לוגו קבוצת מנורה מבטחים
EN
X

לחצו כאן לביצוע חיפוש.

11.05.2025
  • מידע אישי
    • כניסה למידע האישי
    • הזדהות-דף הבית
    • שגיאה
    • עוד במידע אישי
  • ביטוח
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח דירה
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח רכב
    • ביטוח עסק
    • ביטוח תאונות אישיות
    • עוד בביטוח
  • פנסיה, חסכון והשתלמות
    • גמל והשתלמות
    • פנסיה
    • ביטוח וחסכון לשכירים ועצמאים
    • הנחיות למשיכת כספים (פדיון)
    • פוליסות חיסכון
    • מסלולים מותאמי גיל
    • עוד בפנסיה חסכון והשתלמות
  • תביעות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • תביעות חיים
    • תביעות בריאות ושיניים
    • תביעות פנסיה
    • תביעות דירה
    • תביעות עסקים
    • תביעות תאונות אישיות
    • תביעות רכב
    • תביעות גוף ביטוח חובה
    • חבויות
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • עוד בתביעות
  • שירות לקוחות
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • אמנות שירות
    • דוחות בקליק
    • סטטוס פניות
    • חסכון לכל ילד
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • עדכון פרטים אישיים
    • פוליסות ותקנונים
    • איתור רופאים
    • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
    • צירוף לביטוח
    • מחשבונים
    • תמיכה טכנית
    • שאלות ותשובות
    • אימות שוברי תשלום לדירות
    • טופס ייפוי כוח
    • מידע אישי
    • ביטול פוליסה קיימת
    • ניוזלטר
    • איסוף מידע סטטיסטי
    • חוק ה- FATCA
    • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
    • נגישות
    • ממונה על פניות הציבור
    • מילון מונחים
    • שירות בקליק
    • הקוד האתי
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • הודעה לציבור-הסכם פשרה
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
    • טפסים דיגיטליים לשירותך
    • עוד בשרות לקוחות
    • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
  • שירות עצמי
    • דוחות שנתיים ורבעוניים
    • חיפוש טפסים להורדה
    • עדכון פרטים אישיים במידע האישי
    • סטטוס תביעות רכב דירה
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • הגשת בקשה לפדיון פוליסת top finance
    • בדיקת צבירה - חיסכון לכל ילד
    • עוד בשירותים עצמיים
    • הזדהות
פנה אלינו
  • כניסה לפורטלים
English
לחצו כאן לביצוע חיפוש.
   
תביעות
תביעות דירה
נזק למבוטח
נזקי מים
  • בדיקת סטטוס תביעות
  • תביעות חיים
  • תביעות בריאות ושיניים
  • תביעות פנסיה
  • תביעות דירה
    • נזק למבוטח
      • פריצה וגניבה
      • נזקי טבע
      • נזקי מים נבחר נוכחי
      • שריפה
      • נזק שנגרם על ידי צד ג
    • נזק לצד ג
      • נזק תאונתי למבנה ו/או תכולה
      • נזק לצד ג' (גוף)
    • בדיקת סטטוס תביעת דירה
  • תביעות עסקים
  • תביעות תאונות אישיות
  • תביעות רכב
  • תביעות גוף ביטוח חובה
  • חבויות
{}
Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J81SM2

נזקי מים


אירע נזק מים לרכושך? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.

לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה- לחץ כאן

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J81SM1
  • הנחיות להגשת תביעה
  • דפי הסבר
  • כללים
  • רשימת שרברבים בהסדר

מה עלי לעשות?

בקרות אירוע מסוג נזק מים, יהיה עלייך לעיין בפוליסת הביטוח שלך, על מנת לברר מהו סוג הכיסוי אותו רכשת. 

בחברתנו קיימים מספר כיסויים אפשריים עבור נזקי מים, כמפורט להלן:

