מוקדי שירות לקוחות |
מוקד קבוצת מנורה מבטחים 2000*
בעת הפנייה הטלפונית יש להצטייד בתאריך הנפקת ת.ז של מבקש השירות ו/או בעל הפוליסה, מספר פוליסה ואמצעי תשלום, לפי העניין.
לתשובות לשאלות נפוצות, לחצו כאן.
באפשרותכם לקבל מידע ולבצע פעולות במגוון נושאים באתר המידע האישי ללא המתנה לנציג שירות:
- לקבלת הסבר על המידע האישי (איזה מידע ניתן לראות באתר? אילו פעולות ניתן לבצע דרך האתר? כיצד להירשם למידע האישי? ועוד), לחצו כאן.
- אם הנכם רשומים למידע האישי, לחצו כאן לכניסה.
- אם טרם נרשמתם למידע האישי, לחצו כאן להרשמה.
בנוסף, באפשרותכם לקבל מידע במספר נושאים ללא צורך בכניסה למידע האישי:
- לבדיקת סטטוס תביעתכם בנושאי רכב, דירה ותאונות אישיות, לחצו כאן.
- לקבלת דוחות לכתובת המייל שלכם, לחצו כאן (יש להצטייד בתאריך הנפקה).
- לבדיקת סטטוס הפניות והתביעות שלכם בביטוח בריאות ופנסיה, לחצו כאן (יש להצטייד בתאריך הנפקה).
לבקשת הנגשת מידע-ניתן לפנות למוקדי שירות הלקוחות בטלפון 2000* או באמצעות כתובות המייל המופיעות בעמוד זה או באמצעות "פנה אלינו".
אזהרה
לא נמצא תוכן עבור: portal site/z6_000000000000000000000000a0/z6_kq8chj01joqae0agemmnub00g1/z6_kq8chj01jg7ma0ag75ak012060/z6_kq8chj01jg1n80a8o7e45i0o35/static/img/pauseProgressNotifL.png