לוגו קבוצת מנורה מבטחים
EN
X

לחצו כאן לביצוע חיפוש.

11.05.2025
  • מידע אישי
    • כניסה למידע האישי
    • הזדהות-דף הבית
    • שגיאה
    • עוד במידע אישי
  • ביטוח
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח דירה
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח רכב
    • ביטוח עסק
    • ביטוח תאונות אישיות
    • עוד בביטוח
  • פנסיה, חסכון והשתלמות
    • גמל והשתלמות
    • פנסיה
    • ביטוח וחסכון לשכירים ועצמאים
    • הנחיות למשיכת כספים (פדיון)
    • פוליסות חיסכון
    • מסלולים מותאמי גיל
    • עוד בפנסיה חסכון והשתלמות
  • תביעות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • תביעות חיים
    • תביעות בריאות ושיניים
    • תביעות פנסיה
    • תביעות דירה
    • תביעות עסקים
    • תביעות תאונות אישיות
    • תביעות רכב
    • תביעות גוף ביטוח חובה
    • חבויות
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • עוד בתביעות
  • שירות לקוחות
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • אמנות שירות
    • דוחות בקליק
    • סטטוס פניות
    • חסכון לכל ילד
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • עדכון פרטים אישיים
    • פוליסות ותקנונים
    • איתור רופאים
    • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
    • צירוף לביטוח
    • מחשבונים
    • תמיכה טכנית
    • שאלות ותשובות
    • אימות שוברי תשלום לדירות
    • טופס ייפוי כוח
    • מידע אישי
    • ביטול פוליסה קיימת
    • ניוזלטר
    • איסוף מידע סטטיסטי
    • חוק ה- FATCA
    • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
    • נגישות
    • ממונה על פניות הציבור
    • מילון מונחים
    • שירות בקליק
    • הקוד האתי
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • הודעה לציבור-הסכם פשרה
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
    • טפסים דיגיטליים לשירותך
    • עוד בשרות לקוחות
    • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
  • שירות עצמי
    • דוחות שנתיים ורבעוניים
    • חיפוש טפסים להורדה
    • עדכון פרטים אישיים במידע האישי
    • סטטוס תביעות רכב דירה
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • הגשת בקשה לפדיון פוליסת top finance
    • בדיקת צבירה - חיסכון לכל ילד
    • עוד בשירותים עצמיים
    • הזדהות
פנה אלינו
  • כניסה לפורטלים
English
לחצו כאן לביצוע חיפוש.
   
שירות לקוחות
עדכון פרטים אישיים
  • פנה אלינו
  • מוקדי שירות לקוחות
  • אמנות שירות
  • דוחות בקליק
  • סטטוס פניות
  • חסכון לכל ילד
  • בדיקת סטטוס תביעות
  • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
  • עדכון פרטים אישיים נבחר נוכחי
  • פוליסות ותקנונים
  • איתור רופאים
  • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
  • צירוף לביטוח
  • מחשבונים
  • תמיכה טכנית
  • שאלות ותשובות
  • אימות שוברי תשלום לדירות
  • טופס ייפוי כוח
  • ביטול פוליסה קיימת
  • ניוזלטר
  • איסוף מידע סטטיסטי
  • חוק ה- FATCA
  • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
  • נגישות
  • ממונה על פניות הציבור
  • מילון מונחים
  • הקוד האתי
  • תנאי שימוש באתר
  • מדיניות פרטיות
  • הודעה לציבור-הסכם פשרה
  • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
  • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
  • טפסים דיגיטליים לשירותך
  • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
{}
Z7_KQ8CHJ01J0T790AHLM44F724K6

עדכון פרטים אישיים


Z7_KQ8CHJ01J0T790AHLM44F724K5

לקוחות מנורה מבטחים יכולים לעדכן את פרטי ההתקשרות שלהם כגון: כתובת, דואר אלקטרוני וטלפון נייד. פרטים אלו ישמשו אתכם בקבלת מידע בכל פניה למוקדי השירות של הקבוצה.

