ממונה על פניות הציבור
מנורה מבטחים ביטוח בע"מ
ממונה על פניות הציבור - ביטוח בע"מ
מנורה מבטחים ביטוח עושה כל שביכולתה על מנת לתת לעמיתיה את השירות הטוב ביותר. הממונה על פניות הציבור מטפל בתלונות של מבוטחים, סוכנים או של כל גורם אחר הרואה עצמו נפגע מפעילותה של מנורה מבטחים ביטוח – בכל הנוגע לביטוחי חיים, בריאות וכללי.
ככל שהתלונה שלך נוגעת לקרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות, אנא פנה ישירות לממונה על פניות הציבור של מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ.
מנורה מבטחים ביטוח בע"מ
- טלפון - למוקדי קשרי לקוחות.
- פקס - 03-7604032.
- דוא"ל - Pniyot-zibur@menora.co.il
- טפסים - להורדת טופס פנייה למחלקת פניות הציבור .
- דואר:
עו"ד רונה לרר, הממונה על פניות הציבור.
בית מנורה מבטחים, ת.ד. 1927 ר"ג.
(ניתן להפנות את המכתב גם ישירות למחלקת פניות הציבור).
* בכל פנייה יש לציין את מספר תעודת הזהות של המבוטח וכיצד ניתן להשיב לפנייה - חובה לציין מספר טלפון וכתובת דואר עדכנית.
מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ
ככל שהתבלבלת בחברה, ואתה מבקש לפנות לממונה על פניות הציבור של מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ - לחץ כאן
מנורה מבטחים והסתדרות המהנדסים ניהול קופות גמל בע"מ
ככל שהתבלבלת בחברה, ואתה מבקש לפנות לממונה על פניות הציבור של מנורה מבטחים והסתדרות המהנדסים ניהול קופות גמל בע"מ - לחץ כאן