו ושבאמצעותו התחבר לאפליקציה מופעלים; שהוגדר והופעל חיבור למערכת המולטימדיה שברכב המבוטח  (כגון: BT/Android Auto/Apple Carplay ) ושמופעל רכיב "הפעלה אוטומטית של אפליקציה", במכשירים בהם הוא קיים (כגון:  שיומי ו-Huawei). "הפעלה אוטומטית של אפליקציה" היא רכיב הכרחי להפעלת האפליקציה עם הכניסה לרכב, ולכן חשוב להקפיד על הפעלתו.

 

בכפוף לכל האמור לעיל, עם כניסתו של הנהג לרכב המבוטח יופעל הכיסוי הביטוחי לשימושי נהיגה באופן אוטומטי.

 

שים לב  - החל מתאריך 25/2/2024 קיים בדף הבית של האפליקציה מתג ON הנותן חיווי כי האפליקציה הופעלה .

 

אם אינך הנהג ברכב המבוטח או אם הרכב שבו אתה נוהג אינו הרכב המבוטח (והאפליקציה התחברה באמצעות Apple Carplay  לרכב שאינו מבוטח), באפשרותך לבטל את הפעלת הביטוח בגין אותה נסיעה באמצעות כיבוי של מתג ON שמוצג באפליקציה.

 

יצויין, כי האפשרות לבטל את הפעלת הביטוח בגין הנסיעה כאמור באמצעות כיבוי מתג ON בדף הבית של האפליקציה, אפשרי קיימת מרגע ההתחברות והפעלת הביטוח עד למרחק נסיעה של כ-3 ק"מ.  

 

לתשומת הלב, הפעלת שירותי מיקום, חיבור למערכת מולטימדיה כגון: BT/Android Auto/Apple Carplay ) של הרכב המבוטח וביטול מיטוב סוללה במכשיר הטלפון הנייד והשארתם פעילים למשך כל זמן הנסיעה מהווים תנאי לכיסוי הביטוחי של הנסיעה. ביטול של אחת מהרשאות אלו ו/או חיבור לא תקין מתחילת הנסיעה ו/או לאחריה עלול לגרום לכך שלא יהיה כיסוי ביטוחי לנסיעה.

 

משמעות הסרת האפליקציה

הסרת האפליקציה או התנתקות ממנה תגרום למנורה להפסיק ולקבל מידע אודות נסיעותיך, ומשמעותה גם שלא ניתן יהיה להפעיל את הכיסוי הביטוחי לשימושי נהיגה, על פי תנאי פוליסת הרכב. הסרת האפליקציה או התנתקות ממנה לא מפסיקה את שאר הכיסויים בפוליסת הרכב.

 

חבילת נהיגה - מדידת הנסיעה, חיוב החבילה, טעינת החבילה

בכפוף להתקנת האפליקציה, רישום אליה, הפעלתה התקינה, וקיום יתר תנאי הכיסוי, תופעל האפליקציה עם כניסתך לרכב המבוטח והתחברות מכשיר הטלפון הנייד למערכת המולטימדיה של הרכב (כגון: BT/Android Auto/Apple Carplay ). האפליקציה תתחיל למדוד את הנסיעה עם זיהוי התחלת נסיעה ו/או עם הפעלת מתג ON בדף הבית [], ותסיים את המדידה עם זיהוי הפסקת נסיעה.. חיוב החבילה יבוצע בהתאם לתעריף הפרסונאלי פר קילומטר שנקבע לך במסגרת פוליסת הרכב. חיוב תוספת כספית שנוספה לחבילת הנהיגה כתוצאה מהמרת נקודות לבונוס כספי, יתבצע רק לאחר שמוצתה היתרה הכספית שנטענה על ידי בעל פוליסת הרכב.

יצוין, כי האפליקציה מודדת את הנסיעה באמצעות טכנולוגיות הסמארטפון המובנות במכשיר הטלפון הנייד שלך כדוגמת שירותי מיקום וחיישנים נוספים ועל כן תיתכנה סטיות במדידת הקילומטרים.                    

