נזקי מים |
אירע נזק מים לרכושך? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה- לחץ כאן
מה עלי לעשות?
בקרות אירוע מסוג נזק מים, יהיה עלייך לעיין בפוליסת הביטוח שלך, על מנת לברר מהו סוג הכיסוי אותו רכשת.
בחברתנו קיימים מספר כיסויים אפשריים עבור נזקי מים, כמפורט להלן:
- פניה לחברת שחר או פמי או ש.כ.ל:
כאשר מדובר בנזק מים אשר נגרם לרכושך, יש לבדוק בדף הרשימה המצורף לפוליסת הביטוח שלך את סוג הכיסוי אשר נרכש על ידך במועד עשיית הביטוח.
אם נרכש כיסוי לנזק מים ע״י ספק נצרת שהוא אחד מהבאים: חברת שחר נזקי צנרת, חברת פמי או חברת ש.כ.ל, יבוצע התיקון אך ורק באמצעות החברה ששמה מפורט בדף הרשימה של הפוליסה.
לפיכך, במידה וקיים כיסוי לנזק מים אצל אחד מספקי הצנרת המפורטים לעיל, יש לפנות באופן מיידי אל המוקד שלהם ולדווח להם אודות האירוע:
חברת שחר נקי צנרת - 5420*
חברת פמי - 03-9535660
חברת ש.כ.ל - 8888*
מייד עם פתיחת התביעה אצלם, תדאג חברת שחר או פמי או ש.כ.ל לשלוח שרברב אל מקום האירוע והטיפול בתביעתך יבוצע על ידם.
יודגש כי לא יינתן כיסוי ביטוחי לאירוע אשר התיקון בגינו בוצע ע"י בעל מקצוע פרטי. - פנייה למינוי שרברב הסדר:
בהתאם לתיקון הוראות החוזר המאוחד בענף ביטוח דירה, באפשרותך לבחור חברת שרברבים מתוך רשימת שרברבים בהסדר . לצורך בחירת השרברב יש לפנות באופן מיידי אל מוקד חברתנו ולדווח על האירוע בטלפונים הבאים: 9042* או 072-2707779. - מסמכים שיש להעביר במקרה של כיסוי לשרברב הסדר:
- טופס תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו, לרבות דרישה בכתב.
- אם מדובר בתביעה צד ג'- אישור אי הגשה מהחברה המבטחת (במידה וקיימת).
- טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. אם המבוטח הינו חברה בע״מ -יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה.
- פנייה להחזר הוצאות בגין שרברב פרטי:
במידה ונרכש כיסוי לתיקון נזקי מים באמצעות שרברב פרטי, יש לפנות למוקד הטלפוני של חברתנו בטלפון 2000*. עם קבלת הדיווח, יישלח שמאי למקום האירוע.
מסמכים שיש להעביר במקרה של כיסוי לשרברב פרטי:
- טופס תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו, לרבות דרישה בכתב.
- הצעות מחיר/אסמכתאות בדבר תיקון הנזק, לרבות ציון מועד פירעון התשלום.
- דו״ח סקר אחרון אליו כפופה הפוליסה, במידה וקיים.
- בהיעדר סקר - קבלות רכישה של הרכוש הניזוק או אסמכתאות בדבר שווי הרכוש שניזוק.
- אישור אי הגשה במידה ויש למבנה הניזוק גם פוליסת מבנה וגם פוליסת משכנתא.
- טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. אם המבוטח הינו חברה בע״מ - יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה.
את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:
- ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
- באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל t-prat@menora.co.il
- באמצעות פקס 03-5663969.
- באמצעות הדואר לכתובת:
מנורה חברה לביטוח בע"מ
מחלקת תביעות דירה ורכוש
רח' אלנבי 115 ת.ד 927
ת"א 6100802
מה יקרה בהמשך?
התיישנות:
עפ"י חוק חוזה הביטוח, התשמ"א 1981, תקופת ההתיישנות של תביעת מבוטח לתגמולי ביטוח היא 3 שנים ממועד קרות מקרה הביטוח. עצירת מרוץ ההתיישנות מתקיימת רק ע"י הגשת תביעה לבית משפט.
יצירת קשר
לחברתנו מוקד טלפוני הממוקם במטה החברה בתל-אביב. המוקד מספק מידע בקשר לטיפול בתביעה ועדכון בנוגע לשלב בו התביעה נמצאת.
המוקד פועל בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00, בימי ו', ערבי חג וחוה"מ בין השעות 8:00-12:00. מספר הטלפון של המוקד: 2000*.
באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא, בין היתר, מעקב אחר התביעה ופירוט השלב בו נמצא הטיפול בתביעתך. לבדיקת סטטוס תביעתך.
האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.
מוקד רכב ורכוש
טלפון | *2000 |
פקס | 03-5663969 או 03-7604033 |
שעות פעילות | ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 |
דוא''ל | merkazd@menora.co.il |
כתובת | ת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802 |