תביעת אחריות מוצר
אם אתם יצרנים או משווקי מוצרים, ומישהו טוען שנפגע כתוצאה מפגם במוצרים שיוצרו או שווקו על ידכם, פוליסת אחריות מוצר תכסה את נזקי הגוף או הרכוש שנגרמו לו – כמו גם את הוצאות ההגנה המשפטיות שלכם.
אם הוגשה נגדכם תביעה כזאת, עליכם להגיש אלינו תביעה כדי שנבחן את הזכאות שלכם לכיסוי ההוצאות בהתאם לפוליסה.
אנחנו מתחייבים להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.
מה צריך לעשות?
1. להתקשר מיידית לסוכן הביטוח שבאמצעותו נרכשה הפוליסה ו/או למוקד הטלפוני של מנורה בטלפון 2000*, כדי להודיע על האירוע וכדי לקבל הנחיות, ייעוץ והסברים. עם קבלת הדיווח תיפתח תביעה חדשה.
2. למסור את הפרטים הבאים: תאריך האירוע, שם המבוטח, מספר הפוליסה, תיאור האירוע ופרטי צד ג' (אם יש).
3. לספק כתובת דואר עדכנית, כתובת מייל, מספרי טלפון (קווי ונייד) ומספר פקס.
לא מצאת את כל המידע? למידע נוסף
שלבי הגשת התביעה
שלבי הגשת התביעה
מסמכים שצריך להגיש
- דרישת/תביעת הנפגע, אם הוגשה
- כל מסמך רלוונטי אחר, כולל גרסתכם האישית ושמות של עדים
- אם יידרשו לנו מידע ומסמכים נוספים לבירור התביעה, נשלח לכם מכתב בקשה
לאן שולחים את מסמכי התביעה?
- ספריית טפסיםחפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
- מוקדי שירות לקוחותצרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
- איתור סוכניםרוצים לעבוד עם סוכן ביטוח? חפשו במאגר שלנו
- ארכיון פוליסות ביטוח עסקיכאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
- שאלות נפוצותמאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
- צפייה בפוליסהכל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
- עדכון פרטיםצריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום
"האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח."