לוגו קבוצת מנורה מבטחים
EN
X

לחצו כאן לביצוע חיפוש.

11.05.2025
  • מידע אישי
    • כניסה למידע האישי
    • הזדהות-דף הבית
    • שגיאה
    • עוד במידע אישי
  • ביטוח
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח דירה
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח רכב
    • ביטוח עסק
    • ביטוח תאונות אישיות
    • עוד בביטוח
  • פנסיה, חסכון והשתלמות
    • גמל והשתלמות
    • פנסיה
    • ביטוח וחסכון לשכירים ועצמאים
    • הנחיות למשיכת כספים (פדיון)
    • פוליסות חיסכון
    • מסלולים מותאמי גיל
    • עוד בפנסיה חסכון והשתלמות
  • תביעות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • תביעות חיים
    • תביעות בריאות ושיניים
    • תביעות פנסיה
    • תביעות דירה
    • תביעות עסקים
    • תביעות תאונות אישיות
    • תביעות רכב
    • תביעות גוף ביטוח חובה
    • חבויות
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • עוד בתביעות
  • שירות לקוחות
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • אמנות שירות
    • דוחות בקליק
    • סטטוס פניות
    • חסכון לכל ילד
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • עדכון פרטים אישיים
    • פוליסות ותקנונים
    • איתור רופאים
    • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
    • צירוף לביטוח
    • מחשבונים
    • תמיכה טכנית
    • שאלות ותשובות
    • אימות שוברי תשלום לדירות
    • טופס ייפוי כוח
    • מידע אישי
    • ביטול פוליסה קיימת
    • ניוזלטר
    • איסוף מידע סטטיסטי
    • חוק ה- FATCA
    • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
    • נגישות
    • ממונה על פניות הציבור
    • מילון מונחים
    • שירות בקליק
    • הקוד האתי
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • הודעה לציבור-הסכם פשרה
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
    • טפסים דיגיטליים לשירותך
    • עוד בשרות לקוחות
    • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
  • שירות עצמי
    • דוחות שנתיים ורבעוניים
    • חיפוש טפסים להורדה
    • עדכון פרטים אישיים במידע האישי
    • סטטוס תביעות רכב דירה
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • הגשת בקשה לפדיון פוליסת top finance
    • בדיקת צבירה - חיסכון לכל ילד
    • עוד בשירותים עצמיים
    • הזדהות
פנה אלינו
  • כניסה לפורטלים
English
לחצו כאן לביצוע חיפוש.
   
שירות לקוחות
נגישות
  • פנה אלינו
  • מוקדי שירות לקוחות
  • אמנות שירות
  • דוחות בקליק
  • סטטוס פניות
  • חסכון לכל ילד
  • בדיקת סטטוס תביעות
  • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
  • עדכון פרטים אישיים
  • פוליסות ותקנונים
  • איתור רופאים
  • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
  • צירוף לביטוח
  • מחשבונים
  • תמיכה טכנית
  • שאלות ותשובות
  • אימות שוברי תשלום לדירות
  • טופס ייפוי כוח
  • ביטול פוליסה קיימת
  • ניוזלטר
  • איסוף מידע סטטיסטי
  • חוק ה- FATCA
  • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
  • נגישות נבחר נוכחי
  • ממונה על פניות הציבור
  • מילון מונחים
  • הקוד האתי
  • תנאי שימוש באתר
  • מדיניות פרטיות
  • הודעה לציבור-הסכם פשרה
  • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
  • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
  • טפסים דיגיטליים לשירותך
  • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
{}
Z7_KQ8CHJ01J85GF0ACP3TD5S22U6

הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים בע"מ


הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים בע"מ

 

חשוב לנו להעניק שירות שוויוני, מכבד ומקצועי לכלל לקוחותינו בכל החברות בקבוצת מנורה מבטחים בע"מ.

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו

מבצעים באופן שוטף סקירה מקיפה של כל יחידות השירות על מנת לוודא שהן עומדות בתקנות

ומאפשרות גישה מלאה לכל אדם.

 

הסדרי נגישות מבנים 

בסניף קבלת הקהל שלנו ברמת גן קיימות ההתאמות הבאות:

  • חניון נגיש: בחניון שנמצא ברחוב ז'בוטינסקי 33 רמת גן ישנן חניות נכים לרכב גבוה (עד 185 ס"מ).

  • גישה רציפה מהכניסה לבניין ומהחניון ועד לעמדה בה ניתן השירות.

  • המעליות נגישות.

  • אזור ההמתנה הונגש עם ריהוט מתאים.

  • עמדות השירות נגישות.

  • במודיעין ובעמדות השירות קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.

  • ניתנת עזרה במילוי טפסים לפי בקשה.

 

שירות נגיש

  • ניתן להיכנס עם חיות שירות.

  • פטור מתור ניתן למחזיקי תעודת נכה עם סעיף פטור מתור, מחזיקי תעודת נכה של משרד הביטחון ואזרחים ותיקים מעל גיל 80.

  • ניתן להסתייע במלווה אישי.

  • עובדינו עוברים הדרכות למתן שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות.

  • נתב השיחות במוקד השירות הונגש והוא כולל מידע הניתן בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוזיקת רקע.

  • אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 2000*, או בדואל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד מוקדי שירות לקוחות. אפשר גם לפנות אלינו באמצעות פנה אלינו.

  • לקבלת מידע בפורמטים נגישים ניתן לפנות אלינו באמצעות מוקד שירות הלקוחות: בטלפון 2000*, בדואל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד מוקדי שירות לקוחות או באמצעות פנה אלינו.

 

נגישות באינטרנט

אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשת אתר הקבוצה על מנת להפוך את שירותי האינטרנט שלנו לזמינים עבור כולם.

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

  • האתר מותאם לגלישה במכשירים ניידים (טלפונים חכמים וטאבלטים) ובמחשבים נייחים/ניידים.

  • האתר נבדק לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox.

  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט

  • אם נתקלתם באתר בקובץ שאינו נגיש, נשמח לעמוד לרשותכם לצורך הנגשת המסמכים הדרושים לכם. באפשרותכם לפנות למוקדי שירות הלקוחות שלנו בטלפון 2000*, באמצעות כתובות המייל המופיעות בעמוד מוקדי שירות לקוחות, או באמצעות  פנה אלינו.

 

רכזי נגישות – אופן התקשרות

אנו פועלים באופן שוטף כדי לשפר את הנגישות בקבוצת מנורה מבטחים בע"מ. אם יש לכם בקשות או שאלות בנושאי נגישות, אל תהססו לפנות אלינו:

  • ליאור טהורי ושלי סער בכתובת המייל negishut@menoramivt.co.il

  • משרדינו יושבים בבניין מנורה מבטחים, רח' ז'בוינסקי 23 רמת גן.

  • הטלפון של ליאור : 03-7553948

  • הטלפון של שלי :   03-7107855


 

 


  • אודות
    אודות
  • נגישות
    נגישות
  • שאלות ותשובות
    שאלות ותשובות
  • קשרי משקיעים
    קשרי משקיעים
  • 2000*
    2000*
    2000*
    2000*
    • null

      null

      null

      null

      null

    Complementary Content
    • ${title}
    ${loading}
    • ${title}
    ${loading}
    ibmCfg.controllers.navigation true true true
    sharePage viewMorePage
    ibmCfg.controllers.navigation
    reorderPage
    true true
    wireInterface autoWiringManager