דלג לתוכן הדף
קישור לדף הבית של מנורה
לאזור האישי

ניתוחים בבתי חולים ציבוריים

ניתוחים בבתי חולים ציבוריים

לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader. אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה - לחץ כאן.

הנחיות להגשת תביעה

אם הנכם עומדים לעבור או עברתם ניתוח אלקטיבי בבית חולים ציבורי ללא השתתפותנו במימון עלויות הניתוח הנכם זכאים לפיצוי מאתנו בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותכם. ברוב המקרים, הפיצוי הינו 50 אחוזים ממחירו של הניתוח כפי שמופיע במחירון משרד הבריאות לשירותים אמבולטוריים ולשירותי אשפוז.

מה עלי לעשות?

אנו ממליצים להשתמש במערכת למילוי טופס תביעה דיגיטלי, הדרך הקלה והמהירה להגשת תביעה.

לחילופין, באפשרותכם להגיש תביעה לחברה באמצעות סוכן הביטוח שלכם או ישירות לחברה. עליכם למלא ולהגיש את טופס התביעה לפיצוי בגין ניתוח ולשלוח אלינו עם המסמכים הבאים:

1. שאלון למילוי עלי די הרופא המקצועי המטפל.

2. סיכום ניתוח מבית החולים הציבורי.

3. טופס ויתור סודיות רפואית חתום על ידי המבוטח (חלק מטופס התביעה).

4. צילום המחאה מבוטלת או אסמכתא מהבנק בנוגע לפרטי חשבון בנק המבוטח.

לחצו כאן לטופס התביעה.

את המסמכים הנדרשים עליכם לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:

  • אנו ממליצים להשתמש במערכת למילוי טופס תביעה דיגיטלי, הדרך הקלה והמהירה להגשת תביעה.
  • ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
  • באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל t-surg@menora.co.il
  • באמצעות הדואר לכתובת:
    מנורה חברה לביטוח בע"מ
    מחלקת תביעות בריאות
    ת.ד 927
    ת"א 6100802
  • באמצעות פקס: 03-7606744

מה צפוי בהמשך?

לאחר קבלת כל המסמכים שנדרשו, נודיעכם בכתב את החלטתנו באשר לתביעתכם לקבלת תגמולי ביטוח בהתאם להוראות הפוליסה שברשותכם ותוך 30 יום מקבלת כל המסמכים הדרושים לבירור התביעה.

אנו נודיע לכם מהו סכום הפיצוי לו תהיו זכאים בהתאם לסוג הניתוח שבוצע ובכפוף להמצאת סיכום ניתוח. תגמולי הביטוח יועברו לחשבון הבנק שלכם תוך 30 יום ממועד קבלת כל המסמכים הדרושים לטיפול בתביעתכם.

בירורים נוספים

ישנם מקרים (מועטים בדרך כלל) אשר יהיה עלינו לעיין במסמכים רפואיים נוספים כגון תיקים רפואיים מקופת חולים / בית חולים בטרם נוכל לקבל החלטה בתביעה. אנו נודיעכם על כך. פנייה כאמור לאיסוף תיקים רפואיים עשויה להאריך את משך הטיפול בתביעה, אולם אנו נעשה ככל שביכולתנו לזרז את הטיפול בתביעתכם.

מוקד טלפוני לשאלות ובירורים בנושא התביעה: 03-7107957.
שעות פעילות המוקד בימים א-ה בין השעות 8:00-16:00​.

התיישנות

תקופת ההתיישנות הינה 3 שנים מיום קרות מקרה הביטוח ועבור קטינים 3 שנים מיום הגעתם לגיל 18 - בכפוף להוראות הדין. מודגש בזאת כי הגשת תביעה לחברתנו אינה עוצרת או מאריכה את תקופת ההתיישנות.

מערכת הכללים

  • למערכת הכללים ליישוב תביעות החל מ- 1.9.2019 - לחץ כאן.
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.08.2014 עד תאריך 31.08.2019 - לחץ כאן
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.01.2013 עד תאריך 31.07.2014 - לחץ כאן.
  • למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף מתאריך 01.06.2011 עד תאריך 31.12.3012 - לחץ כאן.