תביעות חו"ל - אשפוז במהלך נסיעה לחו"ל
אושפזתם בבית חולים במהלך נסיעה לחו"ל? אנחנו כאן כדי לסייע לכם להתמודד עם ההוצאות הכלכליות הגבוהות הכרוכות בקבלת השירותים הרפואיים.
במקרה של אשפוז יש ליידע מיידית את מוקד החירום שלנו בטלפון 972-3-9206911+ כדי לקבל הנחיות מפורטות להמשך טיפול וקבלת ההחזר. מוקד החירום פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
ברוב המקרים, עם קבלת הודעה על אשפוז בחו"ל אנחנו נסדיר את הטיפול ישירות מול המרכז הרפואי בחו"ל. אם לא הודעתם בזמן האשפוז או במקרה שבו לא ניתן להתחייב ישירות למרכז הרפואי בחו"ל למימון הוצאות האשפוז, עליכם לשלם עבור האשפוז ולהגיש תביעה לקבלת החזר עם חזרתכם בשלום לארץ.
רוצים לדעת עוד? למידע נוסף
מסמכים שצריך להגיש
- טופס ויתור על סודיות רפואית (חלק מטופס התביעה).
- מספר הפוליסה.
- צילום דרכון עם חותמות יציאה וכניסה לארץ.
- דו"ח אשפוז מפורט מבית החולים בחו"ל.
- חשבון אשפוז וקבלות על תשלום. אם החשבון לא שולם על ידכם יש לציין זאת.
- צילום המחאה (צ'ק) מבוטלת או אישור על ניהול חשבון בנק.
- ספריית הטפסיםחפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
- מוקדי שירות לקוחותצרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
- איתור רופאיםמצאו בקלות רופאים בהסכם עם מנורה מבטחים
- ארכיון פוליסותכאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
- שאלות נפוצותמאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
- צפייה בפוליסהכל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
- עדכון מבוטחיםכאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
- עדכון פרטיםצריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום
כל האמור כפוף לתנאי הפוליסות, לסייגיהן, ולנהלי קבוצת מנורה מבטחים כפי שיקבעו מעת לעת. האמור לא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסות, והתנאים המחייבים את קבוצת מנורה מבטחים הינם תנאי הפוליסות בלבד. קבוצת מנורה מבטחים לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה כלשהי ו/או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שיגרמו, למאן דהוא, כתוצאה מההסתמכות על המידע.המידע כפוף להוראות כל דין, ולהסדרים התחיקתיים הרלוונטיים.בכל מקרה של סתירה בין המידע שאקבל במסגרת השירות באתר לבין המידע המצוי במשרדי ובספרי קבוצת מנורה מבטחים, יהיה המידע המצוי בידי מנורה מבטחים המידע המחייב.