לוגו קבוצת מנורה מבטחים
EN
X

לחצו כאן לביצוע חיפוש.

09.05.2025
  • מידע אישי
    • כניסה למידע האישי
    • הזדהות-דף הבית
    • שגיאה
    • עוד במידע אישי
  • ביטוח
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח דירה
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח רכב
    • ביטוח עסק
    • ביטוח תאונות אישיות
    • עוד בביטוח
  • פנסיה, חסכון והשתלמות
    • גמל והשתלמות
    • פנסיה
    • ביטוח וחסכון לשכירים ועצמאים
    • הנחיות למשיכת כספים (פדיון)
    • פוליסות חיסכון
    • מסלולים מותאמי גיל
    • עוד בפנסיה חסכון והשתלמות
  • תביעות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • תביעות חיים
    • תביעות בריאות ושיניים
    • תביעות פנסיה
    • תביעות דירה
    • תביעות עסקים
    • תביעות תאונות אישיות
    • תביעות רכב
    • תביעות גוף ביטוח חובה
    • חבויות
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • עוד בתביעות
  • שירות לקוחות
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • אמנות שירות
    • דוחות בקליק
    • סטטוס פניות
    • חסכון לכל ילד
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • עדכון פרטים אישיים
    • פוליסות ותקנונים
    • איתור רופאים
    • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
    • צירוף לביטוח
    • מחשבונים
    • תמיכה טכנית
    • שאלות ותשובות
    • אימות שוברי תשלום לדירות
    • טופס ייפוי כוח
    • מידע אישי
    • ביטול פוליסה קיימת
    • ניוזלטר
    • איסוף מידע סטטיסטי
    • חוק ה- FATCA
    • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
    • נגישות
    • ממונה על פניות הציבור
    • מילון מונחים
    • שירות בקליק
    • הקוד האתי
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • הודעה לציבור-הסכם פשרה
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
    • טפסים דיגיטליים לשירותך
    • עוד בשרות לקוחות
    • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
  • שירות עצמי
    • דוחות שנתיים ורבעוניים
    • חיפוש טפסים להורדה
    • עדכון פרטים אישיים במידע האישי
    • סטטוס תביעות רכב דירה
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • הגשת בקשה לפדיון פוליסת top finance
    • בדיקת צבירה - חיסכון לכל ילד
    • עוד בשירותים עצמיים
    • הזדהות
פנה אלינו
  • כניסה לפורטלים
English
לחצו כאן לביצוע חיפוש.
   
שירות לקוחות
שירות בקליק
{}
Z7_KQ8CHJ01JGD680ALN81PQD30L5
serviceInAclick2
/wps/contenthandler/!ut/p/digest!JU1raYjUC6hYOv6-9va4uQ/pm/oid:--portletwindowid--@oid:Z6_KQ8CHJ01J0DA60ALPMT4OA3OK0
/wps/contenthandler/!ut/p/digest!JU1raYjUC6hYOv6-9va4uQ/um/secure/currentuser/profile?expandRefs=true

שירות בקליק

באזור שירות בקליק תוכלו לקבל סטטוס לגבי פנייתכם בערוצי השירות של מנורה מבטחים, לקבל דוחות שונים של הנכסים שברשותכם ישירות לכתובת המייל וכן לצפות ביתרת הצבירה של ילדכם בקופת הגמל חיסכון לכל ילד המנוהלת במנורה מבטחים
הדוחות שלי

בעמוד "הדוחות שלי" תוכלו לצפות בדוחות של הנכסים שברשותכם בקבוצת מנורה מבטחים

הדוחות שלי
הפניות שלי

בעמוד "סטטוס הפניות שלי" תוכלו לראות את סטטוס פניותיכם ותביעותיכם בביטוח בריאות ופנסיה

הפניות שלי
חסכון לכל ילד

בעמוד "חיסכון לכל ילד" תוכלו לצפות ביתרת הצבירה של ילדכם בתכנית קופת הגמל חיסכון לכל ילד

חסכון לכל ילד

בחר פרמטרים לדיווח שנתי

שלח דו''ח במייל

הנתונים המופיעים בדוחות נועדו להצגה כללית בלבד. בכל מקרה של סתירה בין הנתונים המופיעים בדוח לבין הנתונים שברישומי החברה, יחייבו הנתונים שברישומי החברה בכפוף לתנאי הפוליסה ו/או התקנון הרלוונטיים ובהתאם להוראות הדין. מסך זה לא נועד להקנות לך זכויות בקרן הפנסיה/קופת גמל/קרן השתלמות/תכנית ביטוח וזכויותיך יקבעו לפי הנתונים המופיעים ברישומינו.לאחרונה נכנס לתוקף חוזר אוצר שמחייב חתימה על טופס הצטרפות כתנאי להצטרפות עמיתים חדשים לקרן הפנסיה/ההשתלמות/קופת הגמל, אלא אם ההצטרפות היא מכוח הסכם ברירת מחדל שהיה בתוקף ביום 13/03/2016. האתר עדיין בשלבי התאמה להוראות אלו ועל כן אין בנתונים המופיעים באתר ביחס למוצרים, שההצטרפות אליהם באמצעות המעסיק הייתה לאחר יום 13/03/2016, כדי להעיד על כך שתהליך ההצטרפות הושלם ושאת/ה עמית/ה במוצר שכזה.לתשומת לבך, במידה ובדוח המצורף לא נכללו כל ההפקדות שבוצעו בגינך בידי מעסיקך בשנת 2016, אנא קרא בעיון הודעה זו. בשנת 2016 נכנסו לתוקפן תקנות הקובעות כללים חדשים ומורכבים לגבי אופן הדיווח של מעסיקים למוצרים הפנסיוניים השונים (קרנות פנסיה, קופות ביטוח, קופות גמל וקרנות השתלמות לסוגיהן) אודות ההפקדות בגין עובדיהן. שינוי מורכב זה הביא, במקרים מסוימים, לעיכוב בקליטת הדיווחים בחשבונות העובדים במוצרים הפנסיוניים. אנו במנורה מבטחים פועלים בשיתוף פעולה עם המעסיקים והגורמים המדווחים השונים על מנת להשלים בהקדם האפשרי את הטיפול בעיכובים אלו. עם השלמת הטיפול, יירשמו ההפקדות בחשבונות העובדים לפי מועד הפקדתן המקורי, ללא פגיעה בזכויות העובד עקב העיכוב ברישום. אנו מתנצלים בפניך על העיכוב ומודים לך על ההבנה והסבלנות.
/wps/contenthandler/!ut/p/digest!JU1raYjUC6hYOv6-9va4uQ/pm/oid:--portletwindowid--@oid:Z6_KQ8CHJ01J0DA60ALPMT4OA3OK0
/wps/contenthandler/!ut/p/digest!JU1raYjUC6hYOv6-9va4uQ/um/secure/currentuser/profile?expandRefs=true

