תביעות חיים |
באפשרותכם לצפות בסטטוס התביעות שהגשתם בחברתנו באזור המידע האישי.
באפשרותך להגיש תביעה באופן דיגיטלי מהמחשב או מהטלפון הנייד שלך. לחץ כאן
ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
בתביעות שנפתחו החל מה-31.03.2017 ניתן להעלות מסמכי תביעה חסרים דרך המידע האישי.
רשומים למידע האישי? לחצו כאן לכניסה. עדיין לא רשומים? לחצו כאן להרשמה.
במקרה של מות המבוטח , סכום הביטוח הקיים בחברתנו ישולם לזכאים לו על-פי תנאי הפוליסה, שברשות המבוטח. בעמוד זה תוכלו לקרוא את ההנחיות להגשת התביעה, לקבל הסבר על בירור ויישוב תביעות ואמנת השירות של החברה.
במקרה של תאונה, שהותירה נכות לצמיתות, המבוטחים יהיו זכאים לתשלום פיצוי חד-פעמי, בכפוף לאמור בתנאי הנספח והפוליסה, שברשות המבוטחים. בעמוד זה תוכלו לקרוא את ההנחיות להגשת התביעה, לקבל הסבר על בירור ויישוב תביעות ואמנת השירות של החברה.
במקרה של תאונה או מחלה, הגורמת לאי-כושר עבודה באופן צמית, המבוטחים יהיו זכאים לפיצוי חד-פעמי, בכפוף לאמור בתנאי הנספח והפוליסה שברשות המבוטחים. בעמוד זה תוכלו לקרוא את ההנחיות להגשת התביעה, לקבל הסבר על בירור ויישוב תביעות ואמנת השירות של החברה.
במקרה של תאונה או מחלה, הגורמת למבוטח לאי-כושר עבודה, המבוטחים יהיו זכאים לפיצוי חודשי ו/או לשחרור מתשלום הפרמיות, כל עוד יהיו מצויים באובדן כושר עבודה, בכפוף לאמור בתנאי הנספח והפוליסה שברשות המבוטח. בעמוד זה תוכלו לקרוא את ההנחיות להגשת התביעה, לקבל הסבר על בירור ויישוב תביעות ואמנת השירות של החברה.