 

במקרה של התנתקות זמנית ממערכת המולטימדיה במהלך נסיעה, שאינה ניתוק ביוזמת המשתמש, הנסיעה תימדד גם במהלך הניתוק באמצעות טכנולוגיות הסמארטפון המובנות במכשיר הטלפון הנייד והחבילה תחוייב בהתאם.

 

יתרה כספית וטעינה אוטומטית

היתרה הכספית בחבילה תתעדכן בהתאם לנסיעות שיחויבו כאמור לעיל ובהתאם ליתרות כספיות שיתווספו כמפורט להלן.

 

כדי להבטיח רצף ביטוחי בעת נסיעה, החל מתאריך 12/06/2023 (להלן: "המועד הקובע") כל מבוטח שלא בחר בטעינה אוטומטית ויעדכן באופן ידני את היתרה הכספית, יפעיל בכך מודול טעינה אוטומטית כברירת מחדל, והיא תהיה תקפה כל עוד המבוטח לא שינה אותה.

 

במסגרת הטעינה האוטומטית, וכל עוד המבוטח לא שינה את ברירת המחדל, המבוטח לא יצטרך לטעון סכומים נוספים לחבילה לקראת סיומה באופן אקטיבי וסכום החבילה שנרכש במקור או הסכום האחרון שנטען לחבילה (לפי המאוחר), ייטען מחדש לחבילה.

 

 ניתן לבטל את הטעינה האוטומטית בכל עת על ידי שינוי ברירת המחדל תחת תפריט "ביטוח רכב- טעינה אוטומטית" באפליקציה או במעמד הטעינה הידנית הראשונה לאחר המועד הקובע.

 

בעל הפוליסה יכול להטעין סכומים לחבילה באופן עצמאי באמצעות לחיצה על "טעינת חבילה" או באמצעות פנייה למוקד טלפוני. סכומים נוספים ניתן יהיה לטעון בדרך של המרת נקודות בונוס לחבילה.

 

יתרה חיובית בחבילה היא תנאי הכרחי לכיסוי הביטוחי. במקרה של סיום יתרה בחבילה תוך כדי נסיעה, מבלי שהחלת מודל טעינה אוטומטית או במקרה של ביטולו על ידך, תיטען החבילה בדיעבד עד תום הנסיעה (עד העצירה הראשונה), ואמצעי התשלום המשמש לתשלום הפוליסה או אמצעי תשלום אחר שעדכנת שעודכן במערכת לטעינת החבילה הרלבנטית, יחוייב גם בגין תוספת זו. ניכשל החיוב של אמצעי התשלום האמור, מכל סיבה שהיא, יירשם לבעל פוליסת הרכב חוב שאותו תהא מנורה רשאית לגבות באמצעים החוקיים העומדים לרשותה בנסיבות אלו. נסיעה נוספת לאחר סיום היתרה בחבילה לא תהיה מכוסה בפוליסה עד להטענת סכומים בחבילה מחדש.

 

בכל מקרה, יתרה כספית שנטענה לחבילה ולא נעשה בה שימוש במהלך תקופת הביטוח, תוחזר לבעל פוליסת הרכב או תועבר לחבילה במסגרת פוליסת ON חדשה, במקרה שבעל פוליסת הרכב ייבחר לחדש אותה, הכל, לפי שיקול דעת בעל הפוליסה. ואולם, יתרה כספית הנובעת מבונוס שנטען לחבילה במהלך תקופת הביטוח, לא תוחזר לבעל פוליסת הרכב, אך ניתן יהיה להעביר אותה לחבילה במסגרת פוליסת ON חדשה במקרה שבעל פוליסת הרכב ייבחר לחדש את הפוליסה.

 

לבירור נוסף על יתרות כספיות ניתן לפנות לשירות לקוחות בטלפון: 2000*.

 

היסטוריית הנסיעות שלך

בסיום כל נסיעה נשמר סיכום שלה. ניתן לצפות בהיסטוריית הנסיעות שלך באמצעות לחיצה על מסך "היסטוריית נסיעות" באפליקציה. 

