דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

תחת מטריה אחת: מעסיקים, כך תגנו על הנכס החשוב ביותר שלכם

הידעתם? במקרה של אובדן כושר עבודה, העובדים שלכם עלולים למצוא את עצמם ללא כיסוי מתאים. כך תוכלו לדאוג להם למעטפת הגנה מיטבית

מולי הורוביץ

מנהל תחום עסקים ומוצרים24.11.2021 | 4 דקות קריאה

בעולם העבודה של ימינו ישנה הסכמה רחבה בקרב מעסיקים בנוגע לחשיבותו העליונה של ההון האנושי. הנחת היסוד היא שמתן דגש על שביעות רצונם, רווחתם וביטחונם של העובדים – יוביל, לרוב, גם להצלחת החברה.

בשל כך, יותר ויותר מקומות עבודה מסמנים את העובדים כנכנס המשמעותי ביותר שלהם, מציבים אותם במרכז בכל קשת הפעילות והעשייה, מטפחים בקרבם מחוברות והזדהות ארגונית, ובמבט על - דוגלים במשוואה לפיה דאגה לעובד משמעותה דאגה לארגון.

אך מה קורה כאשר למציאות יש תוכניות משלה ואחד מהעובדים שלך חווה קטסטרופה בריאותית, לחילופין מאבד את היכולת לפרנס את עצמו ואת יקיריו כתוצאה מנכות או מחלה? ובכן, קרן הפנסיה מציעה לעמיתיה, כחלק מהחיסכון, כיסוי מובנה ואחיד לתשלום מקרה של נכות הגורמת לאובדן כושר עבודה, אלא שבפועל מדובר בכיסוי בסיסי בלבד שנותן מענה חלקי, לבטח כזה שאינו מכסה אותם בשלל תרחישים פחות סימפטיים, לא עלינו.

כדי לסייע לך לדאוג לעובדיך בצורה מיטבית ולגשר על הפערים הקיימים, השקנו את פוליסת מטריה TOP קבוצתית – כיסוי קולקטיבי, משלים ואיכותי לביטוח הנכות בקרן הפנסיה.

מנורה מבטחים למדה את נקודות הכאב ואת החוסרים בתחום, וחרטה על דגלה לייצר פתרונות חדשניים אשר מתמודדים עם צרכים שהולכים ומשתנים – וחיסכון פנסיוני שהולך ומשתנה. שמנו לעצמנו כמטרה לעמוד לצדכם ולסייע לכם, המעסיקים, להגן על העובדים שלכם באירועי קצה וקטסטרופות.

תופרים לעובדיך (ולך) חליפת הגנה 

עד כה, עמיתי קרן פנסיה אשר רצו להרחיב את הכיסוי הביטוחי שלהם למקרה של אובדן כושר עבודה, צריכים היו לרכוש פוליסה משלימה באופן פרטי. מטריה TOP קולקטיבית מאפשרת למעסיקים לתת ערך מוסף – הן לעובדיהם והן לארגון – אשר עונה לצרכים המדויקים של כל אחד מהגורמים.

היתרונות הגלומים במטריה קבוצתית הינם רבים ומגוונים:   

  1. כיסוי רחב – שלושה פרקי בסיס וארבע הרחבות.
     
  2. גמישות – הן הפרקים והן ההרחבות ניתנים לרכישה באופן מודולרי ומאפשרים למעסיק להרכיב את חבילת ההגנה שתואמת את צרכי ורצונות הארגון, אופי העובדים וכדומה.
     
  3. תעריף אחיד לכל עובדי הארגון – וכן מחיר מוזל לכמות גדולה של עובדים מבוטחים.
     
  4. פשטות תפעולית 

ש', מורה בשנות ה-30 לחייו ממרכז הארץ, עבר לפני מספר חודשים תאונת דרכים קשה בעת שעשה את דרכו ברכבו לתיכון שבו הוא מלמד. כתוצאה מהתאונה נפגע ש' בפניו ונאלץ לעבור ניתוח אשר פגע באופן זמני בכושר הדיבור שלו – וכפועל יוצא מכך גם ביכולתו להעביר שיעורים מול תלמידי הכיתה שאותה הוא מחנך.

בשל מצבו והקביעה הרפואית כי לא ישוב לכשירות במשך מספר לא מבוטל של חודשים, הגיש לחברה בה מנוהל החיסכון הפנסיוני שלו תביעה לקבלת קצבת נכות, אולם זו דחתה את בקשתו והשיבה כי ביכולתו לעבוד בעיסוק סביר אחר – ולשמש כרכז שכבה או כבודק מבחנים.

אחד מפרקי הבסיס המוצעים במסגרת פוליסת מטריה TOP קבוצתית מספק מענה בדיוק למקרה מהסוג של ש' ומעניק למבוטח/ת כיסוי לאובדן כושר עבודה לפי הגדרת העיסוק שבו עבד/ה בטרם אירע מקרה הנכות.


תרחישים נוספים שמקבלים מענה בפוליסה (בכפוף לרכישת הפרק הרלוונטי) הינם:       

  1. כיסוי למקרה בו נדחתה תביעה של עובד/ת במהלך חמש השנים הראשונות ממועד ההצטרפות לקרן הפנסיה בשל מצב רפואי קיים – למשל, אישה אשר סבלה מלחץ דם גבוה בעת שהצטרפה, סבלה כעבור שנתיים מאירוע לבבי ולא נמצאה זכאית לקצבת נכות שכן המקרה אירע במהלך תקופת האכשרה.  
     
  2. כיסוי למקרה בו קרן הפנסיה קיזזה מקצבת הנכות תשלומים ששולמו לעובד/ת ע"י גורם ממשלתי. ברכישת הפרק הרלוונטי ישולם למבוטח/ת הסכום שקוזז. 

לא פחות חשוב מכך, המטריה הקבוצתית מגינה על החוסכים בכל קרנות הפנסיה החדשות ומשחררת אותם מתשלום הפקדות חודשיות לקרן הפנסיה, כך שהחיסכון הפנסיוני לא ייפגע במהלך תקופת הנכות.

מטריה TOP קבוצתית הינו מוצר בלעדי אשר מציע את מגוון הכיסויים וההרחבות הגדול ביותר בשוק הביטוח. אתם כמעסיקים יכולים לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם מתוך השפע והמבחר שיש לנו. קחו את המוצר שלנו, תתאימו באותו באופן מלא לצורך שלכם, תוסיפו את הניסיון של מנורה מבטחים – וקיבלתם נוסחה מנצחת.


לפרטים נוספים ולהצטרפות

מולי הורוביץ | 054-7107481 | mulih@menoramivt.co.il

מאור גופר | 052-2886288 | maorgo@menoramivt.co.il

נכתב על ידי מולי הורוביץ

מתגורר בפתח תקווה ואב לארבעה. עובד בעולם הביטוח ב-20 השנים האחרונות

מתגורר בפתח תקווה ואב לארבעה. עובד בעולם הביטוח ב-20 השנים האחרונות