דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

מכתב תודה למיישבת תביעות במחלקה

30/04/2015


לכבוד

ערן גריפל יו"ר ו/או ארי קלמן מנכ"ל

מנורה חברה לביטוח בע"מ

הנדון: מכתב תודה והערכה

אני ישראל ישראלי (שם בדוי), אב לארבעה לילדים בני 3,4,5,7 חודשים, מפרנס יחידי ובעל נכות כתוצאה מתאונה כ- 13.33%. אני מבוטח לשעבר בחברתכם במספר פוליסות שונות. אני פונה להנהלה הגבוהה של חברתכם כדלקמן:

  • אני פונה אליכם לאחר טיפול מיוחד שקיבלתי בחברתכם כתוצאה מתאונה קשה שעברתי.
  • הייתי מבוטח בשתי חברות ביטוח. האחת, מנורה מבטחים באופן פרטי והשנייה, חברת ביטוח נוספת, דרך העסק.
  • לפני מספר חודשים קרתה לי (לצערי) תאונה בעסק וכתוצאה מהתאונה נותר לי שבר ונכות צמיתה. פניתי לחברות הביטוח אשר ביטחו אותי באופן פרטי ודרך העסק.
  • חברת הביטוח שדרכה הייתי מבוטח דרך העסק, כלל לא התייחסה אלי באופן פרטני והיחס של מיישבת התביעות היה מזלזל ומעליב ועל כך נשלחה תלונה לגב' דורית סלנגר, המפקחת על הביטוח, ואף נשלח לי מכתב שהמקרה מחכה לתגובת החברה ואף נשלח אלי מכתב "סליחה" מההנהלה.
  • למרות המקרה המצער הזה הריני פונה אליכם בעקבות השירות הפרטני, האדיב, הסבלני, האדיב והמיוחד שכמותו לא קיבלתי מעולם משירות לקוחות מכל ספק ו/או חברה שהיא, את השירות הכי טוב קיבלתי מעובדת יקרה מחברתכם הגב' עו"ד רחלי ראזון מיישבת תביעות תאונות אישיות, תביעות בריאות, תחום תביעות בריאות בחברתכם.
  • הריני פונה אליכם ומשבח את שירותיה של עו"ד רחלי ראזון ומאחל לחברתכם שכל עובדת בחברתכם תתנהג כמותה.
  • אני חייב לציין שבעקבות השירות האדיב, המקצועי, הסבלני והמיוחד של הגב' עו"ד רחלי ראזון העברתי את אמי, אבי, ושלושת אחיי לחברתכם כמבוטחים חדשים בביטוח רכב, דירה, עסקים תאונות אישיות.



בכבוד רב ותודה מראש,

ישראל ישראלי (שם בדוי)