מפרט השירות למעסיק |
לא משנה מה הגודל של העסק שלך, יש לנו שירות בדיוק במידה שלך
לא משנה מה הגודל של העסק שלך, אנחנו יודעים לתפור לך מערך שירותים מדויק. מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ מעמידה לרשות לקוחותיה העסקיים מגוון פתרונות שירות ותפעול בהתאם לגודל העסק וצרכיו, ומציעה מנעד רחב של פתרונות שירות לכלל המועסקים כך שאתם יודעים גם שהעובדים שלכם נהנים מתנאים איכותיים וגם שהאינטרסים שלכם נשמרים.
בכדי שנוכל לספק לכלל לקוחותינו העסקיים את השירותים להם הם זקוקים, תוך התאמת מערך הפתרונות לצרכי העסק הספציפיים, פיתחנו כלים ייחודים המאפשרים התנהלות ידידותית, נוחה ומהירה.
החטיבה העסקית
החטיבה העסקית מרכזת את מגוון השירותים שמנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ מעניקה למעסיקים, עובדים ועמיתים.
- החטיבות העסקיות של מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ פרושות בכל הארץ וממוקמות בחמישה מרכזי פעילות: חיפה והצפון, דן והשרון, מרכז והשפלה, ירושלים והנגב והדרום. הפריסה הארצית הרחבה מקלה על העובד לקבל שירות מלא בפגישות פורנטליות בכל לשכת שירות אליה יגיע.
- לכל חטיבה מספר לשכות שירות לקבלת קהל ומתן שירות לעמיתים ולעובדים, מנהלי לקוחות עסקיים הפועלים אל מול המעסיקים המשויכים לחטיבה ומערך בק אופיס לתפעול השוטף.
לאיתור החטיבה העסקית הקרובה למקום עבודתך
דסק המעסיקים - אנשי הקשר שלך בחטיבה העסקית
בכל חטיבה עסקית הוקם דסק מעסיקים הנותן למעסיקים מענה מקצועי וזמין לפניותיהם במגוון ערוצים - מייל, פקס או טלפון. בדסק המעסיקים ניתן לבצע בירורים שונים, להפיק דוחות פיצויים, לקבל אישורים לטופס 161, לעקוב אחר הפקדות, להסדיר תשלום ולצרף עובדים חדשים.
לאיתור החטיבה העסקית הקרובה למקום עבודתך
מנהל תיק לקוחות - מומחה פנסיה
מנורה מבטחים מעמידה לרשותך מערך מנהלי לקוחות מיומנים ובעלי ניסיון, המעניקים שירות מקצועי, מהימן וזמין במקום העבודה, הן למעסיק והן לעובד.
- מענה מקצועי לכל פניה ושאלה מהמעסיק ומעובדיו.
- ליווי מקצועי של המעסיק בקליטת ועזיבת עובדים.
- עזרה וליווי באירועי פנסיה - פרישה, נכות עובד או פטירה.
- מעקב שוטף בכל הנוגע לנושא הגביה .
- בחינת ההסדר הפנסיוני של המעסיק ועובדיו במנורה מבטחים, מהיבט המוצר והתנאים המסחריים, בשלל המוצרים הפנסיונים.
- הסבר על שינויי חקיקה בתחום החיסכון הפנסיוני, תקנון מנורה מבטחים פנסיה וגמל ועוד.
פורטל המידע למעסיק - מרחב פעולה עצמאי
פורטל המידע למעסיק הוקם עבור הלקוחות העסקיים של מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ במטרה להעניק להם מרחב פעולה עצמאי וידידותי, בזמן תגובה מינימאלי, ללא תיווך החטיבה ומנהל תיקי לקוחות.
- ההתחברות אפשרית מכל מחשב באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית.
- באפשרות המעסיק לצפות לעקוב אחר ההפקדות שביצע לעובדיו באמצעות "קיוסק המידע לעמית".
- באמצעות הפורטל ניתן לקבל מידע שוטף ועדכני, להפיק דוחות ולהוריד ולמלא טפסים.
- הפקת טופס 161 מעודכן לעובדים, טופס 161א' ואישור פיצויים אישי באופן עצמאי.
- מבטחים TOP - מאפשר למעסיק לדווח ואף לשלם את הפרמיה החודשית עבור עובדיו, לדווח על עובדים חדשים לבצע תשלומים ותיקון רשימות.
- קבלת מידע על קופות הגמל וקרנות השתלמות במנורה מבטחים פנסיה וגמל.
לפרטים נוספים אודות פורטל המעסיק
שירות לעובדי המעסיק
בכדי שכל מעסיק יוכל לספק לעובדיו מענה פנסיוני מקיף ואיכותי, מעמידה מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ מספר גורמים מקצועיים המאפשרים לכל עובד לקבל מענה מקצועי ומקיף:
איך מצטרפים למנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ?
- צירוף עובד נוסף לקרן הפנסיה? כנס לכאן או פנה לחטיבה העסקית
- מעסיק חדש המעוניין להצטרף? כנס למערכת פורטל מעסיקים.
- או פנה לסוכן הביטוח שלך במנורה מבטחים
מוקד פנסיה
טלפון | 2000* |
פקס | 03-5480297 |
שעות פעילות | 8:00-16:00 |
דוא''ל | pensia@menoramivt.co.il |
כתובת | ת.ד 3507 רמת גן 5213603 |
הרשמה לניוזלטר
הישארו מעודכנים בחידושים האחרונים בתחום החיסכון הפנסיוני.