  1. פניה לחברת שחר או פמי או ש.כ.ל:
    כאשר מדובר בנזק מים אשר נגרם לרכושך, יש לבדוק בדף הרשימה המצורף לפוליסת הביטוח שלך את סוג הכיסוי אשר נרכש על ידך במועד עשיית הביטוח. 
    אם  נרכש כיסוי לנזק מים  ע״י ספק נצרת שהוא אחד מהבאים: חברת שחר נזקי צנרת, חברת פמי או חברת ש.כ.ל, יבוצע התיקון אך ורק באמצעות החברה ששמה מפורט בדף הרשימה של הפוליסה.
    לפיכך, במידה וקיים כיסוי לנזק מים אצל אחד מספקי הצנרת המפורטים לעיל, יש לפנות באופן מיידי אל המוקד שלהם ולדווח להם אודות האירוע:
    חברת שחר נקי צנרת - 5420*
    חברת פמי - 03-9535660
    חברת ש.כ.ל - 8888* 
    מייד עם פתיחת התביעה אצלם, תדאג חברת שחר או פמי או ש.כ.ל לשלוח שרברב אל מקום האירוע והטיפול בתביעתך יבוצע על ידם.
    יודגש כי לא יינתן כיסוי ביטוחי לאירוע אשר התיקון בגינו בוצע ע"י בעל מקצוע פרטי. 
  2. פנייה למינוי שרברב הסדר:
    בהתאם לתיקון הוראות החוזר המאוחד בענף ביטוח דירה, באפשרותך לבחור חברת שרברבים מתוך רשימת שרברבים בהסדר . לצורך בחירת השרברב יש לפנות באופן מיידי אל מוקד חברתנו ולדווח על האירוע בטלפונים הבאים: 9042* או  072-2707779. 
  3. מסמכים שיש להעביר במקרה של כיסוי לשרברב הסדר: 
    • טופס תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו, לרבות דרישה בכתב. ​
    • אם מדובר בתביעה צד ג'- אישור אי הגשה מהחברה המבטחת (במידה וקיימת). 
    • טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. אם המבוטח הינו חברה בע״מ -יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה. 
  4. פנייה להחזר הוצאות בגין שרברב פרטי:
    במידה ונרכש כיסוי לתיקון נזקי מים באמצעות שרברב פרטי, יש לפנות למוקד הטלפוני של  חברתנו בטלפון 2000*. עם קבלת הדיווח, יישלח שמאי למקום האירוע. 
    מסמכים שיש להעביר במקרה של כיסוי לשרברב פרטי:
  • טופס תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו, לרבות דרישה בכתב. 
  • הצעות מחיר/אסמכתאות בדבר תיקון הנזק, לרבות ציון מועד פירעון התשלום.
  • דו״ח סקר אחרון אליו כפופה הפוליסה, במידה וקיים.
  • בהיעדר סקר - קבלות רכישה של הרכוש הניזוק או אסמכתאות בדבר שווי הרכוש שניזוק.
  • אישור אי הגשה במידה ויש למבנה הניזוק גם פוליסת מבנה וגם פוליסת משכנתא.
  • טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. אם המבוטח הינו חברה בע״מ - יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה. 

 

את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:

  • ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700. 
  • באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל t-prat@menora.co.il
  • באמצעות פקס 03-5663969. 
  • באמצעות הדואר לכתובת:  
    מנורה חברה לביטוח בע"מ
    מחלקת תביעות דירה ורכוש
    רח' אלנבי 115 ת.ד 927  
    ת"א 6100802


מה יקרה בהמשך? 

התיישנות:

עפ"י חוק חוזה הביטוח, התשמ"א 1981, תקופת ההתיישנות של תביעת מבוטח לתגמולי ביטוח היא 3 שנים ממועד קרות מקרה הביטוח. עצירת מרוץ ההתיישנות מתקיימת רק ע"י הגשת תביעה לבית משפט. 
 

יצירת קשר

לחברתנו מוקד טלפוני הממוקם במטה החברה בתל-אביב. המוקד מספק מידע בקשר לטיפול בתביעה ועדכון בנוגע לשלב בו התביעה נמצאת.


המוקד פועל בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00, בימי ו', ערבי חג וחוה"מ בין השעות 8:00-12:00. מספר הטלפון של המוקד: 2000*.


באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא, בין היתר, מעקב אחר התביעה ופירוט השלב בו נמצא הטיפול בתביעתך. לבדיקת סטטוס תביעתך. 

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J81SM3

האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J81SE2

מוקד רכב ורכוש


טלפון*2000
פקס03-5663969 או 03-7604033
שעות פעילותימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00
דוא''ל merkazd@menora.co.il
כתובתת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802

טפסים

טופס הודעה על תביעה פוליסת רכוש

פרטי חשבון בנק

לשירותך

בדיקת סטטוס תביעת דירה
ספריית טפסים
פנה אלינו
מוקדי שירות
קבלת קהל
איתור שירותי דירה
ארכיון פוליסות ביטוח דירה
שאלות ותשובות
  • אודות
    אודות
  • נגישות
    נגישות
  • שאלות ותשובות
    שאלות ותשובות
  • קשרי משקיעים
    קשרי משקיעים
  • 2000*
    2000*
    2000*
    2000*
    • null

      null

      null

      null

      null

    Complementary Content
    • ${title}
    ${loading}
    • ${title}
    ${loading}
    ibmCfg.controllers.navigation true true true
    sharePage viewMorePage
    ibmCfg.controllers.navigation
    reorderPage
    true true
    wireInterface autoWiringManager