עד 30 יום מקבלת כל המסמכים הדרושים לצורך בירור התביעה. ישנם מקרים לא רבים, בהם נפנה להזמנת תיק רפואי מקופת החולים ואז נודיעך על כך. הזמנת תיק רפואי עשויה להאריך את זמן הטיפול בתביעה.
תקופת זמן רצופה, המתחילה לגבי כל מבוטח מתאריך תחילת תקופת הביטוח ומסתיימת בתום 90 יום לגבי כיסויי הפוליסה, אלא אם צוין במפורש אחרת בתנאי הפוליסה. תקופת האכשרה תחול לגבי כל מבוטח פעם אחת בלבד בתקופות ביטוח רצופות ותחול מחדש בכל פעם בה צורף המבוטח לביטוח מחדש, בתקופות ביטוח בלתי רצופות. מקרה ביטוח שאירע בתקופת האכשרה דינו כמקרה ביטוח שאירע לפני תחילת תקופת הביטוח.
איפה ניתן לקבל מידע נוסף אודות הכיסויים בפוליסת הביטוח?
פירוט התוכניות לרבות הנספחים מופיע באתר האינטרנט של החברה. לחץ כאן למעבר לפירוט תכניות הבריאות של מנורה מבטחים.
אי מתן כיסוי ביטוחי למקרי ביטוח הקשורים לאיבר או איברים בגוף, או למחלות מסוימות.
תוספת פרמיה בשיעור מסוים , המביא בחשבון את מצבו הרפואי של המבוטח. תוספת הפרמיה נדרשת עקב מצב בריאות של מבוטח שהינו מתחת לנורמה, וחושף את חברת הביטוח לסיכון גבוה יותר מהרגיל.
מה עליי לעשות אם אני מעוניין בהוספת כיסוי ביטוחי?
מאחר ומדובר ברכישת כיסוי נוסף , רק סוכן ביטוח בעל רישיון מתאים רשאי לשווק כיסויים ביטוחיים נוספים.
מדוע אני צריך לחתום על טופס וויתור סודיות?
טופס ויתור סודיות נדרש על מנת שנוכל לקבל מידע ומסמכים אודות מצבך הרפואי לצורך בירור זכאותך על פי תנאי הפוליסה. טופס ויתור סודיות הנו חלק מטופס התביעה וחובה למלאו לצורך הטיפול בתביעה.
מה ההבדל בין שיפוי לפיצוי?
פיצוי - תגמולי הביטוח המשולמים בעת קרות מקרה הביטוח, אשר סכומיהם נקבעו מראש בפוליסה, ללא קשר להוצאות שהוציא המבוטח בפועל.
שיפוי - תגמולי הביטוח המשולמים בעת קרות מקרה הביטוח, כגובה ההוצאות שהוציא המבוטח בפועל, ובלבד שלא יעלו על תקרת תגמולי הביטוח הנקובה בפוליסה.
מהו גובה הכיסוי שרכשתי בפוליסה? (תרופות שלא בסל, השתלות, ניתוחים וכולי... )
האם ניתן לצרף ילדים לפוליסת בריאות שלי?
כן , ניתן להוסיף ילדים לפוליסות הבריאות השונות באמצעות סוכן הביטוח.
איפה ניתן למצוא את רשימת הרופאים שעובדים עם מנורה?