אני לא מצליח להתניע את הרכב למי עליי לפנות?
חברת מנורה עובדת עם ספק השרות של שגריר, לפני פניה למוקד שגריר יש לבדוק האם נרכשה ההרחבה בפוליסת הביטוח שלך. מספר הטלפון של מוקד שגריר 8888* או 03-5578888.
איך ניתן לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב?
ניתן לקבל הצעת מחיר באמצעות סוכן ביטוח או בפנייה באמצעות פנה אלינו.
מה מכסה ביטוח החובה?
לפרטי הביטוח לחץ כאן
הסתיים לי ביטוח החובה ואיני יודע למי עליי לפנות?
על גבי תעודת החובה מופיע שם סוכן הביטוח, יש לפנות לסוכן הביטוח לצורך חידוש ביטוח התעודה. לתשומת לבכם, בניגוד לענפים אחרים, ביטוח החובה לא נכנס לתוקף לפני מועד התשלום.
מה מכסה הביטוח המקיף?
לפרטי הביטוח לחץ כאן
מה מכסה ביטוח צד שלישי?
לפרטי הביטוח לחץ כאן
נפצעתי בתאונת דרכים. אל מי לפנות?
אם נפצעת בזמן שנהגת ברכב, עליך לפנות אל חברת הביטוח אשר ביטחה בביטוח חובה את הרכב בו נהגת. אם נפצעת בזמן שנסעת ברכב בו מישהו אחר נהג, עליך לפנות אל חברת הביטוח אשר ביטחה בביטוח חובה את הרכב בו נסעת. אם נפצעת כהולך רגל עליך לפנות אל חברת הביטוח אשר ביטחה בביטוח חובה את הרכב אשר פגע בך.
בדקתי, וביטוח החובה במנורה מבטחים. אל מי לפנות?
אתה יכול לפנות אל סוכן הביטוח ולהעביר אלינו באמצעותו את הטפסים הנדרשים לפתיחת תביעה, או לחילופין לשלוח אותם ישירות אלינו לכתובת: מנורה מבטחים, אלנבי 115 תל אביב 6581708 לידי מחלקת תביעות גוף חובה או לפקס 03-7604059. כמו כן, לרשותך מוקד טלפוני פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 בטלפון: 03-7107116.
פוניתי ממקום התאונה באמצעות מד"א. מי משלם את החשבון שקיבלתי?
תאונות שהתרחשו עד 31.12.2009, חברת הביטוח שביטחה את הרכב המעורב בתאונה תשלם את החשבון (קרן בלבד).
תאונות שהתרחשו אחרי 1.1.2010 - כמפורט להלן:
התאונה נגרמה באשמתי, האם אני זכאי לפיצוי בגין פציעתי?
חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה-1975, נועד להבטיח שכל נפגע בתאונת דרכים יהיה זכאי לפיצוי כספי (בהתאם למקרה), ללא קשר למידת אשמתו בתאונה.
מי מטפל בתביעה וכיצד אדע מה קורה איתה?
עם קבלת מסמכי התביעה או קבלת הודעה על הנזק בחברתנו, אנו נשלח אליכם מכתב המאשר את פתיחת התביעה, נציין את שם המטפל בתביעה וכן אילו עוד מסמכים נדרשים לנו לצורך המשך טיפול. כמו כן, תוכלו לעקוב אחר מהלך הטיפול בתביעתכם באתר האינטרנט של החברה.
לכניסה למידע האישי לחץ כאן, עדיין לא רשום? לחץ כאן להרשמה.
אני מבוטח במנורה ורוצה לדווח על תאונה שאירעה, מה לעשות?
יש לפנות למרכז דיווח בטלפון 03-7107107 או לשלוח טופס הודעה לפקס מספר 03-7608026.
אני צריך להזמין גרר - למי לפנות?
יש לבדוק בדף הרשימה המצורף לפוליסת הביטוח של חברתנו האם נרכש כיסוי לגרירה. אם כן, יש לפנות ישירות למוקד של חברת שגריר (טלפון: 8888*). אם לא, יש לפנות לסוכן הביטוח.
מדוע כדאי לי לבחור לתקן את הרכב במוסך הסדר?
מוסכי ההסדר הינם מוסכים מורשים (חלקם אף מוסכים מורשים מטעם היבואן) ועצמאיים שנבחרו על ידנו בקפידה. כאשר בנוסף לכך, התיקון בהם מקנה שורה של הטבות, בין היתר: אנו נשלם ישירות למוסך ולשמאי עבור עבודתם, מבלי שתצטרך לממן הנזק כמימון ביניים, יסופק לך רכב חלופי מיידי: “מפתח תמורת מפתח״, החל מהיום הראשון (אם יש חוסר בחלק המצריך החלפה – תוגבל התקופה לקבלת רכב חילופי ל־7 ימים ממועד הגעת החלק עד לגמר התיקון).
כיצד אוכל לדעת מהם מוסכי ההסדר ושמאי החוץ?
הרשימות נמצאת באתר האינטרנט. למעבר לעמודי מוסכי הסדר לחץ כאן, למעבר לעמוד שמאי חוץ לחץ כאן.
במידת הצורך, ניתן לבקש מסוכן הביטוח או מהמוקד הטלפוני של מנורה לפקסס אליך את הרשימות.
רכב שמבוטח במנורה פגע ברכב שלי וגרם לתאונה, מה לעשות?
לפניך שתי אפשרויות (מלבד האפשרות לפנות לחברת הביטוח שלך):
אילו מסמכים עלי להעביר?
מהו משך הזמן של הטיפול בתביעה?
עד 30 ימים מהמועד שיהיו בידנו מלוא המידע והמסמכים הנדרשים לבירור התביעה.