דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

תביעת חבות מצד שלישי

פוליסת ביטוח לצד שלישי מכסה את האחריות שלכם לנזקי גוף ורכוש שנגרמו על ידכם לצד שלישי – וגם את הוצאות ההגנה המשפטיות שלכם.

אם הוגשה נגדכם תביעה על נזקים מסוג זה, עליכם להגיש תביעה כדי שנבחן את הזכאות שלכם לכיסוי ההוצאות בהתאם לפוליסה.

אנחנו מתחייבים להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.

מה צריך לעשות?

1.
להתקשר מיידית לסוכן הביטוח שבאמצעותו נרכשה הפוליסה ו/או למוקד הטלפוני של מנורה בטלפון 2000*, כדי להודיע על האירוע וכדי לקבל הנחיות, ייעוץ והסברים. עם קבלת הדיווח תיפתח תביעה חדשה.

2. למסור את הפרטים הבאים: תאריך האירוע, שם המבוטח, מספר הפוליסה, תיאור האירוע ופרטי צד ג' (אם יש).

3. לספק כתובת דואר עדכנית, כתובת מייל, מספרי טלפון (קווי ונייד) ומספר פקס.

רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

מילוי טופס תביעה

להורדת הטופס
שלב 2

צירוף מסמכים

שלב 3

הגשת התביעה

שלב 4

מעקב אונליין

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

מילוי טופס תביעה

ממלאים את טופס התביעה

להורדת הטופס

מסמכים שצריך להגיש

  1. דרישת/תביעת הנפגע, אם הוגשה.
  2. כל מסמך רלבנטי אחר, כולל גרסתכם האישית לאירוע ושמות של עדים לאירוע.
  3. אם יידרשו לנו מידע ומסמכים נוספים לבירור התביעה, נשלח לכם מכתב בקשה
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור סוכנים
    רוצים לעבוד עם סוכן ביטוח? חפשו במאגר שלנו
  • ארכיון פוליסות ביטוח עסקי
    כאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • צפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום

"האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח."