לוגו קבוצת מנורה מבטחים
EN
X

לחצו כאן לביצוע חיפוש.

06.07.2025
  • מידע אישי
    • כניסה למידע האישי
    • הזדהות-דף הבית
    • שגיאה
    • עוד במידע אישי
  • ביטוח
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח דירה
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח רכב
    • ביטוח עסק
    • ביטוח תאונות אישיות
    • עוד בביטוח
  • פנסיה, חסכון והשתלמות
    • גמל והשתלמות
    • פנסיה
    • ביטוח וחסכון לשכירים ועצמאים
    • הנחיות למשיכת כספים (פדיון)
    • פוליסות חיסכון
    • מסלולים מותאמי גיל
    • עוד בפנסיה חסכון והשתלמות
  • תביעות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • תביעות חיים
    • תביעות בריאות ושיניים
    • תביעות פנסיה
    • תביעות דירה
    • תביעות עסקים
    • תביעות תאונות אישיות
    • תביעות רכב
    • תביעות גוף ביטוח חובה
    • חבויות
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • עוד בתביעות
  • שירות לקוחות
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • אמנות שירות
    • דוחות בקליק
    • סטטוס פניות
    • חסכון לכל ילד
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • עדכון פרטים אישיים
    • פוליסות ותקנונים
    • איתור רופאים
    • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
    • צירוף לביטוח
    • מחשבונים
    • תמיכה טכנית
    • שאלות ותשובות
    • אימות שוברי תשלום לדירות
    • טופס ייפוי כוח
    • מידע אישי
    • ביטול פוליסה קיימת
    • ניוזלטר
    • איסוף מידע סטטיסטי
    • חוק ה- FATCA
    • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
    • נגישות
    • ממונה על פניות הציבור
    • מילון מונחים
    • שירות בקליק
    • הקוד האתי
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • הודעה לציבור-הסכם פשרה
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
    • טפסים דיגיטליים לשירותך
    • עוד בשרות לקוחות
    • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
  • שירות עצמי
    • דוחות שנתיים ורבעוניים
    • חיפוש טפסים להורדה
    • עדכון פרטים אישיים במידע האישי
    • סטטוס תביעות רכב דירה
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • הגשת בקשה לפדיון פוליסת top finance
    • בדיקת צבירה - חיסכון לכל ילד
    • עוד בשירותים עצמיים
    • הזדהות
פנה אלינו
  • כניסה לפורטלים
English
לחצו כאן לביצוע חיפוש.
   
תביעות
תביעות חיים
אובדן כושר עבודה
  • בדיקת סטטוס תביעות
  • תביעות חיים
    • פטירה
    • נכות מתאונה
    • נכות מקצועית
    • אובדן כושר עבודה נבחר נוכחי
    • בדיקת סטטוס תביעה
  • תביעות בריאות ושיניים
  • תביעות פנסיה
  • תביעות דירה
  • תביעות עסקים
  • תביעות תאונות אישיות
  • תביעות רכב
  • תביעות גוף ביטוח חובה
  • חבויות
{}
Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J810I7

אובדן כושר עבודה


על מנת לאפשר לנו לטפל בתביעתכם ביעילות, נבקשכם למלא את השאלון המצ"ב ולצרף את המסמכים הרלבנטיים המפורטים בלשונית "הנחיות להגשת תביעה". 

(לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader. אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה- לחץ כאן).

 

באפשרותכם לצפות בסטטוס התביעות שהגשתם בחברתינו באזור המידע האישי.

רשומים למידע האישי? לחצו כאן לכניסה. עדיין לא רשומים? לחצו כאן להרשמה.  

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J810A4
  • הנחיות להגשת תביעה
  • הליך בירור ויישוב תביעות
  • מערכת כללים ליישוב תביעות

מה עליי לעשות?

  1. עליך לפנות לחברה ולהודיע על האירוע בכתב באמצעות טופס התביעה. באפשרותך להיעזר בסוכן הביטוח שלך.

  2. באפשרותך להגיש תביעה באופן דיגיטלי מהמחשב או מהטלפון הנייד שלך. לחץ כאן  

  3. בטופס התביעה, הנך מתבקש לבחור את אופן משלוח ההודעות בדבר מהלך הבירור בתביעתך. האפשרויות הקיימות הן דואר ישראל או דואר אלקטרוני (מייל מאובטח). אם לא תבחר את אופן הדיוור, ההודעות יישלחו בדואר ישראל. ככל שהינך מיוצג על ידי עורך דין, ההודעות יישלחו אליו. אם הנך מבקש לשלוח הודעות אלו באמצעות דואר אלקטרוני, אנא הקפד על מילוי כתובת המייל של עורך הדין.
  4. את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:
    • ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700. 
    • באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל tviotlife@menora.co.il    
    • באמצעות הדואר לכתובת:
      מנורה מבטחים ביטוח בע"מ
      מחלקת תביעות חיים
      ת.ד 927  
      ת"א 6100802
        
    • באמצעות פקס מספר 03-7608032
  5. עם קבלת פנייתך בחברה, יישלח אליך מכתב המציין את מספר התביעה ומספר הפוליסה הרלוונטית. מכתב זה יכלול את המידע אודות המסמכים החסרים והנחיות להמשך הבירור.


אילו מסמכים לצרף?

להלן הנחיות בכל הנוגע למסמכים ולמידע שיש להגיש לחברת הביטוח, על מנת שנוכל לטפל בתביעתך במהירות האפשרית ולשביעות רצונך.

  1. טופס ההודעה על תביעה במקרה של אובדן כושר עבודה , כולל את החלקים הבאים:
    • חלק א' - כולל את פרטיו האישיים של המבוטח וכן את פרטי מקרה הביטוח.
    • חלק ב' - “שאלון לרופא מטפל״ ימולא על ידי רופאו המטפל של המבוטח, ובו התייחסות למידע הרפואי על מקרה הביטוח.
    • חלק ג' - "טופס בקשת מידע רפואי וויתור סודיות״ ייחתם על ידי המבוטח ועל-ידי עד לחתימה.
    • חלק ד' - פרטי חשבון הבנק של המבוטח, לצורך העברת תשלום תגמולי הביטוח. יש לצרף העתק שיק מבוטל או אישור על חשבון בנק, לשם מניעת טעויות.
  2. במקביל למילוי טופס ההודעה על מקרה של אובדן כושר עבודה , יש להעביר לחברה את האישורים הבאים:
    • אישורים רפואיים
      • אישורים רפואיים על חופשת מחלה, לתקופות מוגדרות מרופא מקצועי או מרופא תעסוקתי מעבר לתום תקופת ההמתנה הנקובה בפוליסה.
      • סיכומי מחלה מבית החולים.
      • אם הוגשה תביעה למוסד לביטוח לאומי יש להעביר אישורים מהמוסד לביטוח לאומי והעתקי פרוטוקולים מלאים של הועדות הרפואיות שעברת. יש לציין כי אין בהחלטת המוסד לביטוח לאומי בכדי לקבוע את חבותנו בתביעה.
      • אישורים ממוסדות ממשלתיים כגון: משטרת ישראל, משרד הבטחון וכד' המעידים על נסיבות האירוע, אם קיימים.
    • אישורים על שכר/תקופת עבודה - מבוטח עצמאי
      • אישור רואה חשבון על הכנסה שנתית אחרונה מיגיעה אישית לפני קרות מקרה הביטוח.
      • אישור רואה חשבון המעיד כי המבוטח אינו מקבל שכר עבודה בתקופת אי הכושר הנטענת.
    • אישורים על שכר/תקופת עבודה - מבוטח שכיר
      • 12 תלושי שכר חודשיים אחרונים לפני קרות מקרה הביטוח או טופס 106.
    • אישורים על שכר/תקופת עבודה - אישור מהמעביד
      • אישור מהמעביד על מועד הפסקת עבודה, בציון גובה השכר המשולם על-ידי המעביד בתקופת אי-הכושר.
      • אישור מעביד על מועד החזרה לעבודה, במקרה והמבוטח חזר לעבודה מלאה או חלקית. במקרה של חזרה לעבודה חלקית, המעסיק יציין באישור את תקופת העבודה החלקית ואת היקף המשרה.
    • טופס 101 - מצ"ב קישור לטופס
      • בהתאם להנחיות רשות המיסים, כל מקבל קצבה נדרש למלא טופס 101 מידי שנה.
      • יש להקפיד ולמלא את כל הסעיפים הרלוונטיים בטופס. אם קיימת הכנסה נוספת, יש להצהיר על כך בסעיף ה' ולצרף תיאום מס לשנת המס הנוכחית, אשר יופנה לחברת "מנורה מבטחים ביטוח בע"מ".
      • את הטופס המלא יש לשלוח לפקס מספר 03-7608032 או באמצעות הדואר לכתובת מנורה מבטחים ביטוח בע"מ, עבור מחלקת תביעות ביטוח חיים, רחוב אלנבי 115, ת.ד 927 תל-אביב, מיקוד 6100802 או באמצעות כתובת המייל tviotlife@menoea.co.il. 
      • לתשומת ליבך, to לא יתקבל טופס 101 מלא וחתום, נאלץ לראותך כבעל הכנסה נוספת ולנכות מהפיצוי החודשי מס מקסימלי בשיעור 48%.
    • צילום תעודת זהות כולל הספח


ברצוננו להדגיש כי לאחר הגשת המסמכים שצויינו לעיל, עשויה החברה לדרוש פרטים ומסמכים נוספים לפי הצורך.

אנו מודים מראש על שיתוף הפעולה להשגת המידע והמסמכים האמורים לעיל לשם קידום הטיפול בתביעה.

טופס תביעה

 

מה יקרה בהמשך?

תוך 30 יום מהרגע שיהיה בידינו את כל הדרוש לבירור התביעה נודיע לך את החלטנו בתביעה. בכל מקרה של בעיה או שאלה, הנכם מוזמנים לפנות למוקד תביעות ביטוח חיים בטלפון 03-7107680.

להגשת ​בקשת ערעור על תביעה:  לחץ כאן. 

 

באיחוליי החלמה מהירה ובריאות שלמה!

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J810A6

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J810A7

מוקד תביעות חיים


טלפון2000*
פקס03-7608032
שעות פעילותימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
דוא''ל moked-health@menora.co.il
כתובתת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802

טפסים

דפי הסבר-הליך בירור ויישוב תביעות ביטוח חיים

טופס תביעה אובדן כושר עבודה

לשירותך

ספריית טפסים
פנה אלינו
מוקדי שירות
קבלת קהל
איתור סוכנים
ארכיון פוליסות ביטוח חיים
  • אודות
    אודות
  • נגישות
    נגישות
  • שאלות ותשובות
    שאלות ותשובות
  • קשרי משקיעים
    קשרי משקיעים
  • 2000*
    2000*
    2000*
    2000*
    • null

      null

      null

      null

      null

    Complementary Content
    • ${title}
    ${loading}
    • ${title}
    ${loading}
    ibmCfg.controllers.navigation true true true
    sharePage viewMorePage
    ibmCfg.controllers.navigation
    reorderPage
    true true
    wireInterface autoWiringManager