דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

סיעוד

סיעוד

לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader. אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה - לחץ כאן.

הנחיות להגשת תביעה

מה עלי לעשות?

טרם הגשת תביעה אנא וודא/י כי בידך פוליסה המעניקה כיסוי סיעודי. ניתן לבדוק זאת במוקד השירות של חברתנו בטלפון מספר 03-7107957.

אנו ממליצים להשתמש במערכת למילוי טופס תביעה דיגיטלי, הדרך הקלה והמהירה להגשת תביעה. לחילופין, באפשרותך להגיש תביעה לחברה באמצעות סוכן הביטוח שלך או ישירות לחברה.
לחצו כאן למדריך לצרכן בביטוח סיעודי .

לצורך הגשת התביעה עליך למלא ולהגיש את טופס התביעה לגמלת סיעוד, הכולל פרטים אישיים וכן שאלון הערכה תפקודי.

באם הנך מעוניין שסוכן הביטוח הקבוע בפוליסה יטפל בתביעתך יש למלא ולחתום במקום המיועד לכך בטופס התביעה.
לחצו כאן לטופס התביעה .

מומלץ לצרף את המסמכים הבאים:

1. מסמכים רפואיים: לצורך ייעול וקיצור בירור התביעה אנו ממליצים לצרף תוצאות בדיקות וכל מסמך רפואי רלוונטי, המעידים על מצבך התפקודי ו/או הקוגניטיבי.

2. מבוטח המאובחן כחולה דמנציה / תשוש נפש - מומלץ לצרף העתק מחוות דעת של רופא מומחה גריאטר / פסיכוגריאטר / נוירוגריאטר בדבר מועד אבחון המחלה ואישור הצורך בהשגחה.

3. שאלון סיעודי (חלק ב' לטופס התביעה).

4. ויתור על סודיות רפואית חתום על ידי המבוטח בלבד (מצורף לטופס התביעה - במידה והמבוטח אינו כשיר לחתימה יש לצרף צו אפוטרופוס).

5. קבלות, ככל שברשותך כיסוי להחזר עבור הוצאות.

6. צילום תעודת זהות כולל ספח.

7. צילום המחאה מבוטלת / אסמכתא מהבנק בנוגע לפרטי חשבון בנק המבוטח.

8. אם מונה אפוטרופוס או קיים ייפויי כוח נוטריוני, יש לצרפו.

את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:

  • ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
  • באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל t-siud@m enora.co.il.
  • באמצעות הדואר לכתובת:
    מנורה חברה לביטוח בע"מ
    מחלקת תביעות בריאות
    ת.ד 927
    ת"א 6100802
  • באמצעות פקס: 03-7606744.
  • רשומים למידע האישי? לחצו כאן לכניסה.

    מוקד טלפוני לשאלות ובירורים בנושא התביעה: 03-7107957.
    שעות פעילות המוקד בימים א-ה בין השעות 8:00-16:00​.

התיישנות

תקופת ההתיישנות הנה 3 שנים מיום קרות מקרה הביטוח ועבור קטינים 3 שנים מיום הגעתם לגיל 18 - בכפוף להוראות הדין. בעבור פוליסות שנרכשו לאחר 12/2020 - תקופת ההתיישנות הינה 5 שנים. מודגש בזאת כי הגשת תביעה לחברתנו אינה עוצרת או מאריכה את תקופת ההתיישנות אלא רק הגשת תביעה לבית המשפט.

כל האמור כפוף לתנאי הפוליסות, לסייגיהן, ולנהלי קבוצת מנורה מבטחים כפי שיקבעו מעת לעת. האמור לא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסות, והתנאים המחייבים את קבוצת מנורה מבטחים הינם תנאי הפוליסות בלבד. קבוצת מנורה מבטחים לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה כלשהי ו/או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שיגרמו, למאן דהוא, כתוצאה מההסתמכות על המידע.המידע כפוף להוראות כל דין, ולהסדרים התחיקתיים הרלוונטיים.בכל מקרה של סתירה בין המידע שאקבל במסגרת השירות באתר לבין המידע המצוי במשרדי ובספרי קבוצת מנורה מבטחים, יהיה המידע המצוי בידי מנורה מבטחים המידע המחייב.