 

שים לב כי גם בעל פוליסת הרכב יכול לראות את הפרטים הבאים, כולם או חלקם, לגבי היסטוריית הנסיעות של הנהגים הרשומים תחת פוליסת הרכב שבבעלותו: משך הנסיעה, תאריך הנסיעה, שם הנהג, מידע על אופי הנהיגה (כמפורט במדיניות הפרטיות), דירוג הנסיעה, כמות הנקודות שנצברה בנסיעה וסטטוס ערעור (אם יש), אולם לא יוצגו לו פרטים כגון מוצא, יעד, שעת התחלה ושעת סיום של הנסיעה.  

 

אם יש לך השגה לגבי נסיעה שנרשמה בהיסטוריית הנסיעות שלך, תוכל להגיש לגביה ערעור באפליקציה (במסך "היסטוריית נסיעות") או דרך מוקד שירות הלקוחות של מנורה בטלפון 2000*.

 

אם הצטרפת לביטוח באמצעות סוכן ביטוח תוכל להגיש ערעור על נסיעה גם דרך סוכן הביטוח. ערעורים כאמור ניתן להגיש דרך האפליקציה במהלך תקופת הביטוח ועד חודש ימים מסיום תקופה זו. אם הערעור יתקבל, הנסיעה תסומן כמבוטלת, יתבטלו הנקודות שנצברו בגין אותה הנסיעה והעלות שהופחתה מיתרת החבילה תתווסף בחזרה לחבילה.

 

דירוג נסיעה וצבירת נקודות

כל נהג הרשום כמשתמש בחבילת נסיעה תחת פוליסת הרכב יקבל דירוג נסיעה לכל נסיעה שיבצע על פי הרמות הבאות (מהנמוך לגבוה): סביר, בסדר, סבבה, מעולה ומושלם. הדירוג ייקבע על פי פרמטרים שונים, כגון נהיגה חלקה (פניות חדות, בלימות והאצות), הסחות דעת (שימוש בטלפון הנייד לרבות שיחות טלפון ושימושים אחרים) ומהירות (מהירות הנהג ביחס לכלי הרכב האחרים שנמצאים בסביבתו) וכיוצא באלה ("דירוג נסיעה"). דירוג הנסיעה יתורגם לנקודות במסגרת ה"מועדון". ככל שהדירוג גבוה יותר ומשך הנסיעה ארוך יותר, כך הנהג יצבור יותר נקודות, וזאת עד לסכום הנקודות המקסימלי לנסיעה.

 

האפליקציה תציג לנהג את מספר הנקודות שצבר וכן את יתרת הנקודות שהוא יידרש לצבור על מנת  שיוכל לממש את הנקודות ולהמיר אותן לכסף לצורך הטענת חבילת הנהיגה בה הוא רשום.

 

השתתפות באתגרים

צבירת נקודות אפשרית גם בדרך של השתתפות ועמידה באתגרי נהיגה זהירה שנציג בפניכם מעת לעת במסך הבית של האפליקציה. גובה הסכום שאליו ניתן להמיר נקודות הינו קבוע מראש ביחס לכל אתגר ומוצג לנהג בדף הבית של האפליקציה.

 

מתנות בהפתעה

במהלך תקופת הביטוח נפתיע אתכם עם מתנות שונות ומגוונת, שאינן בהכרח תלויות בהתנהגות הנהיגה של הנהגים בפוליסת הרכב. יש למה לחכות...

 

1.2 האפליקציה בפוליסת on demand

 

הפעלת האפליקציה עבור פוליסת on demand 

הכיסוי הביטוחי בפוליסתon demand  מותנה בהפעלה תקינה של האפליקציה. כדי להפעיל את האפליקציה, נדרש המבוטח להתקין אותה בטלפון הנייד שלו, להיכנס אליה לאחר רישום והליך הזדהות, ולאשר לאפליקציה גישה לנתוני המיקום שלו גם כשהיא כבויה, ולהשלים הליך רכישה כדין.

 

רכישת הפוליסה

ניתן לרכוש את פוליסת on demand רק באמצעות האפליקציה. הכיסוי הביטוחי של פוליסת on demand חל רק על מבוטח יחיד המשתמש באפליקציה, ולא ניתן לרכוש את הפוליסה עבור מבוטחים נוספים.

 

הפעלת וסיום תקופת הביטוח של הפוליסה באפליקציה

תקופת הביטוח של פוליסת on demand, כשמה, מתחילה ברגע שבו המבוטח מפעיל אותה באמצעות האפליקציה בלבד.

 

הפוליסה תהיה בתוקף רק אם היא הופעלה כשהמבוטח נמצא בישראל, ואם המבוטח עמד ביתר תנאי הביטוח המפורטים בדף פרטי הפוליסה.

 

תקופת הביטוח של פוליסת on demand תסתיים באחד מהאירועים הבאים: כשהמבוטח מכבה ידנית את הביטוח באמצעות כפתור הכיבוי באפליקציה; כשנציג שירות מכבה את הביטוח, בהוראה טלפונית של הלקוח; כשמכסת ימי הביטוח המקסימלית המוצגת במסך האפליקציה, פוקעת; או כשהאפליקציה מזהה  שהמבוטח חזר לארץ, על בסיס ההרשאה לנתוני מיקום ברקע.

 

דמי הביטוח בפוליסת  on demand

כרטיס האשראי של מבוטחים בפוליסת on demand יחויב בשתי פעימות - פעימה ראשונה ביום הרכישה עבור היום הראשון ופעימה שניה בסיום תקופת הפוליסה עבור שאר ימי הביטוח. ימים מלאים יחויבו לפי תעריף יומי, בעוד שעבור יום ההפעלה ויום הכיבוי של פוליסת on demand תינתן הנחה בהתאם למועד ההפעלה של פוליסת ה-on demand באפליקציה ומועד הסיום.

 

במידה וההפעלה בוצעה במהלך היממה תינתן הנחה על חלק מדמי הביטוח, כאשר דמי הביטוח שישולמו בפועל יכללו רכיב קבוע ללא הנחה ורכיב הכולל הנחה בהתאם לשעת ההפעלה והסיום, לפי העניין. במקרה של רכישת כיסוי הרחבה (כגון – איתור וחילוץ, מצב רפואי קודם, הריון וכיו"ב), שיעור ההנחה עלול להיות שונה. בעת הפעלת הפוליסה, ישלחו למבוטח במייל תנאי הפוליסה הכלליים וכן דף פירטי ביטוח שיכלול את מועד ההפעלה ואת סך דמי הביטוח בעבור יום ביטוח (ללא חישוב ההנחה, ככל שישנה).  כמו כן, בסיום תקופת הביטוח ישלח למבוטח דף פרטי הביטוח עדכני שיכלול את סך התשלום (כולל הנחות, אם ישנן).


משמעות הסרת האפליקציה

הסרת האפליקציה או התנתקות ממנה לאחר הפעלת פוליסת on demand לא תאפשר סיום ידני או אוטומטי של תקופת הכיסוי, והיא תסתיים רק לאחר שמכסת הימים המקסימלית תפקע. לכן אנו ממליצים שלא להסיר את האפליקציה או להתנתק ממנה לאחר הפעלת הפוליסה וטרם סיומה בקשר עם אותה נסיעה.

 

1.3 האפליקציה בפוליסות הנסיעות לחו"ל

הפעלת האפליקציה בפוליסות הנסיעות לחו"ל 

 

הכניסה לאפליקציה מצריכה הזנת מספר תעודת זהות, מספר טלפון נייד או כתובת דוא"ל, לפי בחירת המבוטח, שלאחריה יתקבל קוד בן 6 ספרות (OTP).

 

לאחר השלמת התהליך המצוין לעיל, תוכל לבחור האם כניסתך הבאה לאפליקציה תעשה באמצעות טביעת אצבע או זיהוי פנים, אם מכשיר הטלפון הנייד תומך בכך. ואולם, אם המשתמש לא יגדיר אפשרות זיהוי ביומטרית, לא יאמת את כתובת הדוא"ל בכניסה הראשונה שלו לאפליקציה, יחליף את כרטיס הסים של מספר הטלפון הנייד שהזין, או שכרטיס הסים שלו לא יאפשר קבלת סמסים – הוא לא יוכל להיכנס לאפליקציה, ולקבל את השירותים המלאים המוצעים בפוליסת ה- on demand ובפוליסת הנסיעות. 

 

רכישה ותשלום על פוליסות הנסיעות לחו"ל באפליקציה

הרכישה באפליקציה של פוליסות הנסיעות לחו"ל מתבצעת רק באמצעות כרטיס אשראי הניתן ע"י הלקוח במועד רכישת הפוליסה. 


-    מבוטח בפוליסת on demand יוכל לרכוש את הפוליסה רק באמצעות האפליקציה, בכפוף לתנאים המפורטים לגבי הרכישה ודמי הביטוח בפרק "האפליקציה בפוליסת on demand".


-    מבוטח בפוליסת הנסיעות, יוכל לרכוש את הפוליסה גם באמצעות האפליקציה הן עבור עצמו והן עבור מבוטחי משנה. במועד רכישת הפוליסה, המבוטח ימלא תאריכים מוגדרים וקבועים מראש להפעלת הפוליסה, והוא יידרש לשלם פרמיה עבור יום שלם לכל הפחות במהלך הפעלתה.

 

הצגת מידע על פוליסות הנסיעות לחו"ל באפליקציה

האפליקציה מאפשרת לצפות במידע כגון מספר הפוליסה, סטאטוס הביטוח (עתידי, פעיל, עבר) וההרחבות של הפוליסה (אם וככלל שנרכשו) בקשר לכל אחת מפוליסות הנסיעות לחו"ל. 


-    מבוטח בפוליסת on demand יכול לראות באפליקציה את תאריך תחילת התוקף של הביטוח, ואת מקסימום הימים האפשרי לביטוח כשהפוליסה בתוקף. 


-    מבוטח בפוליסת הנסיעות יכול לראות באפליקציה את התאריכים בהם הפוליסה שלו הייתה בתוקף. בנוסף לתאריכים אלה, מבוטח ראשי בפוליסת הנסיעות יוכל לראות באפליקציה את דף פרטי הביטוח שלו ושל מבוטחי המשנה, ואת כמות המבוטחים בפוליסה, בעוד שמבוטח משנה יוכל לראות באפליקציה רק את שמו של המבוטח הראשי .

 

פעולות אפשריות באמצעות האפליקציה בפוליסות נסיעות לחו"ל בתוקף

מבוטח בפוליסות הנסיעות לחו"ל יוכל גם לבצע באמצעות האפליקציה את הפעולות הבאות כאשר הפוליסה שלו בתוקף, בתנאי שהוא הפעיל את האפליקציה, ובחלק מהמקרים אם זיהתה כי הוא נמצא מחוץ לארץ, כפי שיפורט לעיל:

 

א. יצירת קשר עם מוקד רפואה דחופה: ניתן להתקשר דרך לחיצה על כפתור בתור האפליקציה ב- Click to call (אם כרטיס הסים מאפשר שיחות יוצאות) או לפתוח בשיחת וואטצאפ (אם האפליקציה קיימת ומוגדרת כהלכה ואם יש רשת מתאימה), עם מוקד רפואה דחופה של חברת IMA.  

 

ב. יצירת קשר עם מוקד איתור וחילוץ: לקוחות שרכשו בפוליסות הנסיעות לחו"ל הרחבה לשירותי איתור וחילוץ, יוכלו להתקשר ב- Click to call (אם כרטיס הסים מאפשר שיחות יוצאות), למוקד של חברת מגנוס.

 

ג. התייעצות עם רופא דובר עברית: כל מבוטח בפוליסות הנסיעות לחו"ל יוכל להתייעץ עם רופא בעברית דרך האפליקציה, פעם אחת בתקופת הפוליסה. הבקשה תשלח אל רופא כללי במוקד חברת IMA שייעץ למבוטח באמצעות שיחת טלפון או דוא"ל, לבקשתו, אם כרטיס הסים שלו מאפשר שיחות יוצאות, או בכפוף לגישה לרשת מתאימה. ככל שהמבוטח יבקש לפנות לרופא בשנית במהלך תקופת הפוליסה, הוא יופנה למוקדIMA, באמצעות הטלפון או בצ'אט בוואטצאפ, וזאת בכפוף לעמידה בתנאים הטכניים הדרושים לכך.