לבחירתכם, את עדכון פרטיכם ניתן לבצע באחד מהערוצים הבאים:
 

  1. אתר המידע האישי :
    באתר המידע האישי תוכלו בכמה צעדים פשוטים לעדכן את פרטי ההתקשרות שלכם במנורה מבטחים. לחץ לביצוע עדכון פרטים אישיים באמצעות המידע האישי. 
    הפרטים אותם תבקשו לשנות יעודכנו בכלל מערכות מנורה מבטחים לכל המוצרים שברשותכם, כיממה לאחר הגשת הבקשה. בנוסף, הפרטים שתזינו במסך זה יעודכנו בכלל קוויי העסקים (ביטוח, פנסיה, גמל והשתלמות). 

    ​
    מעוניינים לעדכן את פרטיכם באמצעות האתר האישי? יש לפעול על פי ההנחיות הבאות: 
    1. יש לבצע כניסה לאתר המידע האישי על ידי הקשה של המספר המזהה והסיסמא.
    2. לאחר הכניסה למידע האישי, יש לבחור ב"עדכון פרטים אישיים והעדפות" הנמצא בסרגל הימני בכל עמוד באתר המידע האישי.
    3. במסך יש לעדכן את הפרטים האישיים. בחלק השני יופיעו הצהרות והסכמות: 
      1. תחילה, יש לקרוא את התנאים המשפטיים ומדיניות הפרטיות של אתר המידע האישי ולסמן V  להסכמה.
      2. לאחר מכן, ניתן לסמן V על מנת לאשר ביצוע פעולות מהותיות באמצעות אתר המידע האישי.
      3. ניתן לאשר קבלה/הסרה של מידע שיווקי וקבלת דוחות באמצעות הדוא"ל.
      4. ניתן לאשר האם ברצונכם לקבל מסמכים והודעות במידע האישי (רלוונטי למבוטחי הביטוח). 
      5. לבסוף, ניתן לאשר האם ברצונכם לקבל מסמכים והודעות לדואר האלקטרוני במקום באמצעות הדואר (רלוונטי לעמיתי פנסיה וגמל). 
      6. בסיום, יש ללחוץ על "שמור פרטי התקשרות" בכדי לשמור את השינויים.
      7. לאחר האישור, הפרטים אותם ביקשתם לשנות, יעודכנו בכלל מערכות מנורה מבטחים, לכל המוצרים שברשותכם, כיממה לאחר הגשת הבקשה.
         
  2. מוקדי השירות של מנורה מבטחים:
    1. ביטוח -  ניתן לבצע את העדכון באמצעות נציגי מוקדי השירות בטלפון 2000* בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00. הפרטים אותם תבקשו לעדכן יעודכנו לכל קו עסקים בנפרד (ביטוח חיים, ביטוח בריאות). לעדכון הפרטים בקו עסקים ביטוח כללי (אלמנטרי), יש לפנות לסוכן הביטוח.
    2. פנסיה וגמל -  ניתן לבצע את עדכון פרטי ההתקשרות  באמצעות נציגי מוקדי השירות בטלפון 2000* בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00. העדכון יבוצע עבור כל קו עסקים בנפרד (פנסיה, גמל והשתלמות).
       
  3. ממשק עדכון פרטים ללקוחות פנסיה וגמל בלבד:
    באפשרותכם לעדכן את פרטיכם בקופות הגמל, קרנות ההשתלמות וקרן הפנסיה שלכם במנורה מבטחים, באמצעות אתר האינטרנט. לצורך אימות הפניה יש להזין את מספר תעודת הזהות בתשע ספרות ותאריך ההנפקה של תעודת הזהות. לכניסה לעדכון הפרטים לחץ כאן. 

 

בכל שאלה, מוקד האינטרנט עומד לרשותכם בטלפון: 03-7108900 , בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, או באמצעות פנה אלינו. 

 


  • אודות
    אודות
  • נגישות
    נגישות
  • שאלות ותשובות
    שאלות ותשובות
  • קשרי משקיעים
    קשרי משקיעים
  • 2000*
    2000*
    2000*
    2000*
    • null

      null

      null

      null

      null

    Complementary Content
    • ${title}
    ${loading}
    • ${title}
    ${loading}
    ibmCfg.controllers.navigation true true true
    sharePage viewMorePage
    ibmCfg.controllers.navigation
    reorderPage
    true true
    wireInterface autoWiringManager