תביעות דירה |
בתביעות שנפתחו החל מה-31.03.2017 ניתן להעלות מסמכי תביעה חסרים דרך המידע האישי.
רשומים למידע האישי? לחצו כאן לכניסה. עדיין לא רשומים? לחצו כאן להרשמה.
אירעה פריצה או גניבה ונגרם נזק ו/או רכושך נגנב? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו.
יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
אירעו נזקי טבע לך ו/או לרכושך? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
אירע נזק מים לרכושך? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
פרצה שריפה ונגרם נזק לך ו/או לרכושך? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
אירע לך ו/או לרכושך נזק על ידי צד שלישי? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. יש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
נגרם לך נזק גוף עת התארחת או עבדת בדירה המבוטחת במנורה מבטחים? כיצד לנהוג.
מעוניין לבדוק את סטטוס תביעת הדירה שלך במנורה (לרבות צד ג')? כנס לכאן.
מרכז דיווח - תאונות, רכב ורכוש
טלפון | *2000 |
פקס | 03-7602085 |
שעות פעילות | ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 |
דוא''ל | merkazd@menora.co.il |
כתובת | ת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802 |