 

ד. איתור רופאים ליד המבוטח: לאחר לחיצה של המבוטח על לחצן ייעודי באפליקציה, תוצג רשימה של רופאים או מרפאות הנמצאות במרחק של עד 75 ק"מ ממיקומו של המבוטח (אם ניתנה לאפליקציה גישה למידע על מיקום), בשפה המקומית בלבד. המבוטח יוכל להתקשר אל הרופאים או המרפאות  ב- Click to call (אם כרטיס הסים שלו מאפשר שיחות יוצאות) ולנווט אליו באמצעות תוכנת ניווט, ככל שזו מותקנת במכשיר הטלפון הנייד שלו.  

 

יובהר כי ביחס לכל השירותים שמנויים בסעיפים א' עד ד' לעיל, כי מנורה אינה אחראית לכל ההתקשרות בינך לבין הרופא,/ המוקד (לפי העניין) לרבות בכל הנוגע למשך המענה לפנייתך או לטיב המענה והטיפול בך.

 

ה. הגשת תביעת החזר מיידי:
בתקופה שבה פוליסת on demand או פוליסת הנסיעות שלך פעילות, תוכל להגיש דרך האפליקציה תביעת "החזר מיידי". תביעה זו משמשת כ- "עזרה פיננסית דחופה" למבוטח כשהוא נמצא בחו"ל ולא מחליפה תביעה רגילה. במסגרת תביעת החזר מיידי, המבוטח יכול לבקש החזר מיידי על הוצאות רפואיות כפי שהוגדרו בתנאי הפוליסה שלו. בנוסף, אם המבוטח רכש גם הרחבת מטען, הוא יוכל לבקש החזר מיידי גם בגין עיכוב מטען או אובדן כבודה.

 

הגשת תביעת החזר מיידי באמצעות האפליקציה תעשה בכפוף למגבלות הבאות:

 

סכום ההחזר יופקד אך ורק לכרטיס אשראי הרשום על תעודת הזהות של המבוטח הראשי או לכרטיס אשראי אחר שהוזן לאפליקציה בעת הגשת התביעה להחזר מיידי.  

 

בפוליסת הנסיעות, מבוטח ראשי יכול לתבוע החזר מיידי בגין הוצאות רפואיות עבור עצמו או עבור אחד ממבוטחי המשנה בפוליסה, והחזר מיידי בגין עיכוב מטען או אובדן כבודה רק עבור עצמו.

 

מבוטח משני יכול לתבוע החזר מיידי מכל סוג, רק עבור עצמו.

 

מבוטח יכול לתבוע תביעת החזר מיידי מסוג הוצאות רפואיות רק פעם אחת, בין אם תבע עבור עצמו או עבור אחד ממבוטחי המשנה, ככל שמדובר בפוליסה המאפשרת זאת. מבוטח עם הרחבת מטען, יכול לתבוע פעם אחת תביעת החזר מיידי עבור מטען גם אם תבע בגין הוצאות רפואיות.

 

מבוטח המבקש לתבוע ולא עומד בתנאי ההחזר המיידי, יופנה להגשת תביעה רגילה באתר מנורה.

 

הגשת תביעת החזר מיידי באמצעות האפליקציה עשויה לכלול את השלבים הבאים:

-    שלב ההצהרה: מבוטח המבקש לתבוע החזר מיידי, ימצא באפליקציה שאלון קצר עם פרטי האירוע והצהרות שונות:.


-    מבוטח ראשי שביקש לתבוע הוצאות רפואיות עבור מבוטח משנה בגיר (מעל גיל 18), יחויב להצהיר על קרבה משפחתית ראשונה (ילדים והורים).


-    מבוטח ללא הרחבת מצב רפואי קודם, שתובע הוצאות רפואיות, יחויב להצהיר כי לא סבל מהבעיה לפני צאתו מישראל. 


-    מבוטח שביקש לתבוע בגין אובדן כבודה, יחויב להצהיר כי הגיש תלונה במשטרה.


-    במקרה של תביעה מסוג עיכוב מטען, המבוטח נדרש לספק אסמכתא לאירוע מחברת התעופה/נמל התעופה. במקרה של תביעה מסוג אובדן/גנבת כבודה, המבוטח נדרש לספק אישור מהמשטרה המקומית על האירוע. במקרה של אירוע רפואי, המבוטח רשאי לספק דו"ח רפואי. את המסמכים אפשר להגיש גם באמצעות האפליקציה.


