דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

תביעות - פריצה וגניבה

היתה פריצה או גניבה מהבית שלכם – ונגרם נזק או נגנב רכוש? אנחנו מצטערים לשמוע ויודעים שזה אירוע מערער ומלחיץ במיוחד.

אם יש לכם פוליסת ביטוח לדירה שיש בה כיסוי לפריצה וגניבה, עליכם להגיש תביעה כדי שנאשר את הזכאות שלכם לקבלת פיצוי.

אנחנו נפעל להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.


רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

שלב 2

מעקב סטטוס תביעה

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

ממלאים טופס תביעה, מצרפים את המסמכים ושולחים

מסמכים שצריך להגיש

  1. הצעות מחיר/אסמכתאות בדבר תיקון הנזק, כולל מועד פירעון התשלום.
  2. דו״ח סקר אחרון אליו כפופה הפוליסה, במידה וקיים.
  3. אם אין דו"ח סקר - קבלות רכישה של הרכוש הניזוק או אסמכתאות בדבר שווי הרכוש שניזוק.
  4. אישור משטרה מפורט.
  5. אישור אי-הגשה אם יש למבנה הניזוק גם פוליסת מבנה וגם פוליסת משכנתא.
  6. טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונכם, במידה ויגיע לכם פיצוי כספי. אם המבוטח הוא חברה בע״מ, יש לצרף גם צילום שיק מבוטל.
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
  • בדיקת סטטוס תביעת דירה
    הגשתם תביעה? בדקו אם יש עדכון!
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור שירותי דירה
    כאן תוכלו למצוא את נותני שירותי הדירה העובדים עם מנורה מבטחים
  • ארכיון פוליסות
    כאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
אזור הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • צפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון מבוטחים
    כאן מוסיפים ומשנים מבוטחים בקלות
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום

האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.