אני מעוניין להוסיף כיסויים ביטוחים לפוליסה שלי מה עלי לעשות?
פוליסת הביטוח שברשותך מבטיחה לך ביטחון כלכלי ותסייע לך ולקרובייך בעת קרות מקרה הביטוח. לפיכך, בטרם תעביר בקשה להוספה או להגדלה של הכיסויים שבפוליסה, מומלץ שתפנה לסוכן הביטוח לקבלת הסבר בנוגע למשמעות הגשת הבקשה ולקבלת סיוע בהתאמת הכיסויים לצרכיך וליכולתך. כחלק מהתהליך תתבקש למלא טופס בקשה להגדלה של הכיסויים וכן למלא הצהרת בריאות ולהעבירם אלינו באמצעות סוכן הביטוח שלך.
שים לב: במידה ובעל הפוליסה אינו המבוטח הראשי, יש להחתים את בעל הפוליסה.
לטופס בקשה לחץ כאן.
כיצד אוכל להגדיל את סכומי הביטוח למקרה מוות בפוליסת הביטוח שלי?
באפשרותך להגדיל בכל עת את סכום הביטוח אשר ישולם למוטביך או יורשיך במקרה של פטירה. בטרם תעביר בקשה להגדלה של הכיסויים שבפוליסה, מומלץ שתפנה לסוכן הביטוח לקבלת הסבר בנוגע למשמעות הגשת הבקשה ולקבלת סיוע בהתאמת הכיסויים לצרכיך וליכולתך.
כחלק מהתהליך תתבקש למלא טופס בקשה להגדלה של הכיסויים וכן הצהרת בריאות ולהעבירם אלינו באמצעות סוכן הביטוח שלך.
לטופס בקשה לחץ כאן.
כיצד אוכל לקבל דיווח שנתי או רבעוני?
באפשרותך לצפות בהעתק מהדיווחים שלך באזור המידע אישי באתר האינטרנט של החברה (לכניסה/הרשמה למידע האישי לחץ כאן).
כמו כן, באפשרותך לקבל את הדיווח השנתי או הרבעוני ישירות למייל ללא כניסה למידע האישי על ידי הזדהות לפי ת"ז ותאריך הנפקה (שימו לב! בכדי שתוכלו לקבל את הדו"ח למייל, כתובת הדואר האלקטרוני והטלפון הנייד צריכים להיות מעודכנים במערכות החברה). למעבר לעמוד דוחות בקליק לחץ כאן.
ניתן גם לפנות לסוכן הביטוח שלך או למוקד שירות לקוחות או באמצעות פנה אלינו.
הדיווח השנתי מכיל בין היתר גם מידע על סכומי הביטוח, תשואה, דמי ניהול וסכומים שהפקדת בפוליסה.
אילו ביטוחים יש לי בחברת מנורה מבטחים?
באפשרותך לבדוק את פוליסות הביטוח ואת התכניות הפנסיוניות באמצעות סוכן הביטוח שלך או באתר האינטרנט של החברה. לכניסה/הרשמה למידע האישי לחץ כאן.
תוכל גם ליצור קשר באמצעות פנה אלינו באתר.
כיצד ניתן לעדכן פרטים אישיים?
באפשרותך לעדכן את פרטייך האישיים (מס' טלפון, דואר אלקטרוני, כתובת מגורים) באמצעות אתר האינטרנט של החברה. לעדכון פרטים אישיים דרך המידע האישי, לחץ כאן.
כיצד ניתן לעדכן אמצעי תשלום (הוראת קבע וכרטיס אשראי)?
באפשרותך לשנות את אמצעי התשלום (כרטיס אשראי והוראת קבע) עבור הפוליסה שרכשת. כחלק מהתהליך הבקשה לעדכון אמצעי תשלום, תתבקש למלא טופס עדכון פרטי תשלום.
את טופס עדכון אמצעי התשלום עלייך להעביר אלינו באחת מן הדרכים הבאות :
לטופס בקשה לעדכון אמצעי תשלום, לחץ כאן.
כיצד ניתן למנות מוטבים?
באפשרותך להגדיר מוטבים אליהם יועברו כספי הפוליסה לאחר פטירתך, חלילה.
בנוסף, תוכל להגדיר את אחוזי החלוקה בין המוטבים ולשנות את המוטבים בהתאם לרצונותייך בכל עת. את הבקשה יש להגיש על טופס "בקשה לשינויים כלליים" בפרק "עדכון מוטבים".
את טופס ההודעה עלייך להעביר אלינו באחת מן הדרכים הבאות :
לטופס בקשה לחץ כאן.
הפוליסה שלי הגיעה לתום ביטוח. כיצד אוכל לפרוע את הכספים?
אם הפוליסה שלך הגיעה לתום ביטוח, תוכל לפדות את הפוליסה על פי התנאים הבאים: הכספים יושלמו לבעל הפוליסה או למוטב בחיי הפוליסה.
מסמכים הנדרשים לפירעון הפוליסה:
• בקשת בעל הפוליסה או המוטב בפוליסה.
• צילום ת"ז של בעל הפוליסה או המוטב.
• צילום המחאה או אישור ניהול חשבון בנק.
לטופס פדיון לחץ כאן.
מהי תביעת ביטוח חיים למקרה פטירה?
תשלום סכום ביטוח במקרה מות המבוטח, אשר משולם למוטבים, כפי שקבע המבוטח בהצעה לביטוח ובהעדר מוטבים אזי ליורשים על פי חוק. תשלום כספי הפיצויים ישולמו לשארים
על-פי חוק.
מהי תביעת אובדן כושר עבודה?
תשלום פיצוי חודשי למבוטח במקרה של אובדן כושר עבודה כתוצאה ממחלה או מתאונה על פי הגדרתם בפוליסה. תשלום הפיצוי החודשי הינו עיתי וישולם החל מתום תקופת ההמתנה המפורטת בפוליסה. סכום הפיצוי אינו יכול לעלות על 75 אחוזים משכרו של המבוטח 12 חודשים טרם קרות האירוע הביטוחי.
מהי תביעת נכות תאונתית?
תשלום סכום ביטוח חד פעמי במקרה של נכות צמיתה, בעטיו של אירוע תאונתי כהגדרתו בפוליסה.
מהו משך זמן הטיפול בתביעה?
עד 30 יום מיום קבלת כל המסמכים הדרושים לצורך בירור התביעה.
יתכנו מקרים בהם נפנה להזמנת תיק רפואי מקופת החולים או ממוסד רפואי אחר או שנפנה אותך להיבדק על ידי רופאים מטעמנו ועל חשבוננו.
הודעה מתאימה תישלח על כך.
מדוע עלי לחתום על טופס וויתור סודיות רפואית?
במקרים בהם אנו פועלים לאיסוף תיקו הרפואי של המבוטח, אנו מחויבים להציג בפני המוסד הרפואי טופס ויתור סודיות חתום על ידי המבוטח. טופס זה מהווה חלק בלתי נפרד מטופס התביעה.