-    המבוטח יצהיר על סכום שישמש להחזר הוצאות שנגרמו בגין האירוע עד גובה תקרה המוגדרת לסוג התביעה ומשתנה מעת לעת.

 
-    אם שלב ההצהרה הושלם כנדרש, תוגש תביעת החזר מיידי. בכפוף לכל תנאי הפוליסה, וככל שמנורה תמצא שההצהרות שנמסרו עומדות בתנאים שהוגדרו על ידה, מנורה תעביר את הסכום המבוקש בתביעה לכרטיס האשראי של המבוטח שהשתמש באפליקציה. 


-    שלב השלמת מסמכים: במשך 14 ימים או במשך כל תקופה אחרת שתוגדר על ידי מנורה, המבוטח יידרש לדווח למנורה על כל ההוצאות שנגרמו לו בגין האירוע נשוא תביעת ההחזר המיידי, וזאת ע"י צירוף/צילום של קבלות באמצעות האפליקציה ו/או מסמכים נוספים בהתאם להקשר.


לאחר מכן, התביעה תעבור למיישב מטעם מנורה, שיקבל החלטה בגין התביעה. מידע לגבי יישוב התביעה יהיה זמין למבוטח באיזור האישי באתר ו/או בדוא"ל, והוא לא יינתן במסגרת האפליקציה. 

 

2. תנאים כלליים לגבי האפליקציה

כללי שימוש באפליקציה

השימוש באפליקציה הוא באחריותך הבלעדית.

 

הנך מתחייב להשתמש באפליקציה בהתאם לכל דין, למטרות לשמן נועדה האפליקציה ולפי תנאי שימוש אלה.

 

מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הנך מתחייב שלא לעשות שימוש באפליקציה ובתכניה באופן העלול להזיק, להפר חוק או זכויות של אחרים, להונות, או לשבש פעילות כלשהי.

 

אי נקיטת פעולה על ידי מנורה לגבי הגנת על זכויותיה ביחס לתכנים לא תהווה ויתור מצידה על כל זכות שקיימת לה על פי כל דין.

 

מנורה רשאית למנוע לאלתר, באופן זמני או לצמיתות, וללא כל הודעה מוקדמת גישה לאפליקציה של משתמש שפעל בניגוד לתנאי שימוש אלה, או בניגוד לדין, או משיקולים של ניהול סיכונים של מנורה, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

 

קניין רוחני

האפליקציה וכל התכנים המצויים בה הינם רכושה הבלעדי של קבוצת מנורה, והם מוגנים על-פי חוק. השימוש המותר היחיד באפליקציה הוא בקשר לפוליסה תקפה מבין הפוליסות הנרכשות ומופעלות באמצעות האפליקציה ולשימושים המותרים על פי תנאי שימוש אלה. האפליקציה מיועדת לשימוש אישי בלבד, וחל איסור על כל שימוש מסחרי בה.

 

הגבלת אחריות

האפליקציה, כל המידע בה, התוכנות שעליהן היא מבוססת, מידע וחומר שהגישה אליהם נעשית באמצעות האפליקציה, מוגשים ועומדים לרשותך כמות שהם (AS IS). אין באמור באפליקציה משום הצעה, שידול, ייעוץ או התחייבות מטעם מנורה לביצוע עסקאות עמה ו/או כל גורם אחר, אלא אם צוין במפורש אחרת. כל שימוש שתעשה בתכנים הוא על אחריותך בלבד.

 

קבלת השירותים באפליקציה ואיכותם תלויה בגורמים טכנולוגים שאינם מצויים תמיד בשליטת מנורה, כגון זמינות ותקינות רשת האינטרנט או ציוד הקצה שברשותך. אנחנו ו/או מי מטעמנו לא נהיה אחראים לנזק (ישיר או עקיף, עוגמת נפש וכיוצא בזה) שעלול להיגרם לך או למי מטעמך עקב פגם או תקלה בתוכנה המפעילה את האפליקציה או את הגישה לאפליקציה או בגין עיכוב או ביטול או הפסקת השירותים הניתנים באפליקציה.

