עדכון פרטים אישיים |
לקוחות מנורה מבטחים יכולים לעדכן את פרטי ההתקשרות שלהם כגון: כתובת, דואר אלקטרוני וטלפון נייד. פרטים אלו ישמשו אתכם בקבלת מידע בכל פניה למוקדי השירות של הקבוצה.
לבחירתכם, את עדכון פרטיכם ניתן לבצע באחד מהערוצים הבאים:
- אתר המידע האישי :
באתר המידע האישי תוכלו בכמה צעדים פשוטים לעדכן את פרטי ההתקשרות שלכם במנורה מבטחים. לחץ לביצוע עדכון פרטים אישיים באמצעות המידע האישי.
הפרטים אותם תבקשו לשנות יעודכנו בכלל מערכות מנורה מבטחים לכל המוצרים שברשותכם, כיממה לאחר הגשת הבקשה. בנוסף, הפרטים שתזינו במסך זה יעודכנו בכלל קוויי העסקים (ביטוח, פנסיה, גמל והשתלמות).
מעוניינים לעדכן את פרטיכם באמצעות האתר האישי? יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:- יש לבצע כניסה לאתר המידע האישי על ידי הקשה של המספר המזהה והסיסמא.
- לאחר הכניסה למידע האישי, יש לבחור ב"עדכון פרטים אישיים והעדפות" הנמצא בסרגל הימני בכל עמוד באתר המידע האישי.
- במסך יש לעדכן את הפרטים האישיים. בחלק השני יופיעו הצהרות והסכמות:
- תחילה, יש לקרוא את התנאים המשפטיים ומדיניות הפרטיות של אתר המידע האישי ולסמן V להסכמה.
- לאחר מכן, ניתן לסמן V על מנת לאשר ביצוע פעולות מהותיות באמצעות אתר המידע האישי.
- ניתן לאשר קבלה/הסרה של מידע שיווקי וקבלת דוחות באמצעות הדוא"ל.
- ניתן לאשר האם ברצונכם לקבל מסמכים והודעות במידע האישי (רלוונטי למבוטחי הביטוח).
- לבסוף, ניתן לאשר האם ברצונכם לקבל מסמכים והודעות לדואר האלקטרוני במקום באמצעות הדואר (רלוונטי לעמיתי פנסיה וגמל).
- בסיום, יש ללחוץ על "שמור פרטי התקשרות" בכדי לשמור את השינויים.
- לאחר האישור, הפרטים אותם ביקשתם לשנות, יעודכנו בכלל מערכות מנורה מבטחים, לכל המוצרים שברשותכם, כיממה לאחר הגשת הבקשה.
- מוקדי השירות של מנורה מבטחים:
- ביטוח - ניתן לבצע את העדכון באמצעות נציגי מוקדי השירות בטלפון 2000* בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00. הפרטים אותם תבקשו לעדכן יעודכנו לכל קו עסקים בנפרד (ביטוח חיים, ביטוח בריאות). לעדכון הפרטים בקו עסקים ביטוח כללי (אלמנטרי), יש לפנות לסוכן הביטוח.
- פנסיה וגמל - ניתן לבצע את עדכון פרטי ההתקשרות באמצעות נציגי מוקדי השירות בטלפון 2000* בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00. העדכון יבוצע עבור כל קו עסקים בנפרד (פנסיה, גמל והשתלמות).
- ממשק עדכון פרטים ללקוחות פנסיה וגמל בלבד:
באפשרותכם לעדכן את פרטיכם בקופות הגמל, קרנות ההשתלמות וקרן הפנסיה שלכם במנורה מבטחים, באמצעות אתר האינטרנט. לצורך אימות הפניה יש להזין את מספר תעודת הזהות בתשע ספרות ותאריך ההנפקה של תעודת הזהות. לכניסה לעדכון הפרטים לחץ כאן.
בכל שאלה, מוקד האינטרנט עומד לרשותכם בטלפון: 03-7108900 , בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, או באמצעות פנה אלינו.