תביעות חו"ל - אובדן או גניבה של מטען
נסעתם לחו"ל והמטען שלכם (מזוודות וכבודה) הגיע באיחור, אבד או נגנב? אתם זכאים לפיצוי בהתאם לתנאי הפוליסה שלכם.
שימו לב: איחור בהגעת מטען נקבע אם עברו 24 שעות ומעלה מרגע המסירה לשאר הנוסעים ועד שקיבלתם את המזוודה שלכם.
הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להגיש תביעה להחזר היא דרך בוט הוואטסאפ שלנו: פשוט שולחים הודעה למספר 972-54-7107050+ והבוט יבקש מכם את כל המידע שצריך.
אפשרות נוספת היא להגיש טופס תביעה דיגיטלי.
רוצים לדעת עוד? למידע נוסף
מסמכים שצריך להגיש
- דו"ח משטרה במקור ממקום ומזמן האירוע
- קבלות רכישה על הרכוש שאבד או נגנב
- במקרה של שחזור מסמכים: קבלות בגין השחזור
- במקרה של איחור בהגעת הכבודה: אם רכשתם ציוד חיוני חלופי, יש לצרף קבלות
- אם האירוע התרחש כשהכבודה היתה בחזקת מוביל אווירי, יש להגיש תביעה לחברת התעופה ולהעביר אלינו את התגובה שהתקבלה ממנה
- צילום דרכון עם חותמות יציאה וכניסה לארץ
- צילום המחאה (צ'ק) מבוטלת או אישור על ניהול חשבון בנק
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
- ספריית הטפסיםחפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
- מוקדי שירות לקוחותצרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
- איתור רופאיםמצאו בקלות רופאים בהסכם עם מנורה מבטחים
- שאלות ותשובותמאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
- ארכיון פוליסות ביטוח בריאותכאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
- צפייה בפוליסהכל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
- עדכון פרטיםצריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום