-
מידע אישי
-
כניסה למידע האישי
-
הרשמה למידע האישי
-
שכחתי סיסמא
-
כיצד נרשמים למידע האישי?
-
כיצד להתחבר למידע האישי?
-
כיצד משחזרים סיסמא?
-
כיצד משנים סיסמא?
-
כיצד מקבלים קוד לביצוע פעולות?
-
כיצד משנים מסלולי השקעה בפוליסות חסכון?
-
כיצד משנים מסלולי השקעה בקופות גמל ובקרנות השתלמות?
-
כיצד מגישים בקשה להלוואה מקופת גמל וקרן השתלמות?
-
שאלות ותשובות נבחר נוכחי
-
-
טפסים להורדה
-
פנה אלינו
-
מוקדי שירות לקוחות
-
אמנות שירות
-
דוחות בקליק
-
סטטוס פניות
-
חסכון לכל ילד
-
בדיקת סטטוס תביעות
-
האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
-
עדכון פרטים אישיים
-
פוליסות ותקנונים
-
איתור רופאים
-
ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
-
צירוף לביטוח
-
מחשבונים
-
תמיכה טכנית
-
שאלות ותשובות
-
אימות שוברי תשלום לדירות
-
טופס ייפוי כוח
-
ביטול פוליסה קיימת
-
ניוזלטר
-
איסוף מידע סטטיסטי
-
חוק ה- FATCA
-
הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
-
נגישות
-
ממונה על פניות הציבור
-
מילון מונחים
-
הקוד האתי
-
תנאי שימוש באתר
-
מדיניות פרטיות
-
הודעה לציבור-הסכם פשרה
-
הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
-
הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
-
טפסים דיגיטליים לשירותך
-
הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
שאלות ותשובות |
כיצד נרשמים לאתר המידע האישי?
אלו פרטים ניתן לראות במידע האישי? האם ניתן לבצע פעולות שונות?
באתר המידע האישי החדש ניתן לראות במבט אחד את כלל הנכסים שלכם בקבוצת מנורה מבטחים, בחלוקה ל 4 תחומים:
- הפרישה שלי (חיסכון לפרישה)
- הכיסויים שלי (כל הכיסויים הביטוחיים למעט דירות ורכבים שנמצאים ברכוש שלי)
- החיסכון שלי (חיסכון לטווח קצר)
- הרכוש שלי (הדירות והרכבים המבוטחים)
כמו כן, בעמוד ריכוז וסטטוס תביעות תוכלו:
- לבדוק את סטטוס התביעות שהגשתם
- לצפות ברשימת המסמכים שהעברתם ובמסמכים שטרם הועברו לצורך המשך הטיפול בתביעה (בתביעות שנפתחו החל מה-31.03.2017)
בנוסף, ניתן לבצע פעולות במגוון נושאים כגון:
- עדכון פרטים אישיים
- העלאת מסמכים חסרים בתביעות שנפתחו החל מה-31.03.2017
- בקשה לפדיון כספי פנסיה
- בקשה לפדיון כספי גמל
- בקשה להלוואה מקרן השתלמות
- העברה בין מסלולי השקעה (מותנה ברישום לשירות "ביצוע פעולות מהותיות").
- ביטול פוליסה קיימת (רלוונטי לביטוחי חיים, בריאות, רכב, רכוש, דירה ותאונות אישיות).
כיצד ניתן לקבל סיסמא לאתר המידע האישי?
כחלק מתהליך ההרשמה עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שברשותכם. הסיסמא הראשונית לצורך סיום תהליך ההרשמה תשלח במסרון למספר הטלפון הנייד שהזנתם. את הסיסמא הזו יש להזין בכדי להמשיך בתהליך הרישום.
אם אין ברשותכם אפשרות לקבל מסרון לטלפון הנייד שברשותכם, ניתן לסמן במהלך תהליך הרישום כי ברצונכם לקבל את הסיסמא הזמנית בדואר (הסיסמא תישלח לכתובת הדואר המעודכנת במערכות החברה). מטעמי אבטחת מידע, סיסמאות לא נשלחות בדואר אלקטרוני.
לקבלת מידע מלא על תהליך הרישום למידע האישי לחץ כאן.
להתחלת תהליך ההרשמה למידע האישי לחץ כאן.
מה תוקפה של הסיסמא הראשונית שנשלחת אליי בסיום השלב הראשון של תהליך הרישום למידע האישי?
בסיום השלב הראשון של תהליך הרישום יישלח אליכם קוד בן 6 ספרות לטלפון הנייד שהזנתם בשלב הראשון בתהליך ההרשמה. תוקף הסיסמא שנשלח לטלפון הנייד הוא ל-20 דקות בלבד.
אם סימנתם שמכשיר הטלפון שלכם אינו מקבל sms, הקוד יישלח אליכם בדואר רשום. תוקף סיסמא זה הוא ל-30 יום.
למידע מלא על תהליך הרישום לאתר המידע האישי לחץ כאן.
שכחתי את הסיסמא למידע האישי. כיצד אוכל לאפס את הסיסמא?
בכדי לאפס את סיסמתכם, יש להיכנס לעמוד שכחתי סיסמא ולהזין את פרטיכם (ת"ז, תאריך הנפקה וטלפון נייד). לאחר אימות פרטיכם האישיים מול המערכות החברה, תקבלו סיסמא זמנית התקפה ל-30 יום לטלפון הנייד המעודכן במערכות החברה.
אם אין ברשותכם אפשרות לקבל הודעת sms לטלפון הנייד שברשותכם, ניתן לסמן בעמוד כי ברצונכם לקבל את הסיסמא הזמנית בדואר (הסיסמא תישלח לכתובת הדואר המעודכנת במערכות החברה). תוקף הסיסמא הוא ל-30 יום.
לקבלת מידע מלא על אופן איפוס הסיסמא לאתר המידע האישי לחץ כאן.
האם אני מחויב להסכים ולאשר את כלל הסעיפים בתנאי הרישום?
השימוש באתר המידע האישי כפוף לתנאי השימוש ולמדיניות שמירת הפרטיות. לכן, בכדי להשלים את תהליך הרישום יש לקרוא ולאשר תנאים אלו. בנוסף, ניתן לבחור האם לקבל מידע באמצעות הערוצים הדיגיטליים, להסכים לקבלת מידע שיווקי ולהירשם לשירות "ביצוע פעולות מהותיות" באתר. לקבלת מידע מלא על תהליך הרישום למידע האישי לחץ כאן.
האם חברה יכולה להרשם לאתר המידע האישי?
במידה ואתם חברה או תאגיד ותרצו להרשם לאתר המידע האישי של מנורה מבטחים, יש לפנות למוקד התמיכה באינטרנט בטלפון 03-7108900. המוקד פועל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.
האם ניתן לבצע רישום באנגלית?
תהליך ההרשמה למידע האישי הוא בעברית בלבד.