 

אנו עושים מאמצים להבטחת איכות, אמינות, שלמות ורמת הדיוק והעדכון של המידע המופיע באפליקציה וזה שנאסף באמצעותה, אך עדיין יתכנו שיבושים ו/או שגיאות ו/או אי דיוקים לגביו.

 

לא נהיה אחראים לנזק ו/או הפסד ו/או הוצאה ו/או אובדן כלשהם שעלולים להיגרם לך במישרין ו/או בעקיפין עקב שיבושים כאמור, ואנו לא מציגים לך כל מצג בדבר כדאיות השימוש בתכנים.

 

בכל מקרה של סתירה בין מידע שיוצג באפליקציה לבין מידע המצוי במשרדי מנורה, יהיה המידע המצוי במשרדי מנורה המידע המחייב, ומנורה לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה כלשהם שעלולים להיגרם עקב סתירה כאמור.

 

אתה מתחייב בזאת לשפות את מנורה ו/או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או חסרון כיס שיגרמו לה כתוצאה מהפרת תנאי שימוש אלו על ידך.

 

אין באמור לעיל כדי לגרוע מאחריות הצדדים עפ"י כל דין.

 

שינויים

יתכן שנשנה את תנאי השימוש הללו מעת לעת, על פי שיקול דעתנו הבלעדי. שינויים כאמור יתפרסמו באפליקציה ויהיו תקפים מיד עם פרסומם, אלא אם נכתב אחרת. בכל מקרה, תנאי השימוש המעודכנים יופיעו באפליקציה. שימושך באפליקציה לאחר שינויים כאמור יהווה הסכמה לתנאי השימוש המעודכנים.

 

קישורים ותכנים של צדדים שלישיים

מנורה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים, למידע המצוי באפליקציות או באתרים אחרים המקושרים לאפליקציה באמצעות קישורית ("לינק") או בכל דרך אחרת.

 

שונות

מנורה אינה יכולה להתאים את השירותים ואת תנאי שימוש אלה לחוקי מדינות זרות. כל הפרה של דיני מדינה זרה הקשורה ו/או הנובעת מהשימוש בתכנים ו/או מהשירותים באפליקציה, הינה באחריותך בלבד, ולמנורה לא תהיה כל אחריות בקשר לכך. פוליסת הרכב תקפה בישראל בלבד.

 

על התכנים, המוצרים, השירותים והשימוש באפליקציה יחולו דיני מדינת ישראל וסמכות השיפוט הבלעדית בכל עניין ומחלוקת בכל הנוגע לשירותים באפליקציה תהיה נתונה לערכאה השיפוטית המוסמכת במחוז תל-אביב. במקרה שייקבע שחלק כלשהו מתנאי שימוש אלו אינו תקף או אינו ניתן לאכיפה, אזי הסעיפים שנשלל תוקפם או שאינם ניתנים לאכיפה ייחשבו כאילו הוחלפו בסעיפים תקפים וניתנים לאכיפה שתוכנם תואם במידת הקירוב הגדולה ביותר את כוונת הסעיפים המקוריים, ואילו יתר הסעיפים בתנאי השימוש יישארו בתוקפם.

 

מנורה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התכנים ו/או המוצרים ו/או השירותים באפליקציה, לרבות הוספת תכנים ו/או מוצרים ו/או שירותים, השעייתם או הפסקתם, וכן רשאית לשנות ו/או לשפר תוכן באפליקציה או לסיים את הפעלתה בכל עת, ללא הודעה מראש.
אשר לכל הנוסחים באפליקציה - מובהר בזאת כי האמור בלשון זכר גם בלשון נקבה במשמע, וכי האמור בלשון יחיד גם בלשון רבים במשמע. החלוקה לסעיפים הינה לשם הנוחות בלבד ולא תשמש לצרכי פרשנות.

 

ניתן לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בכל שאלה בטלפון 2000* או למוקד התמיכה הטכנית שלנו בטלפון 03-7108794 

 

תאריך עדכון אחרון:  25/2/2024