-
פנה אלינו נבחר נוכחי
-
מוקדי שירות לקוחות
-
אמנות שירות
-
דוחות בקליק
-
סטטוס פניות
-
חסכון לכל ילד
-
בדיקת סטטוס תביעות
-
האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
-
עדכון פרטים אישיים
-
פוליסות ותקנונים
-
איתור רופאים
-
ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
-
צירוף לביטוח
-
מחשבונים
-
תמיכה טכנית
-
שאלות ותשובות
-
אימות שוברי תשלום לדירות
-
טופס ייפוי כוח
-
ביטול פוליסה קיימת
-
ניוזלטר
-
איסוף מידע סטטיסטי
-
חוק ה- FATCA
-
הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
-
נגישות
-
ממונה על פניות הציבור
-
מילון מונחים
-
הקוד האתי
-
תנאי שימוש באתר
-
מדיניות פרטיות
-
הודעה לציבור-הסכם פשרה
-
הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
-
הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
-
טפסים דיגיטליים לשירותך
-
הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
{}
Z7_KQ8CHJ01JGJP50AOES2OPR1501
/wps/contenthandler/!ut/p/digest!JU1raYjUC6hYOv6-9va4uQ/pm/oid:--portletwindowid--@oid:Z6_KQ8CHJ01JG1N80A8O7E45I0OT3
/wps/contenthandler/!ut/p/digest!JU1raYjUC6hYOv6-9va4uQ/um/secure/currentuser/profile?expandRefs=true
פנה אלינו
אנו עומדים לשירותכם בכל נושא. אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.
לבקשת הנגשת מידע - ניתן לפנות למוקדי שירות הלקוחות בטלפון 2000* או באמצעות כתובות המייל המופיעות בעמוד מוקדי שירות לקוחות, או באמצעות מילוי הטופס מטה.
*שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה.
הישארו מעודכנים בחידושים האחרונים בתחום החיסכון הפנסיוני.
יש לאשר קבלת העדכונים ממנורה מבטחים
יש לבחור תחום אחד לפחות
ארעה שגיאה.
אנו מודים לך על פנייתך.
נציגינו ייצרו עמך קשר בהקדם.
באפשרותכם לקבל מידע ולבצע פעולות במגוון נושאים באתר המידע האישי בכל זמן ובכל מקום:
לכניסה/להרשמה - לחצו כאן.
למידע נוסף בנושא מידע אישי, לחץ כאן.
בנוסף, באפשרותכם לקבל מידע במגוון נושאים ללא צורך בכניסה למידע האישי:
בקשתך להירשם לשרות קבלת עדכונים ומידע שיווקי ממנורה מבטחים לא נקלטה.
Z7_KQ8CHJ01JOJHF0A8VEM7S8I2H7