לא קיימות פניות פתוחות.

אין פניות להצגה
אירעה שגיאה ואין אפשרות להציג את הנתונים כעת. אנא התנתק והתחבר מחדש מאוחר יותר. אנו עומדים לרשותך בכל עת בטלפון 2000* , בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.

הנתונים המופיעים נועדו להצגה כללית בלבד. המידע המוצג לעיל אינו משקף את מלא המידע הקיים במערכת. בפוליסות בריאות המידע המוצג מתייחס למבוטח הראשי בפוליסה בלבד. לקבלת המידע המלא יש לפנות למוקד שירות הלקוחות. בכל מקרה של סתירה בין הנתונים המופיעים לבין הנתונים שברישומי החברה, יחייבו הנתונים שברישומי החברה במועד קרות האירוע הרלוונטי בכפוף לתנאי הפוליסה ו/או התקנון הרלוונטיים ובהתאם להוראות הדין. מסך זה לא נועד להקנות לך זכויות בקרן הפנסיה/ קופת גמל/ קרן השתלמות/תכנית ביטוח וזכויותיך יקבעו לפי הנתונים המופיעים ברישומינו.
/wps/contenthandler/!ut/p/digest!JU1raYjUC6hYOv6-9va4uQ/pm/oid:--portletwindowid--@oid:Z6_KQ8CHJ01J0DA60ALPMT4OA3OK0
/wps/contenthandler/!ut/p/digest!JU1raYjUC6hYOv6-9va4uQ/um/secure/currentuser/profile?expandRefs=true
???lightLoginMainTitleLegend???
המשך

היתרה נכונה לתאריך השערוך האחרון. היות שעדכון השערוך עשוי לקחת מספר ימים ייתכן שהיתרה המוצגת לעיל אינה משקפת את מלוא יתרתך בפועל. הנתונים המופיעים נועדו להצגה כללית בלבד ומתייחסים לחשבונות של ילדיך ב"מנורה מבטחים חסכון לכל ילד". המידע המוצג לעיל אינו משקף את מלא המידע הקיים במערכת. לקבלת המידע המלא יש לפנות למוקד שירות הלקוחות. בכל מקרה של סתירה בין הנתונים המופיעים לבין הנתונים שברישומי החברה, יחייבו הנתונים שברישומי החברה בכפוף לתנאי תקנון הקופה ובהתאם להוראות הדין. מסך זה לא נועד להקנות לך ולילדיך זכויות בקופת הגמל הנ"ל וזכויותיך יקבעו לפי הנתונים המופיעים ברישומינו.

המידע ניתן לאחר הזנת מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה של תעודת הזהות. 

המידע ניתן לאחר הזנת מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה של תעודת הזהות. 

כניסה לשירות בקליק
קוד אבטחת מידע
המשך
איפה קוד הרישום שלי?

קוד הרישום שלך מוטבע על גבי פוליסות בריאות וחיים* ועל גבי הדוח השנתי**

*הקוד מופיע בפוליסות שהונפקו החל מיום 20.11.2015
**הקוד יופיע בדוחות שנת 2015 שיונפקו החל מחודש מרץ 2016

 

איפה קוד הרישום שלי?

איפה תאריך הנפקת ת.ז. שלי?

יש להזין את תאריך הנפקת תעודת הזהות לצורך אימות זהות משיקולי אבטחת מידע והגנה על חשבונך (תאריך ההנפקה מופיע בחלקה התחתון של תעודת הזהות. בעלי תעודת זהות ביומטרית – אין להזין תאריך תוקף, אלא תאריך הנפקה בלבד).  

מצורפת דוגמא למיקום התאריך בתעודת זהות
איפה תאריך הנפקת ת.ז. שלי?

לקבלת מידעים אישיים נוספים, לרבות נתונים כספיים, הנכם מוזמנים להיכנס למידע האישי

לקבלת מידעים אישיים נוספים, לרבות נתונים כספיים, הנכם מוזמנים להיכנס למידע האישי

Z7_KQ8CHJ01JOOAD0QGKOF49B3B40
  • אודות
    אודות
  • נגישות
    נגישות
  • שאלות ותשובות
    שאלות ותשובות
  • קשרי משקיעים
    קשרי משקיעים
  • 2000*
    2000*
    2000*
    2000*
    • null

      null

      null

      null

      null

    Complementary Content
    • ${title}
    ${loading}
    • ${title}
    ${loading}
    ibmCfg.controllers.navigation true true true
    sharePage viewMorePage
    ibmCfg.controllers.navigation
    reorderPage
    true true
    wireInterface autoWiringManager