דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

תביעות חו"ל - הוצאות רפואיות (ללא אשפוז) בחו"ל

נסעתם לחו"ל ונזקקתם לשירותים רפואיים שאינם אשפוז כמו בדיקת רופא, בדיקות אבחנתיות וכו'? אנחנו כאן כדי לסייע לכם להתמודד עם ההוצאות הכלכליות הגבוהות הכרוכות בקבלת השירותים הרפואיים.

במקרה של אשפוז יש ליידע מיידית את מוקד החירום שלנו בטלפון 972-3-9206911+ כדי לקבל הנחיות מפורטות להמשך טיפול וקבלת ההחזר. מוקד החירום פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ברוב המקרים אנחנו נסדיר את הטיפול ישירות מול הגוף הרפואי בחו"ל. אם לא הודעתם בזמן למוקד או במקרה שבו לא ניתן להתחייב ישירות למרכז הרפואי בחו"ל, עליכם לשלם עבור ההוצאות הרפואיות ולהגיש תביעה לקבלת החזר עם חזרתכם בשלום לארץ.

הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להגיש תביעה להחזר היא דרך בוט הוואטסאפ שלנו: פשוט שולחים הודעה למספר 972-54-7107050+ והבוט יבקש מכם את כל המידע שצריך.

אפשרות נוספת היא להגיש טופס תביעה דיגיטלי.

רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

שלב 4

מעקב סטטוס תביעה

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

ממלאים את טופס התביעה, מצטרפים את המסמכים ושולחים

מסמכים שצריך להגיש

  1. טופס ויתור על סודיות רפואית (חלק מטופס התביעה)
  2. מספר הפוליסה
  3. צילום דרכון עם חותמות יציאה וכניסה לארץ
  4. דו”ח רפואי מהרופא המטפל בחו”ל הכולל את הסיבה לפנייה, תולדות המחלה ודיאגנוזה
  5. חשבון מפורט וקבלות תשלום. אם החשבון לא שולם על ידכם, חובה לציין זאת
  6. צילום המחאה (צ'ק) מבוטלת או אישור על ניהול חשבון בנק
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
  • ספריית הטפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור רופאים
    מצאו בקלות רופאים בהסכם עם מנורה מבטחים
  • ארכיון פוליסות ביטוח בריאות
    כאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • צפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום