מהו משך הזמן של הטיפול בתביעה?
עד 30 ימים מהמועד שיהיו בידנו מלוא המידע והמסמכים הנדרשים לבירור התביעה.
נגרמו לי נזקי מים (מבוטח מנורה) או שנגרמו נזקי מים לצד ג' על ידי צנרת הדירה שלי - מה עלי לעשות?
יש לבדוק בדף הרשימה המצורף לפוליסת הביטוח של חברתנו את סוג הכיסוי אשר נרכש לדירה המבוטחת. אם נרכש כיסוי לנזק מים ע״י חברת שחר נזקי צנרת (טלפון: 5420*) או חברת פמי (טלפון: 03-5688182), או חברת ש.כ.ל (טלפון: 8888*), התיקון יבוצע אך ורק באמצעות החברות הנ"ל ויש לפנות באופן מיידי אל המוקד שלהם ולדווח להם אודות האירוע.
מדובר בשיעור הנזק האמיתי שנגרם על פי שווי שוק, כאשר הרעיון הוא להשיב את המבוטח או צד ג' למצבו ערב קרות מקרה הביטוח, תוך התחשבות בבלאי החל על הנכס הניזוק.